Araç & Gereç

Son yorumlar

Çikolata Sürdü
sikmek
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
annenı bana getır bende memnun edeyım
-----------------------------------------------------
Otobusten Santiyeye
0554 *** ** ** altan ankara mamak sadece ankaradan
-----------------------------------------------------
Özlem Sikişir Muratla
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Komşu Kızı
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Karimi Siktirmek Istiyorum
ben sikerim gizemlidolunay123æ
-----------------------------------------------------
Annem Para
güvenilir evli vedulbayanlar msj atın tanışalım ya
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
amını sikiyim götüneğüd
-----------------------------------------------------
Eski Özlemim
slm bayanlar ben ahmet 41 yaşındayım benide böy
-----------------------------------------------------
Strapon Arayışı 1
aÇin
-----------------------------------------------------

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Degisik Bi Duygu
Değişik bi duygu Mrb ben akın ankaradan 187 95 kğ bi erkeğim ankaradan yazıyorum gecenlerde uzun zamansdır görmediğim bi bayan arkadşımı gördüm kızılayda hasretle sarıldık birbirimize bi yerde oturduk konuşmaya başladık evlendiğini söyledi kocasıyla anlaşabiliyorlarmış ikiside birbirine karışmıyomuş falan biraz geyik yabtık daha sonra görüşmek üzere anlaştık telefonıomu verdim bi akşam çalışırken aradı beni saat gecenin yarısı idi evde yalnız olduğunu sevişmek istediğini kocasının ank dışında olduğunu anlattıve ogün telde seviştik ben telefonun bi ucunda o bi ucıunda 3 4 sefer boşaldık er
MaceraLi TatiL
MaceraLı TatiL Merhabalar hikayeme direk baslamak istiyorum. Ben antalya`da yaşıyorum. 1.85 boyunda 80 kiloyum kumralım. Antalyada tanıdığım bir kız vardı ve çok hoşuma gidiyordu. Ona açılmam lazımdı ve zaman geldi ona açıldım oda benden hoşlanıyormuş ve çıkmaya başladık. Aradan az bi süre geçti ve beni evine davet etti hemen anlıyamadım neden böyle bişi yaptığını. Haberleştik ve ben evine gittim. Eve vardığımda beni bekliyordu. İçeri geçti soğuk bi içicek verdi ve sohbet etmeye başladık. Sohbet ederken gözlerimin için bakıyor. Aradan beş dakika geçmedi bile hemen öpmeye başladı beni de
Evleneli 15 Gün Olmuştu
Adım Yasemin. 21 yaşında evlenmiştim ama aklımda hep kendi hemcinslerime ilgi duyuyordum. . Bir iş yerinde çalışıyordum. Öğle tatilinde iş yerinin önüne çıkıp sigara içmeye başlamıştım. Bizim iş yeri pasajın içinde. Yanımızda kuyumcu vardı. O sırada kuyumcuya daha evvelde devamlı gelip giden genç bir kız vardı. Yine o gelmişti. Doğum günü olduğunu, kuyumcu arkadaşlarının çikolata ikram ettiğini ve kendisinin hepsini yiyemeyeceğini söyleyerek bana da ikram etti. Yeni evli olduğumu bildiği için bana iyi geleceğini söyledi. Gülüştük. Beni öğle tatilinde pastanede beklediğini söyleyerek yanımdan
Sevgilimi ve annesini beraber siktim
Merhaba ben emre, 16 yaşındayım. Kız arkadaşım çok güzel biri annesine çekmiş olsa gerek annesine hastayım sevgilimin lez olduğunu biliyorum neyse bi gün kız arkadaşımla evlerine gittik anneside ordaydı neyse biz geçtik odaya ders bahanesiyle kapadık kapıyı başladık öpüşmeye sonra aşağılara doğru indi ve yarrağımı açtı yalamaya başladı çok ateşliydi sonra soyundu soyundum 69 pozisyonunda yattık sonra ben bunu domalttım götten sikmeye başladım poposu o kadar yumuşaktı ki sokarken şap şap sesler çıkıyodu sevgilimin ağzını kapıyodum annesi duymasın diye neyse sonra annesi birden kapıyı açtı anide
Harikaydı
|Selam adım hakan ANKARAdan yazıyorum hikayem gerçekte yaşanmış bir hikayedir.Ben kendimi ara sıra kadınsı hissederim ve hep porno filim seyredip azdıktan sonra götüme bir takım şeyler sokar tatmin olmaya çalışırım yine böyle bir gündü net ten bir sitede yazışırken ismi hasan olan biriyle yazışmaya başladım sexs konuşuyorduk o bu tür şeyleri çok yaptığını eğer ona gelirsem benimde ondan memnun ayrılacağımdan falan bahsediyordu birden kabul ettim içim içime sığmıyordu garip bir heyecan vardı içimde herneyse çankayada bir adresti gittim karşımda yarı çıplak yakışıklı sayılacak atletik biri duruy
Yasli Komsunun Ayaklari
Yaşlı Komşunun Ayakları Ben eczacı kalfasıyım. Bır akşam evde tek başımaydım. Karşı daırede oyuran yaşı 35 - 40 yaşlarında olan komşum tansıyonu düşmüş. Bana tansıyonumu ölçermısın dıye geldı. Bende uzanmasını söyleyıp bıraz bekleyelım dedım. komşum uzanınca o tombul ayakların üzerın de sıyah ınce çorapları görünce sıkım bırden hareketlenmeye başladı. Artık aklımda tansıyon değıl o tombul ayakları yalamak ıstıyordum. Tansıyonunu ölçerken dızlerımı onun ayaklarına değdırıp sürtmeye başladım. komşum bu olayı fark ettı. Bana ne yapmaya çalışıyorsun dıye bağırdı. Bende utanarak ayaklarının ço
Muhteşem Ablam
Slm ensest severler ben size ablamla yasadığım ilşkiyi anlatacam ben 26 o 33 yasına evli ve 3 çocuğu varküçükkken onu ruyamda görmüştüm ondan sonra ona olan ilgim başladı bazen onu hayal ederek otuz bir çekerdim ama sonunda pişman olurdumyas geldi 26 ya daha ablama karsı bi icraatım yoktu onu deli gibi sikmek istiyordum ne yapmalıdım ve beklediğim an geldi eniştem siyasi işleri nedeniyle aankaraya gidicekti bende abla ben sizde kalabilirim dedim ablam taam canım aksama gel dedi aksamın olmasını sabırsızlıkla bekliyodum aksam giderken bide azdırıcı aldım yemek çay felan derken çocuklar
Halamın Doracık Amı
Eniştem öldükten sonra halamla beraber kalıyorduk.hep onu sikmeyi hayal ediyordum. okulların ara tatilinde köye dedemlerin yanına gitmiştik evde iki oda olduğundan halam ben ve yiğenim bir odada kalacaktık. halam la aynı odada kalacağımızı önceden bildiğim için gece geç saatte eve geldim. geldiğim de hepsi yatıyordu ben de üzerimi değiştirdim kilodumu giymeden pijamalarımı giydim ve yatağa girdim halam tam yanımda ve arksı dönük yatıyordu ben de ona doğru döndüm ve taş gibi olmuş sikimi kalçalarına sürtmeye başladım kendimden geçmiştim ama korkuyordum ya o istemezse diye ama birazdan halam kı
Fatoş Ablayla
Biz gazipaşada otururken annemin çok samimi bir arkadaşı vardı fatoş abla her zaman bize gelir kalır beraber zaman geçirirdik ben o zaman lise son sınıfa gidiyordum. Mart ayında adana sıcak olmaya başladığı için sürekli evin içinde bir tek t-shirt le dolaşırdık fatoş ablada bizde kalır okey oynardık kağıt falan fatoş abla duldur. Kocasından boşanalı 2 sene olmuştu o gün annemlerle düşünüyorduk afta sonu dağamı gitsek yoksa denize mi diye ben denize gidelim dedim .Ama o gece hastalandığım için annemler gitti bende fatoş ablanın evinde kalacaktım. Sabah erkenden annemler gitmişler fatoş abla ben
Arkadaşımın Ablasıyla
merhaba ben yurt disindan. anlatacagim hikaye gecen sene basimageldi. bir kiz arkadasim var 5 senedir arkadasiz onun bir ablasi varki allahyaratiyor istee ilk gorduum andan beri kancayi takmistim ona tabi o bilmiyordu.acayip vicut yapisi vardi kizda gogusler var acayip ya off neyse. birgunarkadasim beni eve davet etti kimse yoktu evde tek ablasi ve o evde idiler,yemek felan yaptik muzik dinledik televizyon seyrettik muhabbet felanediyordukki arkadasima telefon geldi arkadasi cagiriyordu kizda aniden cikipgitti. tabi buda benim isime geldi oturduk benim sexi sempanzemle muhabbetedevam ettik tel
OKULUN KÜTÜPHANESİNDE
SLM SEX DOSTLARI...Sizlere başımdan geçen sexi anımı anlatmak istiyorum...ben şuan lise son sınıfta okuyan oldukçasexi ve çekici biriyim...rehber öğretmenim sarışın olduk ça dolgun kalçalarıyla her erkeği baştan çıkaracak kadar sexi birisi...benim adım polat...öğretmenimin adı ise dilek...oldum olası hep onu düşünerek otuz bir çekerim...onu her gördüğümde beni sanki azdırmak için elinden delen herşeyi yapıyor...birgün cumartesi günü okula gelip kendisine odasında ki kitapları okulun kütüphanesine taşımam için yardım etmeye çağıdı...bende dünden razıydım ve hemen kabul ettim...akşam banyo yapıp
Boyle Bir Sikis Olamaz
Böyle Bir Sikiş Olamaz slm arkadaslar, ben kayseride yasıyorum.21yasında gerçektende çok yakısıklıyım.dogal olarakta kadınların ilgisi çok fazla.neyse başımdan geçen olaya gelelim.geçen sene yazın canım sıkıldığı bir gün abimlere gideyim dedim.amacım yiğenlerimle vakit geçirmekti.inanın başka bişe yoktu aklımda.eve geldim, kapıyı yengem açtı.yengem türbanlı ama çok seksi ve güzel bir kadındır,ama yengem olduğu için aklımdan kötü bise hiç geçmedi o güne kadar.neyse yengem kapıyı açtı ve hoşgeldin içeri girsene dedi,bende sağol dedim ve girdim. içeri girince çıcukları sordum, yengem
Sevgilimi Nasil
Sevgilimi nasıl........ başımdan gecen olayı size aktarıyorum ben igololuk yapıyorum evli yaşlı hiç farketmez günlerden birgün meil aldım bir kadının benle bulşmasını istiyordu buluştuk izmirde oturduğum için genellikle izmirli olmasonı terciği ederim buluştuk evine gittik onu soymaya başladım amını yalamaya başladım oda benimkini yalıyordu 69 dokuz bozizyonunda sevişiyorduk sonra benimkini amına soktum gidip gelmeler başladı ikimizde uçmuştuk sonra banyoya gectik oradada güvedin içinde siktim ikimizde doruğa ulaştık cıkarken kapı açıldı bir baktıkki kocası geldi bize rağatınızı bozma
İlk Sex...
Şimdiden söylüyorum bu hikaye gerçek değildir.Ben Kendimi kız iç çamışırlarıyla ve elbiseleiryle kendii göstermeye bayılıyorum bir gün çok azdım ve bunu gerçekden yapmak istedim gay chat sitelerinden birine girdim ve buluşmak için evin adresini verdim kocam için iyi hazırlanmalıydım siyah tangamı giydim üstüne siyah ince kilotlu çoraplarımı siyah sütyenimi altıma bir mini etek üstüme bir bluz giydim makyajımı yaptım peruğumu taktım ve bekledim şarap çıkardım ve beklemeye başladım aşağaı kapının zili çaldı çok heycanlanmıştım kime dedim ve ismini söledi kapıyı açtım kapıyı diniyodum asansör
ABİMLEN BALAYI
 ben 17 yasinda 170 boyunda sexy görünüslü bir genc kizim. cevremdekiler tarafindan cok begenilen birisiyim. birgun abim avrupadan izine gelmisti abim ise 28 yasinda uzun boylu yakisikli manken gibi birisiydi tüm kizlar abime bayilirdi. birgun annem ile erkek kardesim dugun icin köye gitmislerdi abimlen iki gun bas basa evde kalmistik bizinkis baci kardes degilde daha cogunlukla arkadas gibiydik gece abimlen evde filime baktimiz sirada sevisme sahnesi cikmisti abim hic kendisini bozmadan filime bakiyordu ben ise utancimdan sesimi bile cikarmiyordum abim yataga gectiginde gel baci dedi ne
HEDİYELİ SEX,PARDON MAGAZA
Merhaba. kendı kendıme bı bayanın boyle sıtelerde neişi olur diyorum ama yazıyorum işte.. gecen hafta kocam bi iş gezısıne gıttı...bende yanlızdım ..alısverıse cıktım bi alısverıs merkezınde neredeyse her gırdıgım magazadan bişiler aldı taaki o magazaya gırene kadar... magazada 2 adam vardı bu magazada bayaz esya magazasıydı.. bende bi ütü alacaktm..sectım begendım ama adamın bacaklarıma bakısınıda goruyor ve içim fena oluyordu(kocamda yok ohhh !! ) benden baska kımse yoktu magazada..en sonunda alıyım dedım ve kasaya gıttık..kredı kartımı verdım ama adam bana limiti dolmus dedi..bende sastım k
Komsum
Ben 25 yaşlarında sporu seven atletık bı gencım yıllardır aynı bınada oturuyorum ve kendınden hoşlandım komsum arzu 35 yaşlarında hastenede hemsıre olarak calısan kendı halınde dul bayan esını trafık kazasın kaybetmıs kızıyla beraber kalan neyse laf uzatmayım arzu bızım alt katta oturuyo bıze sureklı gıdıp gelıyo ben ıse onu hayal dıp 31 çekıyom yıne bıze geldı ben ıse onu o halını gorup dıger odaya gıttı sıkımle oynayıp boşalmaya ugrasıyodum bırden arzu odaya daldı ben sok olmus elım sıkımde kazık gıbı tabı oda ssırmıs bır den ay ama kısık sesle ne yapıyon senın hayalınle dedım kaldım elıyl
Ev Sahibine Iyilik 1
Adanaya komşu bir yöreye kocamın ve benim öğretmen olarak tayinim çıkmıştı. Burada ev bulmak çok zordu fakat şanslı idik, şehrin en çok rüzgar alan yüksekçe yerinde,iki katlı,dört daireli,üst iki dairesi boş, alt dairenin birinde ev sahibimizin oturduğu bir ev bulduk. Ev sahibimiz Necdet amca 65 yaşlarında, asker emeklisi, hoşsohbet bir insandı.Karısı on yıldan beri kötürümdü ve iki kızı bir oğlu vardı.Kocam Arda,ben, bu arada adım Emel,ve iki oğlumla ev sahiplerimizle bayağı samimi olmuştuk. Hatta küçük oğluma onlar bakarken, büyüğü okula gidiyordu.Yaşımda yirmi yedi idi. Sık sık ya onlar
Benim Klasiklerim
Benim Klasiklerim herkese merebe ben murat daha önce bir çok kez bu siteye yazmıştım ama askere gittiğim içim uzunca zamadır yazamıyordum sonunda dağitım iznini kaptım yazmaya başladım . ilk izin günümde minübüse yeni bindim elimde 2 çanta eve gidicem ama aklımda neler geçiyor bir bilseniz. Neyse akşam 5 - 6 suları çantaları köşeye bıraktım önümde 3 tane kadın araba bira daha doldu ben çantaları tutma bahanesi ile kadına yapıştım benimki dimdik oldu ama yeniyordu üzerinde mont vardı fazla zevk alamıyordum çanatnınkayışını elime dolar gibi yaptım ve kadına sürterek kenara bırakma bahanes
Ah Şu Otobüsler
Ah Şu Otobüsler Herkese Merhaba. Son on yıldır hiç otobüse binmemiştim emin önünden şişliye bindim tıklım tıklım aracsız niye geldin dedim kendi kendime ama olsun çok oldu binmeyeli toplumdan kopmamak gerek diye düşünürken biri ayağıma basınca düşüncelerime bir lanet olsun dedim ama tatlı bir ses özürdilerim dedi 25 ila 27.yaşlarında hatları güzel bir afet önemli değil dedim. Yanında iki hanım daha var elleri hepsinin dolu aralarındaki konuşmadan anladım nişan alış verişi yapmışlar aralarında tartışıyorlar hanımları bilirsiniz bu arada otobüsde tam kıvamına geldi iyne atsan düşmez yere
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle