Araç & Gereç

Son yorumlar

Çikolata Sürdü
sikmek
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
annenı bana getır bende memnun edeyım
-----------------------------------------------------
Otobusten Santiyeye
0554 *** ** ** altan ankara mamak sadece ankaradan
-----------------------------------------------------
Özlem Sikişir Muratla
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Komşu Kızı
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Karimi Siktirmek Istiyorum
ben sikerim gizemlidolunay123æ
-----------------------------------------------------
Annem Para
güvenilir evli vedulbayanlar msj atın tanışalım ya
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
amını sikiyim götüneğüd
-----------------------------------------------------
Eski Özlemim
slm bayanlar ben ahmet 41 yaşındayım benide böy
-----------------------------------------------------
Strapon Arayışı 1
aÇin
-----------------------------------------------------

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Aslıyı Otele Attım
Aslıyı Otele Attım Selam ben istanbuldan yazıyorum anlatacağım olay komşumun kızıyla geçti.Ona o kadar bayılıyordumki anlatmak mümkün değil,kavun büyüklüğündeki göğüsleri,karpuz gibi kalçarı daha ne diyeyim.birgün evlerini önüne gittim ve orada oturmaya başladım.ASLI yanıma gelmişti ve öyle bi giyinmiştiki insanın yarağını hemen kaldırıyordu Bana naber abi deyince bende ona iyilik fıstık dedim ve bu onun hoşuna gidiyordu.O na dedimki bu hafta sonu emin önüne gidicem deyince oda hemen zıpladı ve bende geleyimmi dedi bende hemen annenden izin al gel dedim.Annesi izin vermişti vehafta sonu gel
Ayaklarını Yuttum
|merhaba ben kayhan eskişehir anadolu üniversitesinde okuyorum.istanbulda fatihte yaşıyorum.neyse kısa kesip hikayeme geçiyim.ben yurtta kalıyorum oda arkadaşımın eğlence hayatı falan biraz fazladır kızlarla falan çok takılır ve neredeyse haftada mutlaka birkere odaya kız atardı.bende çıkar başka bir odada yatardım.getirdiği kızlar gerçekten süperdi arkadaşımda yakışıkıydı zaten.bendede müthiş bir ayak hastalığı var kızların ilk önce hep ayaklarına bakarım.arkadaşım getirdiği kızlarla benide tanıştırırdı.birgün yine çok güzel bir kız getirdi ve benden rica etti odaya gelmememi söyledi.bende yi
Fantezi
Duştan yeni çıkmış ve yatağa yüzükoyun serilmişsin. Dizlerinin arkasından başlayıp, boncuk boncuk kalmış su damlalarını dudaklarımla toplayarak geliyorum yukarılara doğru. Çıktıkça yüzüme alevler vurmaya başlıyor. Çok şehvetli olduğunu hissediyorum ve kalbim yerinden çıkacak gibi. Tatlı kavislerine öpücükler kondura kondura beline kadar geliyorum. Ve dilimi gezdirerek ensene kadar zig zaklar çizdim. Sonra dayanamadım ve vücudumun tüm ağırlığını üstüne yayarak ensene küçük bir ısırık attım. xbadboy_x@hotmail.com İşte o ısırıktan sonra, kendini yatağa salıp bırakmış ıslak güzel, biraz canlanıy
BİRİCİK DAYI KIZI
 küüçüklüğümden beri dayımın  kızını  arzulardım  arzuladığım  içinde banyo  yapacakları  gün onların  evinin arkasına  gidip  onu  izlerdim  gerçi dayımın  karısı  daha  güzeldi  ama  ana bişey  yapamıyordum  ve  bir gün yine  onları  sevili izlerken annesi  beni yakaladı orda beni  yakaladı ve tabi  benim yüzüm  sapsarı  kesilmişti babama  söyleyecek  diye ama öyle yapmadı benime  gel  dedi o zaman  çok  korktum yatak  odası
Ablam Kiz Degil Di
Ablam Kız Değil Di bu olay tamamiyle gerçektir slm ben mehmet ali bu olay geçen yıl başıma geldi ablam 1-65 boylarında 55kilo hafif balık etli harika bir hatundur ablam her zaman dar kot giymekten hoşlanan bir hatundur.kot giydiği zaman götü dolunay gibi parlar geçen yıl ablam okulu tatil olunca evimize gelmişti tabi üzerindede daracık bir kot ve gögüs uçlarını belli eden bir bady vardı geldiği gece şakalaşmaya başladık ablamı yere yıkıyordum üzerine çıkıp taş gibi olmuş sikimi ablamın götüne değdiriyordum ablam hissediyor fakat bir tepki göstermiyordu normalde evin içinde şortla dolaşm
abimin bana tecavüzü ........
ben 15 yaşında lise 1 e giden güzel bir kızım annem ve babam akrabalrımızn cenazesi olduğu için kayseriye gitmişlerdi bizde abimle evde birlikte kalıyorduk bir gün okuldan geldikten sonra üstümü değiştirir ken abimin bana baktığını fark ettim abim yakışıklı 18 yaşındaydı üzerimi giyindikten sonra salona gittim ve abim televizyon izliyordu gidip yanına oturmdum ve yarrağının dimdik olduğunu farkettim bir süre sonra beni gıdıklamaya başladı gıdıklarken elini kalçalrıma değidriyordu birgün okula gierken evden birlikte çıktık ve otubüse bindik otobüs çok kalabalıktı abim oturacak yer bulmuştu fak
Doğu Şivesiyle Konuşuyorlardı
Merhaba. Ben Erol. Sikmekten ve sikilmekten çok hoşlanırım. Bu yaz bütün hayallerimi gerçekleştirmek için arabamı alıp ege ve akdenizi dolaşmak ve tatil yapmak için yola çıktım. İlk durağım Erdek’ti. Gündüz gezip denize girdikten sonra arabamı kentin biraz dışında ağaçlıkların arasına park ettim. Küçük çadırımı kurdum. Dışarıda oturuyordum. Doğulu olduğu şivelerinden belli olan iki genç geldi. Karanlıkta birbirimizi iyi seçemiyorduk. Ancak ikisi de 18-19 yaşlarındaydı. Sohbete başladık. Buraya çalışmaya gelmişler, geceleri ise kuytu köşelerde yattıklarını, bu gece de buraya geldiklerini söyled
Kocasida Izledi
Kocasıda izledi. onu ilk gördüğümde apartmanın önünde duran arabanın ön koltuğunda oturuyordu. Uzaktan yaklaşırken beni kesmeye başlamıştı. Bende gözlerimi onun üzerinden alamamıştım.Yaklaştım, arabadan indi. Üzerinde beyaz pileli bir mini vardı. Yüzü kadar bacaklar ı da güzeldi. Ve onları cesurca sergilemekten çekinmiyordu. Apartmanın kapısına doğru baksa da, ara sıra göz ucuyla beni kesiyordu. Az sonra apartmanın kapısında bir adam belirdi. Ve kadınla beraber arabaya binerek uzaklaştılar. Kocası olmalıydı. Ertesi gün kadını yine görmüştüm. Yine bakışmaya başladık. kadın hep mini giy
Turkçe Seks Hikayeleri Sex Hikayeleri Erotik Hikayeler Erotik Hikaye Porno Hikaye Porno Hikayeler Yaşanmış Gerçek Gercek Seks Hikayeleri Yasanmis Sex Hikaye Seks Hikaye Fantazi
Çırağım NecmiMerhaba, Adim Gülcan 36 yaşında beş yıldan bu yana dulum.Balık etinde 1.65 boyundayim. Dolgun memelere ve oldukça iri kalçalara sahibim. Kocamla dogru dürüst bir evliliğimiz olmadı. ikiyıl geçmeden ayrıldık. Kendime ait bir küçük atölyem var. Dikiş nakış işleri yaparak geçinip gidiyorum. Biraz işlerim açılınca bir çırak almaya karar verdim. cama ilan yapıştırdım. neyse bir sürü kişi gelip gitmeye başladı. Sonra Necmi isminde onsekiz yaşında bir genç yaşlıca bir kadınla birlikte geldiler. Necminin kimsesisi yokmuş bu kadında eski komsularıymış. Biraz acıdıgımdan birazda genç erkek
Ikimizde Acemiydik
Bir gün Çok yakın bir arkadaşımın evinde oturuyorduk... Birbirimize erkek arkadaşlarımızı, Ve yaşadıklarımızı anlatıyorduk... O bana erkek arkadaşının neler yaptığını anlatıyordu... Bende ona... İkimizde uzun zamandır biriyle çıkmıyorduk...Bu tür bir muhabbette de hemen canımın nasıl çektiğini ona anlatmaya başladım... Daha sonrada tedirgin bir şekilde lezbiyen ilişkiler hakkında muhabbet açtım. Bir süre bu konudan konuştuktan sonra lafı bir kere denemeye getirdim. Arkadaşımda hemen olur diye atladı...Konuştuklarımızdan oda etkilenmişti... Çok acemi bi şekilde nasıl ve ne yapacağımızı konuştuk
Seks Partisi
Meraba ben simge 18 yaşındayım.Size başımdan geçen bir olayı anlatmak istedim.Benim erke arkadaşım war(kenan).O kadar iyi birMeraba ben simge 18 yaşındayım.Size başımdan geçen bir olayı anlatmak istedim.Benim erke arkadaşım war(kenan).O kadar iyi bir insanki 2 senedir beraber olmamıza rağmen 2 kere felan ilişkiye girmişizdir.Bir gün onunla onun arkadaşının evinde olan seks partisine gittik ev oldukça lüks ve büyüktü. Gittikten yarım saat sonra arkadaşımın telefonu çaldı ve eve gitmesi gerektiğini söledi bende gitmek istedim ama ordaki kızlar we kenan kalmam için ısrar etti. Tek başıma otururke
Annem Ve Ablam
selam size başımdan geçen olayı anlatmak istedim nedenide öylesine ilginç olayları burda okuyunca bende benden bir şeyleri okusunlar diye yazıyorum.ablam eşinden 2003 de boşanmıştı babamda vefat etmişti.işten çıkıp eve gitmiştim eve geldigimde ablamın kasıgında bir şişlik oldugunuanneme gösteriyordu annemde orda şişlik varmı bilmiyorumki deyip oda soyunup elleriyle birbir şişliklerine tutmaya çalışıyorlardı kasıklarındaki.yani alt taraflarında hiç bir şey yoktu her ikisininde üslerindede gece oldugu için kısa kol tşort türü bir şeyler vardı.gögüsleride dışarda kalacak olan bir şekildede duruyo
Karımı Dölledi
Gecen haftadan beri Türkiyedeyiz ve Tatilin keyfini cikariyoruz. Gelen bircokMailin arasindan, Antalayadan bize yazan ve yazligina davet eden, isminibelirtmek istemedigimiz bir bey, harika bir maille bizle irtibatagecmisti.Mailinde okadar cok Fantazisini yazmiski, ilgimizi cekdi ve birkac defamaillestik, sonra telefon numarasini yolladi ve telefonda tanistik. Sesi vekonusmalari cok etkileyici idi. Izmire gelisimizden 4 gün sonra ona telefonacip, Türkiyede oldugumuzu söyledigimizde, atlayip Izmire gelmek istedi. Gerekolmadigini, ertesi gün zaten Antalyaya gelecegimizi belirttik. Kendisine ait b
webcam
selam sayın değerli aldatanlar.com okuyucuları hikayemi yazmadan önce hala etkisinde olduğumu belirtmek isterim ben kendimden bahseteyim üniversiteyi bitirim özel bi fabrikada tasarımcı olarak çalışıyorum yine bi gün tasarım sitelerinde oyalanırken canım sıkıldı ve chat sayfasına gizlice girdim. gizlice girdim çünkü iş yerinde işden başka şeylerle oyalanmak yasakdı. neyse bi iki kız derken sohbete başladık ve bi dulla yazışmaya başladık. ama içimde hiç bi kötü niyet yoktu. derken benim çıkmam gerekti çünkü işcilere çizimi vermem gerekiyordu. benim çıkmam gerekiyor eğer istersen sonrada sohbet
Bacaklari Beni Azdirdikca Azdirdi
Bacakları Beni Azdırdıkca Azdırdı ben 21 yasında bir gencim lise döneminde unutamadıgım bir hikayem var.Sınıfta sülin bacaklı bir kız vardı gözlerimi ondan alamıyordum, içimden onu doya doya sikmek geliyordu oda banaasılıyordu dayanamayıp onla konuştum ve kabul etti o günün gelmesini sabırsızlıkla bekliyordm ve birgün bana derse girme tuvalette beni bekle dedi. Ders zili caldıgında heycanla tuvalete koştum ve orda beni bekliyordu tuvalete beraber girdik ve paltolonumu indirip yalamaya basladı kasar,bende onun gömleğin dügmelerini actım ve gögüslerini yalamaya basladım ve etegi kaldı
Kocamın Arkadaşı
Biz geçen sene kocamın arkadaşı ve karısı ile beraber tatile gittik Bartın inkumuya orada çok güzel eğlendik yalnız benim dikkatimi çeken bir konu oldu zaten ne oldu ise ondan sonra oldu kocamın arkadaşının bana dikkatli bakması idi anlayamadım mayolu halimle benden gözünü alamıyordu çaktırmadan tabi sonraları bende ona bakmaya başladım hem cilvelenerekten ona cesaret aşılamaya çalışıyor o anı daha da heyecanlı bir hale getirmek istiyordum sonuç itibari ile bana eşimin yanında yaklaşamazdı ama önü belirgin bir şekilde belli oluyordu olağandan hayli iri görünüyor buda beni etkiliyordu benim vüc
Olgun Lezbiyen
Selam ben 30 yaşında bir kadınım parfümeride çalışıyorum 1.71 boyunda kumral ela gözlü balık etli bakımlı ve çekici bi kadınım. kısaca olaya girmek istiyorum.. işe yeni başladığımda Zeynep isminde bi kızla tanıştım 21 yaşında oldukça güzel bi kızdı. bana çok yardımcı oluyordu aramız baya iyiydi. sık sık bana geliyordu oturup sohbet ediyorduk günler ilerledikçe aramızdaki samimiyet hat safhaya ulaşmıştı bir gün bana mesaj çekti benim çok güzel olduğumu ve benden etkilendiğini yazıyordu bundan çekinmiştim ama açıkçası hoşuma da gitmişti bende ona benden senden hoşlanıyorum diye yazdım.. bundan
Yeni Aşkımı Acımasızca
YENİ AŞKIMI ACIMASIZCA  mrb arkadas ben istanbuldan cenk daha oncede sizlerle hikayerimi paylaştim artik girdigim her ilişkiyi sizinle paylaşiyorum...(komşu kızını acımasızca ve askimi gotunden acimasizca ) sizlerlepaylaştigim diger hikayelerim.. Askere gidecegim için hiç yarak gormemiş utangaç birini sikmem gerekiyordu bütün abazaligimi neyim varsa alacak beni deklare edecek birisi...cafem var istanbulda cafemin karsindada lise her gun cafeye gelirkensabahlari okula giden bi kizla karşilaşirdim hep cokta hoşuma giderdi butun planlarimi onun uzerine kurdum karşi lise derken arada 2
Futbolun Cilvesi
Merhaba benim adim Omer. nerdeyse her hafta bu siteyi okuyorum ve cok seviyorum. Neyse sizlere basimdan gecen bir olayi anlatacagim. Annemgil Almanyaya gitmislerdi ben gitmedim cunku futbolum vardi.Sonra annemgil dediki Tahiri arada onla beraber yatarsiniz dedi. Bende olur dedim annemgil gitti ,Tahiri aradim geldi. Oturduk,bilgisayar oynadik , gec oldu yatacaktik . Benim yatagim catidaydi ben hep orda yatiyordum. Tahir dediki ben yatacagim burda, bende dedimki ben. Iste biraz boyle tartismis gibi sakadan konusuyorduk . Sonra bebraber yatmaya karar verdik. Yataga girdik, birbirimize arkamizi d
Eski Apartmandaki Cocuk...
Selam Ben Berk. Istanbuldayim. 19 Yasindayim ve pasif bir gayim. Size anlatacagim hikaye 2 sene once eski evimizde oldu.Apartmanimiza ilk tasindigimizda inanilmaz bir kalite vardi butun komsularda. Ve harika bi arkadaslik da cabasiydi. Sonra sonra butun insanlar tasinmaya basladi, ve apartman kozmopolitlesmeye, farkli kultur kesimlerinden insanlarla dolmaya basladi. Ve komsuluk nerdeyse dusmanliga donustu. Muzik acamaz oldum falan filan. Ama biraz da isime yaradi hani. Apartmana ogrenciler tasindi anlayacaginiz uzere. :) Hepsi bes para etmeyen ecis bucus tiplerdi. Fakat zaman gecti ben bir ti
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle