Araç & Gereç

Son yorumlar

Çikolata Sürdü
sikmek
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
annenı bana getır bende memnun edeyım
-----------------------------------------------------
Otobusten Santiyeye
0554 *** ** ** altan ankara mamak sadece ankaradan
-----------------------------------------------------
Özlem Sikişir Muratla
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Komşu Kızı
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Karimi Siktirmek Istiyorum
ben sikerim gizemlidolunay123æ
-----------------------------------------------------
Annem Para
güvenilir evli vedulbayanlar msj atın tanışalım ya
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
amını sikiyim götüneğüd
-----------------------------------------------------
Eski Özlemim
slm bayanlar ben ahmet 41 yaşındayım benide böy
-----------------------------------------------------
Strapon Arayışı 1
aÇin
-----------------------------------------------------

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Anne-Kız
merhaba ben cemal.18 yasında bir lise ogrencisiyim.size anlatacagım anım bu yaz basımdan gecti. bir ay önce karsı dairemize 3 kişilik bir aile tasındı.ahmet abi,karısı melahat teyze ve kızları ceren.ceren 19 yasında mavi gözlü,siyah saçlı,super vucutlu bir kızdı.liseden sonra okumamıstı.sanırım guzelliğini melahat teyzeden almıstı.melahat teyze 40 yasında olmasına ragmen taş gibi bir hatundu. tasındıkları ilk gun ahmet abiyi gormustum.ama o gunden sonra bi daha gormedim.annemden öğrendigime gore ahmet abi gemi kaptanıymış.bu yuzden 3 ayda bir eve gelirmiş.bi gun carsıdan geldigimde bizim kapıd
Kocamın Katiliyle 2
| Kaldığım yerde hikayeme devam ediyorum, İsterseniz biraz doktordan bahsedeyim.Adı avram ama sürekli yalnızken kendine artin dememi isterdi. Ben de sebebini sormadan artin derdim ama hasta olduğu zamanlar avram bey diye hitap ederdim. Artin denmesinin sebebine gelince meğer bizim doktor karısının ailesinin yanındaki bir seyisin oğluymuş. Karısının babası yani gerçek artin bunu götünden sikermiş. Sonra bey ölünce buda sikilmekten kurtulmuş ama cinsel hayatı allak bullak olmuş. Normal kadınlarla ilişkiye giriyordu ama hep küfürlü konuşuyor. Sürekli siktiğini aşağılıyor sikilen de küfrederse
Yengem De İstiyordu
Merhaba ismim ali amcamın karısı olan yengeme son zamanlarda oldukça ilgi duymaya başlamıştım, aslında bunun sebebi daha çok yengemden kaynaklanıyordu çünkü beni her gördüğünde frikikler verip isterik konuşmalar yapıyordu... yengem 52 yaşında 1.60 boyunda iri ve dik göğüsleri olan geniş ve çıkık kalçalı oldukça sexi giyinen ve erkekleri cezbeden bir kadındır ayrıca çocuk doğurmuş olmasına rağmen deformasyon olmamış vücudunda. bir gün bütün aile babaannemlerde toplanmıştık herkes yemeğe geçmiş ancak ben tok olduğum için masada değil de salonun diğer kısmı olan oturma gurubunun olduğu yerde ot
Evli Kadının İntikamını fena alıyor.
Elimden tutarak yavaşça yatak odasına doğru yürümeye başladık... Büyük ve şık döşenmiş bir evi vardı. Yavaş hareketlerle beni soymaya başladı. Üzerimde sadece iç çamaşırım kalmıştı. Sıra bende idi ve kontrolü bana bırakmasına çok sevinmiştim... Kırmızı elbisesi, beyaz tenini sıkmıştı ve askıları çıkardışımda deri üzerinde iz yapmış olduğunu gördüm. Omuzlardan kurtulan elbiseyi beline kadar indirdim. Yatağa oturmuştum ve sütyenini çıkarıyordum. Süt beyazı memeleri ve kahve meme uçları tahrik edici idi...Yavaşça avuçladım, hafif sıkıp dil darbeleriyle azmasını sağladım. Elbiseyi çıkarmıştım ve
Süper Yolculukkk
Ben kısa donem askerlıgımı istanbul heybelı ada yaptım hafta sonu carsı ıznıne cıkmıstım sıcak bırgundu sırkecıden tramvaya bındım az sonra kalabalıklasmaya basladı arka kosede duruyordum durakta 3 kız bındı bu arada ben denızcıydım beyaz unuformalarımla oldugum ıcın dıkkate cekıyordum kızlar unıv ogrencısıydı ınsaat muhendıslıgınde okuyorlardı cunkı bende bır ınsaat muhendısıyım sohbet ve kıtaplarından bu anlasılıyordu neyse az zaman sonra tramvay cok kalabalık oldu kızlardan bırının uzerınde beyaz bır etek vardı dıslerının ustune gelıyordu kızla aramızda cok yakın bır temas oldu kız sıkıme d
Doğum Günü 1
Merhaba; Anlatacağım olay, zaman ve kişiler tamamen gerçek olup hiç bir abartma yoktur. Sizlere önce eşim ve kendim hakkında bilgi vermek istiyorum.Ben 32 yaşında, 1.80 boyunda, 75 kilo ağırlığında, atletik yapılı, yüksek lisansını Amerika da yapmış bir makine mühendisiyim. Adım Emre.Eşimin adı Yeliz. Yeliz ise 28 yaşında, 1.70 boyunda, 90,55,90 ölçülerinde, beline kadar uzun saçları olan, çıkık kalçalı,oldukça güzel ve bakımlı bir mimardır. 5 Yıl önce birbirimize deliler gibi aşık olarak evlendik. Birbirimizi hala aynı şekilde seviyoruz. Evliliğimiz boyunca özellikle maddi bakımdan çok fazla
BETuLuM BENiMMM
BETÜLÜM BENİMMM.... Size daha önce annemin arkadaşı gamzeyi,kuzenimi,yengemi nasıl siktiğimi anlatmıştım. Şimdide ablamın arkadaşı betülü skişimi anlatıcam. Ben 17 yaşındayım ablam 18 ve arkadaşıda öyle. Bunlar baya bi kaşarlanmış orospular. Ben daha önce betülü elle birçok kez taciz ettim. Oda hoşlanırdı bana orospu gibi güler ve terbiyesiz derdi. Ben arkadaşlarla buluşmuş eve geliyordum yolda gelirken de annem ve ablamı görmüştüm. Dedim nereye onlar da çarşıya gideceğiz ablana birkaç giysi bakacağız dedi annem. Sonrada bana betülün evde olduğunu ve dönem ödevi için geldiğini söyledi
Tatlı Bakire
Selam. Ben 18 yaşında üniversiteye yeni başlayan bir gencim. Geçen gün başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Ben yaklaşık 12 senedir şu an oturduğumuz evde yaşıyorum. Dolayısıyla komşularımızı çok iyi tanıyorum. Bizim komşuların kızlarının hepsi taştır ama bi tane var ki beni deli ediyor. Küçükken oynadığımız masum oyunlarda onu hep ellerdim ama küçüğüz dedik ya annamıyoduk. Neyse ben liseye başladığımda onda inanılmaz bi değişim olmuş ve göğüsleri oldukça (neredeyse ağzına deyecek) büyümüş, götü dolgunlaşmış,balık etli bacakları ile benim fantezilerimi süsleyen bir numaralı kız olmuştu
Olmaz Boyle Sey
Olmaz böyle şey Herkese merhaba Bu anlatacağım hikaye baştan sona gerçektir,en ufak hayal gücü yada fantazi yer almamaktadır.Şimdi arkanıza yaslanın ve okuyun. Başımdan bir sürü macera geçti bunlardan ve en yenisini sizinle paylaşmak istiyorum. Bu olay 15 gün önce başımdan geçti.internetle aram fena sayılmaz,ben 32 yaşında yakışıklı atletik yapılı bir gencim,iş çıkışı eve geldim ve yakışıklı adlı nicki olan ıcq mu açtım bu arada yemek yemek le meşgulken biri slm diye mesaj yolladı,bende slm diyerek sohbete başladık,yarım saat sonununda nicki alev olan kadınla baya samimi olmuştuk.
Zengin Kadına Jigolo Ve Sevgili Oluşum
Selam Arkadaşlar Ben Tolga ve boluda Oturuyorum.....1,79 boylarında 72 kılo fiziği ve dıksıyonu oldukca duzgun bir gencim..Neyse fazla uzatmadan hıkayeme gecmek istiyorum... O gün çok soğuktu ve kardan dolayı dershanemiz tatil olmuştu. Bizde herzamanki gibi üç kanka Cadde buluşacaktık. Ben dolmuşa bindim. Neyse arkada cam kenarı boştu oraya oturdum. O kadar üşümüştüm ki adeta titriyordum. Yanımda yaklaşık 44 yaşlarında çıtır görünümlü bi kadın oturuyordu. Tabi o paltolar fln mecburen sıkışarak oturuyorduk.yanımdaki kadın o kadar bakımlı ve hoştu ki parfümü de buna eklenince dayanılmaz
Karimla Onlar
Karımla onlar mrb ben 27 karım 22 yaslarında.karımı oylesıne begenırımkı onun vucudunu sergılemesıne de karsı hıc cıkmam.genelde dar gıyınmeye bayılır ama ona arada kısacık eteklerde alırım. evlendıgımızden berı her cesıt sevıstık.bana fahıselık yaptı yıllarca.ama bı gun fahıse gıbı gıyınıp dısarı cıkacagını bılmezdım .olay ben yokken gerceklesıyor.bı arkadasım hale yı taksım de bı barda gordugunu ve pazarlık yaptıgını soyledıgınde sıkım sahıden kazık gıbı olmustu.arkadasımı anlatmadıgı karıma o gece kaymıs olmasıydı. karıma durumu anlatınca soguk kanlılıkla evet cokj azmıstım sen
Arkadaşimin Sexsi Annesi
|benim arkadaslarımdan biri x in annesini ilk gordugumden beri etkilenmişimdir ama hep kendime o senin arkadasının annesi die dusunmustum ben 17 yaşlarında esmer 174 boyunda bir erkegim birgün arkadaşımın evine onlan birlikte sınavlara calısmak için gittgimde beni kapıda annesi karsıladı. annesinin 40 yaşlarından olmasına rağmen 165 boylarında hiç yaşında gostermeyen cok çekici bi bayan. Kapıda beni karsıladıgında x in evde olmadıgını soyledi ve benden istrsem içerde bekliye bilecegimi ve x in 10 dakka içinde gelecegini soyledi.havaların soguk oldugundan bana bi çay verip birlikte içtikten o a
Mini Etekli Azgın
MİNİ ETEKLİ AZGIN  Herkese slm.Anlatacağım olay hikaye değil tamamen gerçektir.Okuyacağınız olaydaki bayan isimleri gizlilik için öylesine seçilmiştir.Ben İzmir den yazıyorum.Adım Ahmet 22 yasında uzun boylu esmer esprili bir gencim.çevremdeki bayanlarla diyalogum oldukça iyidir.1ay önce kardeşim gibi sevdiğim arkadaşım Özgür bir gece Bornova da ki bir diskoya gelmemi istediğini diskoda çok güzel hatunların olduğunu falan söyledi.Bende hiç düşünmeden gittim tabi ki oraya vardığımda gerçektende çok güzel kızlar vardı.İlk başlarda özgürle ikimiz içki yudumlamak için bara doğru yöneldik.Bir
Cemille Ozel Ders
Cemil`le Özel Ders Yirmisekiz yasında genc bir hanımım, evin bütcesine yardımcı olabilmek icin tanıdıkların cocuklarına inglizce ders veriyordum. Yine bizim kapıcı iyicene yakmıstı kaloriferi ve ben evde sıcakta sortla geziniyordum. O öğleden sonra yeni bir öğrencimi bekliyordum, kapı çaldı açtığımda bıyıkları yeni çıkmış, uzun boylu cemil ile karşılaştım. Tanıştık ve içeri aldım, salonda oturdum kısa bir muhabbetten sonra salonda ki yemek masasına oturduk ben ders anlatmaya çalışıyordum. Bir süre hiçbirşey olmamasına rağmen cemilin yüzü kıpkırmızı oldu, anlayamamıştım ama elini bacağıma
Kadınsı
merhabalar.adım tutku.22 yaşındayım.vucut hatlarım oldukça .... sizlere geçen hafta yaşadığım anımı anlatmak istiyorum..maslakta halı saha maçıyaptıktan sonra soluğu soyunma odasında aldım.yavaş yavaş arkadaşlarım gitmeyebaşladı ben ise banyo yapıcaktım.bir süre sonra herkes gitti.odanın kapısınıkapattıktan sonra nasıl olsa kimse gelmez diye çırılçıplak duşa girdim..vucudmugüzelce sabunladım .ellerimle kalçalarımı okşuyor bir erkek hayalediyordum.tatilden yeni geldiğim için kalçalarım bembeyaz kalmıştı...bu aradakapının açıldığını duyar gibi oldum.umursamadım..sonra bir sen kimse varmı diyesa
Fatoş Ablayla
Biz gazipaşada otururken annemin çok samimi bir arkadaşı vardı fatoş abla her zaman bize gelir kalır beraber zaman geçirirdik ben o zaman lise son sınıfa gidiyordum. Mart ayında adana sıcak olmaya başladığı için sürekli evin içinde bir tek t-shirt le dolaşırdık fatoş ablada bizde kalır okey oynardık kağıt falan fatoş abla duldur. Kocasından boşanalı 2 sene olmuştu o gün annemlerle düşünüyorduk afta sonu dağamı gitsek yoksa denize mi diye ben denize gidelim dedim .Ama o gece hastalandığım için annemler gitti bende fatoş ablanın evinde kalacaktım. Sabah erkenden annemler gitmişler fatoş abla ben
TEYZEM VE KIZI
 Slm ben adanadan tarık. Hemen hikayeye geçmek istiyorum.Birgün anlemle teyzemlere gitmiştik teyzemin kızı esra yıda herzaman arzulamışımdır teyzemlin kocası 3 sene önce vefat etmisti ve evde tek erkek ben olduğum için evde rahat dolaşıyorlardı. teyzemin üzerinde ince bir çort ve bol bir tişört vardı kzı esra ise dar ve beyaz bir pijama giymişti evden haber geldi kardeşimin bir sorunu varmış ve annemin ilgilenmesini istiyormuş. bana oğlum sen bekle ben 1 saate kadar gelirim ve sohbetimize devam ederiz dedi peki anne ben buradayım dedim ve annem gitti teyzem ise bakkala gitmişti. esra ile
Dominant Sevim 2
|sevim teyze artık bambaşka bir kadın olmuştu bana karşı benim kendisinden çok etkilendiğiminde farkındaydı ne derse ikilemiyor istekleriniharfiyen yerine getiriyordum.annemler gideli iki gün olmuştu ama son gün hiç uyumamıştım ertesi gün okula gittim sevim teyzenin muhteşem vucudu ojeli uzun tırnakları gözümüm önünden gitmiyordu.ne kadar acımasız sert bir kadındı tokatlarken,kırbaçlarken ne kadarda zevk alıyordum.saat üçe doğru okuldan çıktım.eve girdiğimde sevim teyze annemle konuşuyordu gayet neşeliydi anneme bi ara seninki cok yaramaz nazan dün çok üzdğ beni dedi.annemin dediklerini duyamı
İkimizde Çıtırız
herkese selamlar.sızlere 3 gun once yasadıgım ılıskıyı anlatacagım ben umut 19 komsumuzun oglu sahin 18 yasında bırı.bızımkıler ve sahının aılesı bırlıkte ılıcaya gıtmeye karar verdıler ama sahın gıtmek ıstemedı o ıstemeyınce sahın tek kalmasın dedım ve bende gıtmedım ve sahınle beraber bızım evde kalmaya karar verdık gece olunca sahınle salonda televızyona bakıyorduk ıkımızınde uzerınde sadece sort vardı tv de erotık bı bolu cıkınca sahının sıkını kalktıgını gordum ve kalkıp vcd ye porno bı fılm attımbıraz ızledıkten sonra sahının sıkını oksadıgını gordum ve adam kadını nasıl gotten sıkıyo
Babama Yakalandim
Babama yakalandım Ben lisede okuyan bir gencim adım volkan .Konyada oturuyorum.bir gün okuldan bir arkadas bir kız ayarlamış ya dedi sizin meramdaki ev boştu falan dedi evet dedim .Bizim hem meramda hemde selcukluda evimiz var ama ailem selçukludaki evde oturuyor .neyse boş dedim benim bi kız meselem var dedi sizin evi kullanabilirmiyim dedi bende tamam dedim . Öğle tatilinde kız ,ben ve arkadaşım eve gittik.Neyse bunlar içerde mevzuya girdi.bende televizyon seyrediyorum.daha sonra benbunları kapının aralıgından dikizlemeye basladım daha sonra dayanamayıp içeri yanlarına girdim ilk önce a
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle