Araç & Gereç

Son yorumlar

Çikolata Sürdü
sikmek
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
annenı bana getır bende memnun edeyım
-----------------------------------------------------
Otobusten Santiyeye
0554 *** ** ** altan ankara mamak sadece ankaradan
-----------------------------------------------------
Özlem Sikişir Muratla
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Komşu Kızı
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Karimi Siktirmek Istiyorum
ben sikerim gizemlidolunay123æ
-----------------------------------------------------
Annem Para
güvenilir evli vedulbayanlar msj atın tanışalım ya
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
amını sikiyim götüneğüd
-----------------------------------------------------
Eski Özlemim
slm bayanlar ben ahmet 41 yaşındayım benide böy
-----------------------------------------------------
Strapon Arayışı 1
aÇin
-----------------------------------------------------

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Böyle Amcık Görmedim
Lise de bir kız arkadaşım vardı ben çamların içinde oturuyupordum yanıma geldi ve eteğini kaldırmaya basladı ben alevlewndim ve ona dedim ki akşam bizim evin orda düğün var dedim ve oda geldi bizimkiler düğündeydi bize gidelim dedim biraz nazlandı ama getirdm onu eve bana bir kahve pişir dedim ve o kahve pişirmeye girdi mutfağa ben arkasından gittim ve senden bir sey istiyorum dedim ne dedi seninle yatmak istiyorum dedim oda bana zaten ben sana bu gün eteğimi boşa mı kaldırıyordum dedi ve kucakladım yatırdım memelerini okşamaya başladım ve bir yandan amını okşuyordum zevke gelmişti daha açılm
OLGUNLARA SELAM
Şu an 25 yaşındayım ve istanbulda oturuyorum 180 boyunda mavi gözlü ve kumralım.Herkes hoş olduğumu söyler bunlardan biride 48 yaşındaki yengem.Yengem 158 boyunda 55 kg balık etli iri kalçalı ve göğüslü bir kadındır ve daima dar giyinerek beni tahrik ederdi.Bir gün evde canım sıkılmış film izlerken telefon çaldı arayan yengem di Murat naber nasılsın falan filandan sonra alış-verişe gideceğini annemin nerde olduğunu sordu bende o yok istersen ben geleyim dedim valla iyi olur zaten alacaklarım ağırdı sen gel dedi.Hemen kot pantolon ve gömleğimi giyip çıktım.Yengem beyaz gömlek siyah dar bir etek
Kime Niyet Kime Kismet
Kime niyet kime kısmet meraba size başımdan geçen güzel bi anımı anlatacağım. lafı fazla uzatmadan başlayayım. evden hava almak için sahile doğru yola çıkmıştım sahilde dolaşırken telimin çaldığını hissetim. annem arıyodu bana teyzen rahatsızlanmış enişten yanında değil onun iç.in ben orya gidiyorum geceyi de orda geçiririm. dedi bende bu habere çok sevinerek teli kapattım. ve hemen eve doğru yol aldım.O gün hava çok sıcaktı adım atıyorsun terleme basıyoo eve yaklaşırken manavın önünden geçiyordum ki annem yine aradı ne oldu dedim ben teyzenlerdeyim unttum sana söyleyeyim, eve yusuf amca
JetSkyci Ile MetininTurbanli Karisi 2
Jet-Skyci ile MetininTürbanlı karısı -2 Selamlar arkadaşlar, sizlerle tekrar birlitte olmak çok güzel,ilk hikayemden sonra e-mail adresimde oluşan bir sorundan dolayı birçok arkadaşımın yazmış olduklarını ne okuyabildım nede yanıt yaza bildim bende yenibir e-mail adresi aldım,artık herkese yanıt verebilirim,yanıt veremediğim herkesten özürdiliyorum.. Ben Akiko, antalyada yaşayan, turizm sektöründe iş yapan , 32 yaşında,ODTÜsi mezunu bekar bir iş adamıyım, sexte sınır tanımayan ve her türlü heyacanı yaşamış ve yeni heyecanlar yaşamaya hazır birisiyim.Sex yaşantım daha çok turıstlerle geç
teyzemle geçirdiğim yaz
Merhaba ben size teyzemle aramda geçen gerçek bir hikayeyi anlatacam benim adım yavuz 24 yaşındayım teyzem 38 yaşında 175 boyunda çok sexy ve dul iri göğüzlü iri kalçalı ve atesli. benbirgün tezemlere gitim universite yeni bitmişti teyzem kapıyı askılı bir bluzle açtı içeri gel sırık dedi bende girdim teyzem kahvaltı yaptın mı dedi bende yaptım dedim o zaman ben bi banyoya giriyim dedi bende tamam dedim teyzem banyoya gimeden biryey sorcam bahanesiyle odaya girdim teyzem çıplaktı gel utanma dedi teyze kumanda nerde dedim yerini söyledi sonra banyoya girdi 10 dk sonra beni çağırdı noldu dedim s
İnsaat
Selam bu sizinle paylasacagım hikayem hayatımda basımdan gecen ilk ve tek olaydır. günlerden pazar biraz gezmiş eve dönerken eve mesafesi 1 kilometre olan bi insaat vardı , o insaatın her önünden gectiğim zaman içim ürperir çalışanları düşününcede tuhaf olurdum,önünden gecerken insaatın girişinde biri vardı. iri yapılı sakallı bıyıklı göbekli birisi.bana bakmaya basladı heyecanlanmıştım fakat adama bakmadan da duramuyodum tam önünden gecerken saati sordu bende ona 7,30 dedim bana adam beni resmen sikicekmiş gibi bakıyodu nerde oturduğumu ne iş yaptığımı soruyordu aklıma gelen basıma gelmişt
Beni Becerdi
O gün onula buluştuktan sonra onunla birlikte evine filim izlemeye gittik filim izlerken ellerini bacağımda gezdirmeye başladı önce tedirgin oldum amcığıma doğru eli gittikçe zevk almaya başladım yavaş yavaş üstümdekileri çıkarırken kızlığıma bişey olmayacağını söylüyordu artık çırıl çıplaktım amımı delice emiyordu sonra sikini ağzıma götürdü emmeye başladım çok zevkliydi önce ağzıma boşaltı çok hoşlanmaya başlamıştım sonra sikini götüme soktu mütiş bi acı duydum daha sonra zevkten kendimden geçtim sikini amıma götürüp sokmaya başladı karşı çıktım bi şey olmayacak dedi ama sonra bi acıyla ka
Bakkal Çırağı
Yaz tatili gelmiş tatilimde bos durmayıp biraz para kazanmak için iş arıyordum sonunda bir bakkal dükkanında işe başladım bakkal telefonla sipariş üzerine de hizmet veriyordu ve benim görevimde buydu. Bakkalın tam karşısında 5.katta güliz hanımın çok güzel bir kızı vardı şöyle bir yola insin kahvecisi çerezcisi Bakkalı hep gözleriyle yerdi. Yaşı 20 21 olmasına rağmen çok güzel bir fiziğe sahipti.aradan 1 hafta geçmişti 5. kat Güliz hanımdan sipariş gelmişti siparişi götürdüğümde Güliz hanım kapıyı açtı siparişleri alıp parasını ayarlamak için mutfağa gitti o sıra da o güzeller güzeli kızı duşu
ALEV
ALEV HANIM Merhabalar sizlere anlatacağım hikaye yeni taşındığım karşı dairemde oturan çiftle ilgili. Yurtdışın türkiye’ye geri dönüş yaptığım yıl ev arıyordum. Arkadaşlarımdan birisi kendisinin de ev arkadaşı aradığını söylediğinde şanlı olduğumu düşündüm. Sonradan anladım ki gerçekten şanslı bir adammışım. İlk taşındığım aylarda kimseyi tanımıyor ve görüşmüyordum sadece karşı komşum dilekle ve eşi bahadırla tanışmıştım. Oda karşılıklı oturmamızda ve kapıda karşılaşmalarımızdan ibaretti. Bir gece ansızın bir çığlıkla yatağımdan fırladım. Karşı komşumdan geliyordu sesler. Di
Anneyle Aşk
O sıralar 22 yaşındaydım. Yine Her sabahki gibi kahvaltı bile yapmadan kendimi sokağa atmıştım. Sahil yolu İşlerine giden insanlarla dolmaya başlamıştı. Yolunun sağındaki ağaçlı yola saptım. Her gün olduğu gibi bir simit aldım ve müdavimi olduğum çay bahçesine oturdum. Bahçenin sahibi Asım Amca artık benim kargalar uyanmadan buralara damlamama alışmıştı. Bana bir bardak çay getirirken selam verdi. -Günaydın Kemal. Erkencisin yine. -Ne yapalım. Dertler bitmiyor ki... -Ah evlat. Şu derdini de kimselere anlatmazsın...Bir anlatsan belki bir çaresi bulunur. -Asım Amcacığım. Beni biliyor
Baldızım Müthiş
Merhaba arkadaşlar size anlatacağım kısa olay daha yeni pazar günü yaşandı genelde biz erkekler yaparız bu taciz olayını ama kerem cem stadyum konserinde durum tam tersiydi. Baldızımla gittiğimiz konserde her yer tıklım tıklım doluydu normal halk konseri olunca haliyle her yer kalabalıktı. Konser başladı ve ilerleyen sürelerde herkes birbiriyle kaynaşmış durumdaydı. Bende yavaş yavaş baldızımın arkasından sürtürerek dans ediyormuş gibi yapıyordum ve daha da ileriye giderek kalçalarını avuçlamaya başladım birden arkasına döndü ve gözlerimin içine bakıp gülüyordu. Sonra bu olaydan cesa
Tesettürlünün Rüyası
Ben tesettürlü bir kadınım .28 yaşındayım. Bakımlı beyaz tenli dolgun vücutlu ve güzel konuşan biriyim Sesim değme sunuculara taş çıkartacak kadar güzel. Benimle telefonda konuşan biri spiker sanıyor. Evliyim ve iki çocuk annesiyim. Çocuklarımın ikisi de erkek. Biri yedi diğeri 5 yaşında. Kocamla sekiz senelik evliliğimizde belli bir problemimiz olmadı. Cinselliğimiz yerinde sayılır. Yani ben kızoğlankız evlendiğim ve her şeyi kocamdan gördüğüm için cinselliğimiz doyurucu sanıyordum. Ama hayatıma nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde yasak aşk girene kadar. Oysa ben tesettürlü bir kadınım ve
Kardeşim
BEN 19 KARDEŞİM İSE 18 YAŞINDAYDI MADDİ DURUM KÖTÜ OLDUGUNDANKARDEŞİMLE AYNI ODADA KALMAK ZORUNDAYDIKBİR GECE SAAT EPEY İLERLEMİŞTİ HERKEZUYUYORDU BİRDEN UYANDIM VE SAGA SOLA BAKARKEN KARDEŞİMİ GÖRDÜM YAZIN OLDUGUNDANKARDEŞİM ŞORTLA YATMIŞ O GECE VE KARDEŞİMİN ÜSTÜ KOMPİLE ACILMIŞ BACAKLARINIGÖRÜYORDUM BİRDEN UYKUM KACMIŞTI VE KARDEŞİMİN YANINAGİTMEYE KARAR VERDİM YANINAGİTTİGİMDE COKGÜZEL BİR MANZARA VARDI YAVAŞ YAVAŞ BACAKLARINA ELLİYORDUM VEŞORTUNU ARALAYIP AMINA ELLEMEYE BAŞLADIM SİKİM TAŞ GİBİ OLMUŞTU AMIKILSIZ VESIMSICAKTI BİRDEN KARDEŞİM UYANDI VE GÖZÜME BAKTI COK KORKMUŞTUM VE HEMENYA
Güzeller Güzeli Teyzem
Güzeller Güzeli Teyzem merhaba bende size teyzemlen yasadigim hikayeyi siz anlatmak istiyorum. ben 18 yasindayim teyzemi sorarsaniz teyzem 30 yasinda mankenler kadar cok güzel bir kadindir. ben teyzemi cok beyeniyorum ama hic yanlis bir gözlen bakmamistim ona. ancak bir gün teyzemlerdeydim. macim vardi yorgun ve actim. bizim evdede kimse yoktu diye teyzemlere gittim. (ayrica bu hikaye 2 ay önce olmustur). neyse teyzemlere vardim. enistem evde yoktu calisiyordu ve eve gec gelicem demis. teyzemi birde oglu var 5 yasinda. ogluda o gün halamlardaydi. yani evde sadece benlen teyzem vardi. te
Teyzeoğlu Ve Aleti
Merhaba arkadaşlar kisa ve özel bir hikaye bu yillar geçti ama tadini unutamadim. Birgün istanbula iş için teyzeoğlum geldi akşam herkes evdeyken yemek esnasinda muhabbet başladi. Teyzeoğlunun yataği konusunda fazla oda olmadiğindan benim yanimda hatta benimle ayni yatakta yatmasina karar verildi. Nede olsa teyzemin oğlu beni sikicek değildiya. Yatma saati geldi herkes yatti tabi bizde. Ben ozaman 18 yaşinda parlak bir delikanliyim oda 22 falan. Tam yatarken çantasina uzandi ve dergi olduğunu bakmak isteyip istemediğimi sordu olur dedim. çok merak etmiştim zaten herşey başima meraktan geliyo
YENİ KIZ ARKADAŞIM
size başımdan geçen bi olayı anlatacam ben erzurumda kendi halinde bi vatandaşım gunun birinde bi kızla tanıştım ilk gunler kız bana karşı çok sağuk davranıyodu ve bir gun beraber canlı muzik dinlemee gittik ne olduysa orda oldu daha birbirimizin elidahi tutmamıştık muzik sesinden dolayı devamlı kulağına  solemek icap ediyodu o arada elim o guzel irice goğuslerinedeğdi ve buda onu fark etti buarada isimde derya deeryanın da bunu fark ettinihissettim ve hiç birşey olmamış gibi davranmaya devam ettim gulup eğleniyoduk ve sonra bana dokulmaya başladı ortamın vermiş olduğu loş ışık ve kalabal
Izmir Hatirasi
Izmir hatırası Merhabalar öncelikle belirtmek isterim ki sizlere anlatacağım olay tamamıyle gerçektir.Adım serdar 27 yaşındayım 178 cm. 71 kg. Siyah saçlı ve mavi gözlüyüm.Kız arkadaşım hande ise benden bir yaş büyük 167 cm. 51 kg. Siyah kısa saçlı ve kahverengi gözlü sessiz sakin kişilikte birisidir.Yaklaşık yedi yıldır birlikteyiz ve evlilik planları yapıyoruz. Neyse size anlatacağım olay yaklaşık altı ay önce gerçekleşti.Ben cinsellik yönünden bir türlü doymak bilmiyorum.Aralıksız her gün sevişmek istiyorancak hande bana karşılık vermediği zamanlarda da mastürbasyon yaparak rahatlıyoru
Sex Yasantim 01
|Selam arkadaslar Uzun zamandir bu siteyi ziyaret ediyorum ve nerdeyse her hikayeyi okudum. Bilmem siz nasil buluyorsunuz burdaki olan Hikayeleri ama bana biraz Palavra gibi geliyor. Nedense herkez seks uzmani. Herkezin siki 20 veya daha büyük ve herkez nerdeyse 5 sefer veya daha fazla bosaliyor veya sabaha kadar sikisiyor. Sasirdim dogrusu bunlar nasil olabilir diye. Herkez sikismeye hazir sanki porno cekimi. Sanki yirmi yillik seks arkadasi da böyle cekinmeden yalamalar veya götden sikismeler yok zarini delmek, yok amcasini,kardesini,bacisini,anasini,babasini,sülalesini, karisini ona
Uvey Ablam Ve Ben
Slm arkadaslar anlatacagim hikaye gecen sene basindan gecti her HER SEY UVEY ANLEMLE OZ BABAMIN IZMIRE IKI GUNLUK TATILI GITMESIYLE BASLADI BEN 22 YASINDAYIM UVEY ABLAM ISE 23 YASINDA ANLAEMLE BABAMIN GITTIGI GECE BIZ ABLAMLA ALKOL ALDIK HERZAMAN OLDUGU GIBI BEN ALISKINDIM AMA ABLAM NADIR ICERDI O GECE BEN DORT TANE BIRA ICTIM ABLAM ISE 2 TANE ABLAMIN SARHOS OLDUGUNU SEZDIM AMA HERSEY NORMALDI ABLAM BENI DANSA KALDIRANA KADAR HER SEY O AN BASLADI ABLAM DANS EDERKEN BANA SIKISIKI SARILIYORDU BUTUN VICUDUMUZ BIRBIRINE YAPISKTI AMA BEN AKLIMDAN HIC KOTU BIRSEY GECIRMIYORDUM ABLAMIN UZERINDE SIYAH
Kaçak Esin
Selam ben uzun zamandır sitenizi takip ediorum.nese fazla uzatmadan hikayeme gçiorum. Bizim mahallede esin diye çok mükemmel bi hatun vardı biz sürekli onu takip ederdik hatta bizim çocuklardan biriyle çıkmıştı.Sonra ayrıldılar neyse esin bi süre sonra örendikki evden kaçmış. Hemde bizim mahalledeki deterjancı ile herif evli bi çocuğu vardı karısıda ikinci çocuğa hmileydi.Sonra geri geldi kimse ne oldunu anlamadı galiba okuluda bırakmıştı. Artık hrkes esini izliyo en ufak hareketini izliyordu. Bende evlerinin önünden geçerken sürekli ona bakıor arada sırada havadan sudan konuşup selamlaşıyord
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle