Araç & Gereç

Son yorumlar

Çikolata Sürdü
sikmek
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
annenı bana getır bende memnun edeyım
-----------------------------------------------------
Otobusten Santiyeye
0554 *** ** ** altan ankara mamak sadece ankaradan
-----------------------------------------------------
Özlem Sikişir Muratla
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Komşu Kızı
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Karimi Siktirmek Istiyorum
ben sikerim gizemlidolunay123æ
-----------------------------------------------------
Annem Para
güvenilir evli vedulbayanlar msj atın tanışalım ya
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
amını sikiyim götüneğüd
-----------------------------------------------------
Eski Özlemim
slm bayanlar ben ahmet 41 yaşındayım benide böy
-----------------------------------------------------
Strapon Arayışı 1
aÇin
-----------------------------------------------------

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
OĞLUM 2
İlk yazıdan sonra çok mail aldım, Meil atanların bir kısmı beni sikmek için adeta sıraya girdi. Hepsi ile sikişsem amım götüm parçalanır, yaraktan nefret edecek hale gelirim. Oysa oğlumun muhteşem yarağı beni öyle bir dolduruyor ki başkalarına hiç ihtiyacım yok. Diğer bir gurup ki onlar başımın tacı, aile içi ilişki yaşayanlar… açık yüreklilikle benimle sırlarını paylaşıyorlar Ne güzel. Hayatın bize sunduğu zevkler o kadar çok ki. Ama bunu fark etmek gerekir. Annemizi babamızı biz nasıl seçmiyorsak tutkularımızı da seçemiyoruz. Çevremiz, şartlar. Anlatamadığımız dillendiremediğimiz o
Ne Oldugunu Anlamadan 3
Ne Olduğunu Anlamadan! (3) Bir süre nefes nefese yattık. Sigara ve birer içki içtik. Dostumuz memnun bir ifadeyle bakarak “iyi ki yedek planı yapmışım değil mi?” dedi. Başımı sallayarak onayladım. Eşim ise mutlu bir ifadeyle bakıyordu bizlere. Kendimize geldikten sonra adamlar eşimin etrafına toplandılar. Ayakta olduklarından sikleri yüzünün hizasındaydı. Birisi sikini ağzına sürtmeye başladı. Eşimin dudakları aralanıverdi ve adamın yarağını içine çekti. Bir yandan da eliyle taşaklarını okşuyor, sıvazlıyordu. Diğerleri çömelerek memelerini öpmeye başladılar. Arada sırada e
KOMŞU KIZI SELMA
Çalışmadığım zamanlardı ve mahalleden eve doğru gidiyordun ve eve geldiğimde komşum kızı selma nında bizde olduğunu gördüm çok hoşlanıyordum zaten ondanda dar bir kot giymiş ve üstünde dar bi badi pantolandan amcığı resmen bellide oluyordu ve yanına oturdum arada bir ona takıırdım ve şakalaşırdık o bacaklarını bana doğru sürterken acayip zevk alırdım ve o şakalaşmada bi anda evdekilerinde dışarıda olmasıyla dozunu istem dışı olarak fazla kaçırdım ve bir anda kendimi üstünde buldum ve hemen ne yapyorsun dedi bilmiyorum dedim hiç beklemediğim bir söz geldi sikecekmisin beni dedi. ve o andaki azg
Ahh Dilek
Ahh Dilek.. merhabalar ben hakan şuan 28 yasındayım bundan 6 sene kadar önceydi. istanbulha tekstille uğraştığım için işlerim oldukça yoğun.günlerden bir gün iş gereği görüştüğümüz ahmet abinin yanına uğradım. o da işlerden bıkmış sinir stres derken konu hatunlardan açıldı.hepte seviyeli görüştüğümüz için hiç böyle muhabbettimiz yoktu. fazla uzatmayım akşama doğruydu kız arkadışını aradı hoş beş bu arada benden bahsetti.biz bereber yemeğe çıktık o da kız arkadışını getırdi.ismi dilek yeşilköyde bir balıkçıda 1-2 saat yemek biz kızla samimiyetı ilerlettik ilk günden yakınlaşmaya başladık
Hayatımın Projesi
|Benım adım rüzgar.Bir ozel okulda okuyorum.Lise 3e gıdıyorum.lıse 1deyken nazlı dıye bı kız vardı.cok cekıcı ve sıkılmeye ısteklıydı.bana devamlı sokulup ev halımı soruyor ben ıse onun ısteyecegı tarzda cevaplar vermeye calısıyordum.vede onun ıstedıgı cevapları verıyordum.ıkımızde lojmanlarda kalıyorduk ve dogrusu onu dusunmeden gecırdıgım bı gece hatırlamıyorum.onun da benı dusundugu apacık ortadaydıbır gun ıkımız bır proje hazırlamaya basladık.o gun ılk defa onu becerme ısteyım dogmustu.memeleri yasına gore ırı ve sekıllıydı tam arasına akıtılacak kadar.opmek yalamak memelerıne ve ona adeta
Bordo Ojeli Seksi Ayaklar
Bordo ojeli seksi ayaklar Yeni taşındığım binada ilk dikkatimi çeken o olmuştu.40`ın üzerindeki yaşı ve bakımlı ayaklarıyla aklımdan çıkmaz olmuştu.Sonradan dul olduğunu öğrendiğim Mehtap hanıma daha doğrusu ayaklarına aşık olmuştum. Kendimi dominant sanarken, sürekli Mehtap hanımın ayaklarını düşünür olmuştum.Karşılaşmalarımızdan kendisine olan ilgimi farketmiş olmalı ki,bir gün beni akşam yemeğine evlerine davet ettiler. Bu benim için çok önemli bir fırsattı ve onunla sevişmek,ayaklarını öpüp koklamak için her şeyi yapmaya hazırdım.Yemeklerimizi mum ışığında romantik bir havada yedi
Annemin Hikayesi
Annemin Hikayesi Annem, otuzbeş yaşında bir kadındır. Son derece sevecen, cana yakın ve tatlıdır. O’nun hikayesi ben onyedi yaşımdayken başladı. O zamana kadar son derece mazbut, kendi halinde bir hayatı vardı. Ev hanımıydı ve kocasına da bağlı bir kadındı. Annem daima benim ilgimi çekmiş, benim için ulaşılması imkansız görünmüştür. Daima anneme sahip olmakZevce.com da kaç tane arzu varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> arzusunda idim. Bu amacıma ulaşamayacağımı da çok iyi biliyordum. Böyle bir şeyi anneme teklif etmekten dahi korkuyordum
Komsumun Iniltileri Beni Bastan Cikarinca
Komşumun iniltileri beni baştan çıkarınca... Merhaba, Size daha önceden başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Mersine geldikten sonra yerleştiğimiz ev deniz kenarına yakın bir apartman dairesiydi. komşumuz ise yaklaşık 9-10 aylık yeni evli çiftlerdi. komşumuzun eşi kıskanç bir kamyon şoförüydü ve avrupaya yük çekiyordu. Önceleri hiçbir art niyet beslemeksizin hayatımız devam ediyordu.Yatak odalarımız bitişik ve duvar çok inceydi. Ben eşimle ilişki kurarken o bizim sesimizi çok rahat dinleyebilirdi. Çocukları olmuyordu. Onun eşi geldiğinde sabahlara kadar otururlar ve daha sonra ya
14yaşındaki Alt Komşu Merve
Arkadaşlar lafı uzatmıycam 22 yaşında genç bir erkegim alt komşumuz olan güzel kız merve yaşına ragmen seksi çekici bir kızdı bir gün akşam bizimkilerin evde olmadıgı bi gün kapı çaldı üzerinde boydan bir elbise diz kapagı izasında bitiyodu sikim bi, anda dimdik oldu bana şay ıııııı yapamadıgım bi ders varda türkçede yardeımcı olurmusun dedi tabi dedim içeri geçti biden kendimi kaybedim elbiseinini altından kaLÇALERINI OLŞADIM Bİ ŞEY DEMEDİ AMA SOYMAYA BAŞLARKEN TEPKİ VERDİ AMA NAFİLE AZMIŞIM ÇIKARDIM NEFES ALIŞLARI HIZLANDI SADECE BEYAZ DONU KALDI YAPAMMA DİYE ÇIGLIK ATTTI SUSUS DEDİM MERVEY
Minibüsteki Kız
Bu hikayeyi Erzurumdan yazıyorum adım Gökhan. O gün hava çok soğuktu ve ben eve yürüyerek gidiyordum hafiften kar yağıyordu canım acayip derecede seks istiyordu. Otobüs durağının önünden geçerken yaklaşık 10 kişilik bir bayan grubunun minibüse bindiğini gördüm gideceğim yönle alakası olmamasına rağmen bende onların peşinden dadaş kent minibüse bindim kızlar düğünden çıkmışlardı ve hepsi çok seksi giyinmişlerdi birisi tam önüme geldi zaten araba sıkışık olduğu için kalçaları aletimin tam önündeydi kıvrak bir hareketle aletimi kalçalarına değdirdim. İlk önce terettütlüydüm ama kız hiç oralı olma
Karım Mervenin Tatlı Amı
|adım şahin karımın adı merve.karım 1.65 boyunda ela gözlü sarı saçlı ve 65 kiloda dünyalar güzeli bir kadın.sizlere karımı nasıl siktiğimi anlatıcam.bir pazar günü karımla alış verişten döndük eve geldik karım hemen boynuma sarıldı.ben dur çokmu azdın dedim oda evet dedi hemen yatak odasına gittik ve onu hemen soymaya başladım önce güzelce ayakta öpüştük sonra onu yatağa yatırıp bacaklarını açmasını söyledm oda açtı ve sonra o muhteşem ammını güzelce yalamaya başladım karım altımda inliyordu.nerdeyse kafamı içine sokacaktım.sonra benyarrağımı onun ağzına verdim o kadar güzel yalıyorduki anlat
Amını Yaladım Delice
Merhaba arkadaşlar öncelikle bu siteye giren ve hikaye gönderen herkesi medeni cesaretlerinden dolayı kutluyorum. Ama bazı hikayeleri okuduğumda arkadaşların lütfen gerçekleri anlatmalarını istiyorum. Çünkü yaşanmış hikayeler ile fanteziler arasında fark vardır. Neyse ben kendi başımdan geçen GERÇEK :) olan bu olayı sizle paylaşmak istedi. Bu zaten şimdiye kadar başımdan geçen tek macera diyebilirim hani hep denir ya hep okurdum da başıma geleceğini tahmin etmezdim. Öyle demeyin bu hayatta her an her şey olabilir. Öncelikle kendimi anlatayım. Adım murat 29 yaşında izmirde oturan bir gencim
Abim Murat
|Ben 18 yaşında esmer tenli çok güzel olmasada vücudu iyi durumda bir bayanım. Adım Yeşim sizlere Abimle aramda geçen bir olayı anlatmak istiyorum.Geçen yaz annemler birkaç günlüğüne bir akraba düğününe gittiler.Abimi bana emanet ettikleri için onun her şeyinle ilgilenmem gerekiyordu. Sabah kahvaltısını hazırlıyor onu dershaneye gönderdikten sonra odasını topluyordum,birden gözüme kitaplığındaki birkaç dergi ilişti baktım porno dergiler,içinde zencilisinden hayvanlısına birçok fantezinin bulunduğu bir arşiv yapmış abim. nede olsa kız arkadaşı yok ama hak vermiyorda değildim,kanı kaynıyordu ta
18`lik Seçil
, teyzesi ve benMerhaba, ismim Askin ve 20 yasindayim! 3 yil boyunca Arzu diye bir kizlabirlikteydim. Azu´d a 19 yasindaydi.Birbirimize baya asiktik ve kisa bir süresorna sikismeye basladik. Bizimki, sikismekten daha öte birseydi. Bana yanlizcaamini degil, götünü ve agzini siktiriyordu. Götünü siktirmeden önce yalayip,dilimle götüne girmemi ahdeta yalvariyordu. Birlikte oldugumuzda hepsevisiyorduk! Aramizda hic bir sinir diye birsey kalmamisti. Bana sikisirken,fantazilerini anlatiyordu. Iki erkek tarafindan sikilmek istedigini kulagimafisildiyordu...hem amini hepde götüne iki yarak girmesini i
ESKİ KARIM VE YENİ KOCASI
SLM ARKADAŞLAR BU YAZACAGIM HİKAYE TAMAMEN GERCEK VE YAŞANMIŞTIR SADECE İSİMLERDE FAKLILIK VARDIR. ADIM KEMAL 37 YAŞINDAYIM OLDUKCA YAKIŞIKLI VE ATLETİK Bİ YAPIM VAR BOYUM 190 KİLOM 90 BENUN YANINDADA HATIRI SAYILIR Bİ ALETİM VAR. BENLE BİRLİKTE OLAN Bİ KADIN BENİ KOLAY KOLAY UNUTAMAZ ESKİ EŞİM SEHERSE 170 BOY VE 90-65-95 ÖLÇÜLERİNE SAHİP OLDUKCA GÜZEL Bİ BAYANDIR. BİZ EWLENDİĞİMİZDE HER KONUDA ANLAŞAMASAKTA SADECE SEKS KONUSUNDA İYİ ANLAŞIRDIK AMA BUDA EWLİLİĞİMİ KURTARMAYA YETMEDİ VE BUNDAN 3 YIL ÖNCE BOŞANDIK ODA EWLENDİ BENDE EWLENDİM. NEYSE KONUMUZA DÖNELİM ARTIK BUNDAN 6 AY KADAR ÖNCE TE
Oya Ve Kuzenim 1
Bu fantezimde emel ve kuzeni ile ilgili fantezimi anlamak istiyorum.Aradan 1 hafta geçmişti emel bir daha ne cafeye geldi nede icq ya ayrılmadan önce ona telefon numarasını da almıştım ama ben aramaya cesaret edemiyordum. Size emeli anlatayım. Emel univeriste 2. sınıfa gidiyor aslen burada univeristeden kalan zamanlarında bir mağazada çalışıyordu. Anlattığına göre 2 odalı bir evleri vardı ve orda kuzeni ile beraber yasıyolardı.Kuzeni oya emelin yanında kalıyor univeriste sınavına hazırlanıyordu. Günlerden Cumartesi günü idi telefonumda emelin numarası gözüküyordu. Heyecanlanmıştım. Telefonu aç
Kılı Am
|merhaba ben uzatmadan olaya gireyim ben 30 yaşında evli biriyim karımla mutlu bir beraberliyimiz var ama ben başka ve özellikle yaşlı sikmek istiyordum ve komşumun annesi bu işe idesldı kadın 60 yaşında çok iri yapılı dolgun ve 12 yıldı dul biridir arkadaşım ve karısı özel bir şirkete çalışıyorlar eş nedeni ile il dışına çıka biliyorlar ve kadını bize bırakırlar ve yine il dışına çıktı ve annesini adıseraydır bize bıraktılar eve geldim seray ve karım evde oturmuş konuşuyorlar eşim serayı fazla sevmez laf taşır diye karımımın annesigilden telefon geldi annesi hastaymış çağırıyorlar biz serayd
Abim Çok Yakışıklıydı
BEN ŞUAN 22 YAŞINDAYIN.SİZE ANLATACAĞIM OLAY BEN 20 YAŞINDA İKEN GERÇEKLEŞTİ.ABİM BENDEN 2 YAŞ BÜYÜK,UZUN BOYLU VE HER KIZIN YATMAK İSTEYECEĞİ BİR TİPTEDİR.ABİMİN KENDİNE AİT BİR EVİ VAR BENDE ARA SIRA ONU ZİYARET EDER VE HAL HATIRINI SORARDIM.ONUNLA KONUŞMAK HOŞUMA GİDERDİ.BAZI GECELER EVV GİTMEZ ONUN EVİNDE YATIYA KALIRDIM.ONUN EVİNDEDE KENDİME AİT BİR ODAM VARDI..BANA EVİNİN BİR ANAHTARINI BİLE VERMİŞTİ. NESYE KONUYA GİRİYORUM.BİRGÜN ABİMİ ZİYARETE GİTTİM.ABİM İŞTE OLDUĞUNU BİLİYORDUM. BU SBEPLE EVDE KİMSE OLMAYACAKTI. ANAHTARLA KAPIYI AÇTIM VE İÇERİ GİRDİM.KAPIYI KİTLEYİP İÇERİ GİRDİM.ABİM
Sercan`ın Annesi Ile
Ben Edirne’den çılgın bir gencim. Size Sercan’ın annesini nasıl siktiğimi anlatacağım. Bir gün Sercan’la konuşurken konu sekse geldi. Serkan bana seksin inceliklerini anlatmaya başladı. Bunları bu kadar çok iyi nerden bildiğini sordum. O da bana annesinin bu konuda usta olduğunu ve kendisiyle çok güzel seks yaptığını söyledi. Bunun karşısında çok şaşırdım ve heyecanlandım. “Acaba beni de aranıza alır mısınız?” diye merakla sordum. Sercan telefonda annesiyle konuştuktan sonra bana olumlu cevap vererek beni evlerine davet etti. Eve gittiğimizde annesi evdeydi. Annesi 35-40 yaşlarındaydı. Kocası
Lobideki 45lik Sexy Bayan
Lobideki 45lik Sexy Bayan sizlere lise yıllrında başımdan gecen ilginc bi anımı paylaşmak istiyorum. maddi durumum iyi olmadığ icin akşamları caycı ve belboy olarak bir otelde işe başladım.iş iyi gidiyor ufak tefekde bafşiş alıyordum otel tüccarlara hitab eden temiz ve ucuz tarifeli vemüşterileri coğunluğu devamlı olanlardandı.evli olmıyan ciftleri kesinlikle iceri almıyorlardı.işimi gercekten seviyordum muşterilerden coğuyla arkadaş olmuştum cünkü bana zaman zaman işleri düşüyordu. bir akşam işe geldiğimde ilk iş olarak lobide oturan müşterilere cay sevisi yapmak oldu.odane,lobide hicde
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle