Araç & Gereç

Son yorumlar

Çikolata Sürdü
sikmek
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
annenı bana getır bende memnun edeyım
-----------------------------------------------------
Otobusten Santiyeye
0554 *** ** ** altan ankara mamak sadece ankaradan
-----------------------------------------------------
Özlem Sikişir Muratla
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Komşu Kızı
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Karimi Siktirmek Istiyorum
ben sikerim gizemlidolunay123æ
-----------------------------------------------------
Annem Para
güvenilir evli vedulbayanlar msj atın tanışalım ya
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
amını sikiyim götüneğüd
-----------------------------------------------------
Eski Özlemim
slm bayanlar ben ahmet 41 yaşındayım benide böy
-----------------------------------------------------
Strapon Arayışı 1
aÇin
-----------------------------------------------------

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Fm_dostuyum
Mrb ben ahmet asıl orduluyum ama olay antalyada oldu ben onceden masorluk yapardım ve bu olayla ilgili size hikayemi anlatacam 177 boyum 75kg esmer biriyim simdi 31 yasım ozaman 22di bir gun halam beni antalya goturdu halamın orda msj salonu vardı enistemle birlikde isledilerdi bize biraz yardım et dediler ucretini alırsın dediler bende ok dedim ve gitti baya musterisi vardı ilk gun cok yoruldum o gun bana aldım maasın 4 misti fazlası verdiler bende hosuma gitti neyse hikame donelim hergun 31yasında bayanla 35yasında evli bi cift geliyordu adam biraz pasif biriydi ve devamlı bana bakıyor ve ka
Gülcan Abla
Ben 19 yaşında ankarada yaşayan bir gencim. Anlatacağım hikaye geçtiğimiz kış başımdan geçti.karşımızda gülcan adında cillop gibi bir manita otururuyordu.fazla uzatmayalım.soğuk bir kış günü üşüdüm ve eve girmeye karar verdim.apartmana girdim tam kömürlüğün önünden geçiyordum.bir baktım bizim karşı komşu soba yakacakmış kovayı dolduruyor. Hemen yanına gittim.önümde domaldıkca götü kabak gibi ortaya çıkıyordu.arkasına geçtim beni farketti ama hiç şeklini bozmadı.bende kolay gelsin dedim.saol aşkım diyerek karşılık verdi.şaşırdım kaldım ama bunu değerlendirmeliydim.yardım ediyim mi dedim olur d
Ahhh Yenge Ahhh
Ben mert. yaşın 18 size başımdan geçen bir olayı anlatıcam... Günlerden pazar hava çok sıcaktı ve yengemle gezmekten geldik. diki sen tv izle bende banyo ya girip duş alıcam dedi. Bende tabi yenge dedim.Mutfağa gidip su içtim geldim.Ve yine tv izlemeye başladım.yemgem banyadan bana seslendi mert gelirmisin şu sabunu uzat diye bende büyük bir zefkle koşarak uzattım.Ne yapıyosun dedi.Tv izliyorum dedim.tamam dedi. Aradan 15 dk geçti.Mert şu sırtımı azıck ovabilirmisin diyerek seslendi ve bende banyoda altımda sort ile girdim.Ve o sıcacık sırtını ilk eliimle sonra keseyle ovdum.Birde baksam b
Orosbu Olmuştum
|şimdi ben istanbulda gazi kemal lisesinde okuyan bir kızım benim fiziğim çok güzeldir yaşım 15 adım da gizem bu olay benim başıma daha sene başında geldi bu arada ben şimdi beden dersi olduğu için üzerimi değiştirmeye gittim kapı açıktı neyse iyi dedim içeride kimse yok rahatça soyunabilirim neyse içeride bizim büyük bi dolap var neyse ben dedim daha vakit var bi boşalayım dedim tabi kapı kilitli neyse sütyenimi çıkardım üzerimde kilot yoktu zaten kilot giymeyi pek sevmem dolabın içinden bizim sınıftan olan bi çocuk çıktı daha 6. sınıftayız bende çabuk dışarı çık dedim oda hemen bana sarıldı
DAYANAMADIIIIIIMMM!!!!
Selam okuyanlar benim adım Murat 16 yasıdayım Ankaraya çok gitmek istiyordum nedeni ise akrabagalarım deyil kuzenim Gözdeydi o 15 yasında idi onun mükemmel bacakları ve dolgu gögusleri vardı. Onu her gördügümde azıyor götüne yapısacak gibi oluyordum ve sonunda Ankaraya gittik ama yanımda kuzenim Onurda vardı Onura olayı anlattım ve bana onu becermeyi teklifetti hemen kabul ettim bu sırada yoldaydık neyse Ankaraya geldik teyzemler bizi karşılamaya geldiler neyse eve geldik eniştemler annemleri gezdirmek için dısarı çıktılar bizde fırsatdan istifade odaya girdik internete girmişti bizde
Ayni Barmaid
Aynı Barmaid Slm, Fazla uzatmadan konuya girmeye niyetliyim :) Chris geleli 4 gün falan olmuştu ve bu 4 günü tahmin edersiniz.Bir akşam ona istanbulu gezdirmek istemiştim ve dışarı çıktık.Kuytu köşede ne kadar bar varsa hepsini sırasıyla dolaşmaya başlamıştık. Bu arada habire de içiyorduk.Yani sınır youktu o konuda tıpkı sex te olduğu gibi.Barın birinden çıktığımızda saat 02.00 gösteriyordu.Yolda sarılırak arabama doğru yürümeye başladık yürürken alkolünde etkisiyle birbirimizi elliyor,öpüyorduk.İkimizde ingilizce konuştuğunda bakan insanlar yabancı sanıp olabilir gözlerle bizi sü
Eşimle Benim Fantezimiz..
Biz 10 yıldır evli çiftiz. Eşim 33, ben 35 yaşındayım. Evliliğimizde seks hayatımız monotonlaşmaya başladı. Bizde yatakta birbirimize fantezilerimizi anlatarak heyecan bulmaya çalışıyoruz. Ben eşime sevişmemizi kameraya çekelim mi diye sordum. Eşim kabul etti. Sonra kamerayı başkasının kullanmasını isteyince kararından vazgeçti. Onu zor ikna ettim. makineyı kullanması için Arkadaşım Halil’i düşündüm. O da evliydi ve eşi tatil nedeni ile annesinin yanına gitmişti. Halil bize geldiği gün eşim başlarda mutfaktan çıkmamıştı. Onu çıkartana kadar zorlandım. Mutfaktan zor çıkarttım ama üzerin
Masaj Yaparak Baştan Çıkarttım
Ben 18 yasımda insanların güzel bulduğu bir kızım.okulumda Gökhan adında dünyanın en salak en embesil ve en sapsal çocuğu vardı. fakat bana çok seksi geliyordu. ve sücudunu çok merak ediyordum.bir gün beden dersinde bile bile üzerine kola döktüm vücudu ıslandı ve t-shirt ini çıkardı.gördüğüm manzara inanılmazdı.üçgen bir vücut üzerinde seyrek kıllar.kıllar göğsünden başlıyor aşağılara doğru artıyor ve göbeğinde seksi bir görünümün doruğuna eriyordu.tam 2 hafta sonra ondan bana evinde matematik çalıştırmasını rica ettim.tabi beni kırmadı. evine giderken evinin boş olduğunu öğrendim.ailesi İstan
Neticede Emirdi
Evliyim. Çocuk yapmamaya kocamla karar verdiğimizden oldukça rahat geçen bir yaşamımız var. Bu güne değin küçük kaçamakların dışında önemli vukuatlarım hiç olmamıştı. Bazı bayan dostlarım bundan dolayı bana "namuslu taze" adını taktılar. Onları ve onların yaramazlıklarını dinlemekten çok hoşlandığımı belirtmeliyim. Eşimle aynı büroda çalışıyoruz. Ben sekreterim oda kısım şefi. Özel şirketlerde çok rastlandığı üzere geçen ay eşimi bir başka semtteki şubeye müdür olarak atadılar. Buna çok sevindik, hem gelirimiz hem de sınıfımız bir anda değişmişti. Artık müdürler ve genel müdürlerden oluşan seç
Aleynayı Doruklara Ulaştırmanın Zevki
Merhaba sex hikaye okurları. Ben Tolga ve boluda Oturuyorum..1,79 boylarında 72 kılo fiziği ve dıksıyonu oldukca duzgun bir gencim..Neyse fazla uzatmadan hıkayeme gecmek istiyorum... Bende basımdan gecen bir olayı yazayım dedim.İnternetten bir tesadüf eseri tanıştığım aleyna ile uzun sure netten ve telefondan konuştuktan sonra cumartesi aksamı bir şeyler içip konumsak için sözleştik.. Cumartesi aksamı iş çıkısında arabayı park edip. buluşmak için kararlaştığımız yere geldi Ben daha önce cafeye erken gittiğim için bekliyordum birtane boş masada. Kısa bir sure sonra aleynayı kapıdan girerke
Modern Zamanda Kiz Isteme
Modern Zamanda Kız İsteme - Efendiim hoş geldiniz - Hoş bulduk efendim - Buyurun şöyle rahat oturun - Aman efendim siz rahatsız olmayın lütfen - Rica ederim,ne demek rahatsızlık efendim - Eeee, nasılsınız bakalım Ali Bey - Teşekkür ederim , sizleri sormalı - Siz nasılsınız Leyla Hanım - Çok şükür , iyiyiz , sizler de iyisinizdir inşallah - Kahveleri nasıl alırız - Orta lütfen - Hadi kızım sen kahveleri pişir , biz biraz konuşalım - Efendiim , sebebi ziyaretimiz malum , hayırlı bir iş için geldik - Hayırlısı neyse olur inşallah - Elbette , elbette - Oğlunuz ne iş
Kalin Kemer
Kalın Kemer Ben orta okul ve lisede iken, dönem 80 ’lerin sonu idi. O dönemde, elbette 80‘lerin modası hakimdi. Yani modada abartının olduğu dönem. Büyük yakalı gömleklerin, Degaje yakalı kazaklar ve devasa kalınlıktaki kemerler pek moda idi. Tabi, ben bir erkek olduğum için, bayanlara ilgim vardı. Ama onların giyim tarzı beni sanki daha fazla etkiliyordu. Orta okulda ve lisedeyken, bayan öğretmenler büyük çoğunluk ile kalın kemer takardı. Ben, bir bayanın ince belinde kalın kemer gördüğüm zaman bu benim aşırı hoşuma giderdi. Hatta giderek artan bir zevklenme safhasına girer,
Dayadim
Dayadım Ben 17 yasında bir gencim. 31 Çekmeyi fazla sevmem. Bi kere kız arkadaşımın göğüslerini yalayıp ağzına verip sadece 20sn falan sikimi götüne sokacaktım ki kapı çalındı. Neyse kapıcıymış e artık sömüştü sikim hemde annesi arayıp çağırmıştı eve. Neyse asılyazmak istediğim bu deildi zaten. Benim servisimdeki hostesi anlatcam. Hep kendimden büyük birini sikmek isterim çünkü onların vücutları daha güzeldir, göğüsler falan. Göğüsleri 95 fln ama bi kere önümde domalmıştı ve dayayamadım içimde kaldı. Kesin dayayacaktım ona. Ama o gün korktum anlar diye. Bide şöförün kızı ondan. Neyse
Pasife Yolladigim Mail
Pasife Yolladigim Mail selam arkadaslar ben yurt disindan mahmut ben hem erkekleri hemde kadinlari sikmekten hoslanan bir erkegim ve size pir pasif arkadasa yazdigim maili okutmak istedim Bak ione simdi sana neler yazacagim seni asagilik pis kole sen sadece benim pis kokularimi icine cekmek icin yaratildin ulan ipne tamammi? Simdi ben 5 gun ayakkabilarimi cikarmiyorum ise giderken ve cumartesi oluyor, ve ben sabah kalkiyorum sen bana kahvalti hazirlamissin ve havalar cok sicak ve oylen oluyor ben koltuga geciyorum ve oturuyorum sen gelip bir asagilik ipne gibi ayaklarimin altina oturuyo
Yağmurla Gelen
Ogün geçmek bilmemişti iş yerini büyütüyorduk sabah sekizden akşam altıya kadar elektirikçi,sucu kartonpiyerciyle uğraşmaktan imanım gevremişti.Patronlar gidince eve çıktım duş alıp yemeğe çıktım eve döndüm nasıl bir yağmur yağıyor sel sanki kovaylaboşalıyor bir sigara yakıyım dedim baktım çakmak yok bende bakkala uğrayıp hem çakmak hem içecek birşeyler alıyım dedim.Dönerken bir baktım dha önce bikaç kez ilişkide bulunduğum Yağmur geliyor `naaber` `nasılsın` falan evede kimse yokmuş anahtarıda evde unutmuş bende gel istersen bede kal oda çok dedim,bu yağmurda yapacak başka birşey yok dedi oda
merhaba ben 17 yaşında bir bayanım, adım emine ve sevgilim memo
herneyse, şöyle bahsedeyim bigün memo ile karneleri aldık memo bize gidelim film izleyelim beraber iç çamaşırlarımıza kadar soyunalım ama sevişmeyelim dedi. bende de ergenlikten ötürü kıpırdanma vardı. gittik memolara sevgilim ilk önce film kkoydu izlerken bi yandan da kaprimin sert kumaşından vajinama erişmeye hafiften mastırbasyon yapmaya çalışıyodu. sonra hadi üstümüzü çıkartalım da hissedeyim dedi. o sırada kapı çaldı annesi geldi. beni o şekilde soyunmuş görünce "yaramazlar sizi" dedi, eğildi soyundu kendisini parmakladı ne tesadüftür ki babası geldi elinde salama boşalmış ah nerdeydin ha
Komsuma Baskın
Merhabalar bu anlatacagım olay gercekten bır filim gıbı oldu komsumuzun kocsı yurt dısında kalıyor uzun yıllardır gelmemıs ama kadın ne yapsın yaraklık basına vburmus ben nasıl bunu tavlarım dıye capalısıyordum ama ne hayet bır fırsat buldum bırgun carsıdan saat 12:00lerde eve gıdıyordum komsumuzun evının onunde bır adam dolastıgını gordum ve bır kosede bekleyıp takıbe aldım bırden komsumuz serıfe o adamı ıcerı aldıgını gordum sımdı yaragı yedın dedım serıfe kendıme dedım ve hemen baskına gıttım kapının zılıne bastım kapıyı acmadan kımsın dedı ben erol dedım ne ıstıyorsun dedı senı ıstıyorum
DARACIK LALE
mrb ben marmaris içmelerde ikamet eden genç bir bayım.size başımdan geçen o unutulmaz anlardan birini anlatıcam.aynı işyerinde çalıştığım bir bayan vardı. onun yaşı 27 benim ise 25 idi işyerinde bana askıntı olduğunu her hali ile bana belli etmeye çalışıyordu.bende günün birinde boynumun ağrıdığını kendisinin ovarsa iyi geleceğini söyledim hemen kabul etti kendine ait ofise geçtik boynuma masaj yapmaya başladı.bir süre sonra masajın şekli yerini inlemelere bıraktı.biranda dudak dudağa yapıştık.dudaklarımın kopacağını sandım. elini biranda 22 cm.lik sikime attı.bende elimi onun zevkten sulanmış
RUSLAR VE BİZ
slm arkadaslar bu sıteyı yaklasık bır aydır okuyorum ve baya begenıorum. Yazılılanlar  ne derecede dogru bılmıorum ama ben yasadıgım bır hıkayeyı paylasmak ıstedım. Neyse hemen baslayalım:  Biz izmirde 4 arkadas evde kalıoruz, hemde tam am merkezınde yanı alsancakta. Bı cumartesı aksamı hepimizin yine abazalıgı ustundeydı ve rus cagırmaya karar verdık. Gıttık bı abımıze pardon ablamıza, ya top ısteyen ıstedıgı cınseyetı koyar :)Neyse 4 ark 4 tane rus kız alıp eve geldık, basladık sohbete. Gercı anlasamıyorduk 3 uyle ama 1 i bılıodu turkce. Herkes sectı kızları bende aldım bıtane ve h
Jigolomen
Merhabalar ben adanada yaşıyorum anlatacam olay bundan iki yıl önce ben üniversitede okurken basımdan geçti o gün birseyler almak için markete gitmiştim markette dolaşırken çok güzel bir hatun gördüm çok tatlıydı birbirimize bakıştık ben utadım ve yüzümü çevirdim sonra tekrar karşılaştık ve yine bakıştık kadın çok hoşuma gitmişti ama yanında annesi(sonradan öğrendim) vardı.ben alışverişimi yaptım marketin önüne çıktım ve bir sigara içmek için oturdum önümde kırmızı bir araba vardı.Az sonra aynı bayan annesiyle geldi ve o arabaya eşyalarını yerleştirmeye başldı annesine bişe söyledi gülüştüler
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle