Araç & Gereç

Son yorumlar

Çikolata Sürdü
sikmek
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
annenı bana getır bende memnun edeyım
-----------------------------------------------------
Otobusten Santiyeye
0554 *** ** ** altan ankara mamak sadece ankaradan
-----------------------------------------------------
Özlem Sikişir Muratla
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Komşu Kızı
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Karimi Siktirmek Istiyorum
ben sikerim gizemlidolunay123æ
-----------------------------------------------------
Annem Para
güvenilir evli vedulbayanlar msj atın tanışalım ya
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
amını sikiyim götüneğüd
-----------------------------------------------------
Eski Özlemim
slm bayanlar ben ahmet 41 yaşındayım benide böy
-----------------------------------------------------
Strapon Arayışı 1
aÇin
-----------------------------------------------------

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Dolu Otobüsleri Tercih Ederim
Ben göt hastasıyım İşe gidi gelirken hep dolu otobüsleri tercih eder ve forta başlarım.Yine işten çıkmış eve dönerken dolu otobüs beklemeye başladım.Gelen otobüs tıklım tıklımdı.Hemen bindim ve orta kısma ilerledim ama bir numara yoktu otobüs sanki erkeler içindi.Bu arada 2 durak sonra bir çift bindi.Kadın altında altında daracık mini etek ve üzerinde badisi vardı adamla ortalara ilerleyip yanımda durdular arada birde beni süzüyorlardı ben müsade edip kadının öünüme geçmesini sağladım.Adam yanımda kalmıştı ufaktan ufaktan sikimi götüne sürtmeye başladım ama bu arada da korkuyordum Ya adam ne y
Denizde
Slm benim adım ömer;birgün arkadasım öztürkle tatile gittik.ilk gün güzel kızları görüp 31 çekiyorduk.iyice azmıştık artık 31 bizi tatmin etmiyordu sabahın 5 inde uyandık plaja indik orada 1 kadın 1 de kızı wardı. biz öztürkle denize girdik kızda bizim yakınlarımızda yüzüyordu biz suyun dibinden kızın götüne bakıyorduk yanlışlıkla kafam kıza çarpınca kız irkildi sonra tanıştık kız bize çok yakın davranıyordu bizi evine davet etti kızla okadar iyi anlasıordukki onlarda kalması için annesi bize ısrar etti kızla aynı odada kaldık.gece bir uyandım ki kızın eli benim ve arkadasımın sikinde hemen öz
Kocamı Ilk Aldatışım
Ismim nesrin.ben 1.70 boy balık etli bembeyaz teni olan iri göğüslü yumuşacık ve düzgün popoya sahip olan bi bayanım.10 yıllık evliyim ve 32 yaşındayım.1 de çocuğum var.birgün oğlumla alışveriş yapmak için bakırköye gitmiştik.orada bir mağazaya girdik.bayan reyonu üst kattaydı ve haftaiçi olduğu için çok sakindi.üst katta oğlumla biz elbiselere bakarken yanımıza bi genç geldi..orada çalışıyormuş.gayet yakışıklıydı fakat onun yakışıklı olması beni hiç ilgilendirmemesi gerekirdi.çünkü ben evliydim.ve çocuğum yanımdaydı.neyse sonra ben etek bakarken çocuk bana bi etek gösterdi.etek gerçektende ço
Olgun Hastası
| başımdan geçen ve hayatımın akışını değiştiren olay ben orta okula giderken oldu-şu an 34 yaşındayım- aynın zamanda aile dostumuz olan münevver 47 yaşlarında balıketi acaip seksi bir bayandır.otururken bacaklarını dikizleyerek başlayan dürtülerimi daha fazla bastıramadım ve eşinin evde olmadığı bir gün evlerine gittim kapıyı açan münevver sanki beni bekliyormuş gibi ağzında seksi bir gülümsemeyle beni buyur etti,üzerinde siyah bir tayt ve askılı bluz vardı.birazsohbet ettikten sonra mutfak dolabını düzeltmem için beni çağırdı o önde ben arkada dolabı düzellttik tabi kaya gibi olan aletim
Evliydi Sanırım
Evliydi Sanırım Kendimi anlatmalıyım;183 cm kumral ela gozluyum guclu ve atletik yapılıyım gezmeyı eglenmeyi ve eglendirmeyi severi..keyifli bir adam oldugumu soyler taniyan bayanlar...sagolsunlar nickimi lakabimi onlar buldu..:) Bu ilk mesajım dayanamadim ve yazmaya karar verdim.. sanırım bundan sonra sık sık bulusacagız. meslegım icabı ve fiziksel-cinsel cekiciligim sayesinde her zaman bayanlarin begenisini kazandim cinsel acligim hic olmadı. kıbrısda yasıyorum ama aslen ankaralıyım 1 sene sonra gorevım bıtıp ankaraya donecegım. telefonunu yanlıslıkla cevırmıstım.kibarca ozur diledi
Burcu  Ben Ve Lezbiyenler
Burcu , Ben ve Lezbiyenler Ben 17 yasındayım. Cok abaza birisiyimdir. Gogusler ve bacaklar benim için cok onemlidir. Ve tabiki gotun kucuk olmasıda. Burcu ile Okulda dersten atılmıstık beraber cok konustugumuz için bahcede beraber otururken bana bacaklarının surtdugunu hissettim. Ve yuzune baktım gulumsuyordu. Ayagı kalktım biraz dolasalım bahanesiyle biraz yurudukten sonra içeri girdik ben asagı spor salonuna iniyordum. Oda merak ettiği için arkamdan geliyordu. Ben hızla indim saklandım arkamdan geldi. Hakan diye bagırmaya basladı onume geldiği anda ustune atladım. Demek burdasın yakıs
Kocasının Yanında Sibeli Mest Ettim Herkez Bana Hayran
Merhaba arkadaşlar ben tamer genelde msnde sex yapardım fakat bu sefer cok farklı oldu gercegi daha güzelmiş hikayemi anlatayımda dinleyin ben ankarada oturuyorum ankarada oturanlarda batıkenti bilirler hikayeme gecmek istiyorum...:) Bir gün batıkentten metroya binmiştim sabah satti oldugundan çok kalabalıktı köşede bir yer arıyordum ve aradığım köşeyi buldum bir durak sonra bir çift bindi el ele tam önüme geldiler kadının parfümünün kokusu başımı döndürmüştü kadının götü sikime dayanmıştı ben kendimi geri çektikçe o bastırıyordu ve kocasıda işin farkındaydı kadın birara arkasına döndü gözgöze
Kendi Ellerimle Siktirdim
|inanin tamamen gercek yazdiklarim ankara da iki travesti ile tanistim evkerine gittim ben 44 yasindayim ismim selami onlari cok guzel siktim ama onlar beni birakmadi ve ilk defa hayatimda sikilgim hemde inanmazsiniz ikisinin yaraklari benimkinin iki misli idi dollerini gotume bosalttilar yalattilar daha sonra alistim her hafta gidiyorum, bir gece karimla sikisirken eli gayri ihtiyari got deligime degdi ve anladi sen sikilmissin dedi yok oyle birsey diye cok itiraz ettim ama inanmadi itiraf ettim ya benide goturup siktirirsin yada herkese soylerim bosanirim dedi mecburen beraber telefon acip g
Zengin Kadına Jigolo Ve Sevgili Oluşum
Selam Arkadaşlar Ben Tolga ve boluda Oturuyorum.....1,79 boylarında 72 kılo fiziği ve dıksıyonu oldukca duzgun bir gencim..Neyse fazla uzatmadan hıkayeme gecmek istiyorum... O gün çok soğuktu ve kardan dolayı dershanemiz tatil olmuştu. Bizde herzamanki gibi üç kanka Cadde buluşacaktık. Ben dolmuşa bindim. Neyse arkada cam kenarı boştu oraya oturdum. O kadar üşümüştüm ki adeta titriyordum. Yanımda yaklaşık 44 yaşlarında çıtır görünümlü bi kadın oturuyordu. Tabi o paltolar fln mecburen sıkışarak oturuyorduk.yanımdaki kadın o kadar bakımlı ve hoştu ki parfümü de buna eklenince dayanılmaz
Okuyun Annemi
merhaba bırgün evde oturuyorken annemin tuvalete gittiğini gördüm arkasındangidip delikten amını izledim ve aynı aksam o amı düsünüp 31 cektim ve yine bir gün babam ankaraya halamlara gitmisti 15 gün gelmeyecekti halam bıraz hastaydı onunla urasıyordu aksam oldu eve gittim ve evde tv seyrediyordum sonra odama gecip müzik dinledim ve 15 dakika sonra annemin seslendiğini duydum beni cağırıyordu kalkıp gittim odaya girince cok sasırdım vsc de porno izliyordu ve gel otur beraber izleriz dedi bıraz kızarmıs olmalıyım ki ne oldu yoksa utandınmı dedi annem hadi gel otur dedi bende oturdum vsc de ada
Yelizle
|alt komsumuzun kızı yeliz,ilk günden beri hastası oldugum bi kızdı.o da bana karşı boş değildi,zaman zaman beni yiyecekmiş gibi bakardı ama tabi ki muhabbetlerimiz abi-kardeş konuşmalarından öteye gidememişti.Çünkü ailesi biraz sıkıydı.Ama artık delirmek üzereydim,henüz 18ine yeni giriyordu ama muhtesem bir kız olmuştu.Ailesi okuldan almıştı,bi kuaförde çalışıyordu.Bir akşam iş dönüşü rastlaştık,biraz konustuk.İnanılmaz güzelleşmişti,bir an kenara çekip yarın bana gelsene sohbet ederiz dedim.İyi de abi iş var biliyosun dedi,ben patronunla konusurum,izin verir dedim.O zaman da babama söyler am
Cavidanın Annesi
Cavidanı siktikten sonra akşam köyde kaldım.Yorgunluktan bitkin vaziyette yattım.Sabah kapının sesiyle uyandım.Benim köyde olduğumu kimse bilmiyordu.Cavidandan başka.Bende gelen Cavidan diye üstüme bir şey giymedim.Genelde çıplak yatarım.Direk kapıya uzandım.Kapıyı bir açtımki karşımda cavidan yerine annesi var.Birden karşımda selma ablayı görünce hemen önümü kapamaya çalıştım.Selma abla -Ohhhh.Sen misafirlerini böylemi karşılarsın Anadan üryan.Yoksa Cavidanımı bekliyorsun? -Yooo abla Cavidan nerden çıktı? -Hadi ordan içeri almayacakmısın beni -Pardon abla buyur. Onu buyur ettim.Önden yür
ERZURUMDAN SELAMLAR
ERZURUMDAN SELAMLAR Erzurumdan tüm hikaye severlere selam ogün hava çok soğuktu ve ben eve yürüyerek gidiyordum hafiften kar yağıyordu canım acaip derecede sex istiyordu. otobüs durağının önünden geçerken yaklaşık 10 kişilik bi bayan grubunun minübüse bindiğini gördüm gideceğim yönle alakası olmamasına rağmen bende onların peşinden dadaşkent minübüse bindim kızlar düğünden çıkmışlardı ve hepsi çok sexi giyinmişlerdi birisi tam önüme geldi zaten araba sıkışık olduğu için kalçaları aletimin tam önündeydi kıvrak bi hareketle aletimi kalçalarına değdirdim ilk önce terettütlüydüm ama k
Sevgilimin Penisi Inceydi
Ben 26 yaşında özgür bir kadınım. Sevgilimle birlikte güzel cinsel tecrübeler yaşadık ama sevgilimin penisi ince ve küçük olduğundan beni çok da tatmin ettiğini söyleyemeyeceğim. O yüzden ben hep pantolan kabarıklığına dikkat ederim Bir gün iç çamaşırı almak için bir mağazaya gitmiştim. Neredeyse mağazanın kapanma saatiydi. Yakışıklı bir tezgahtar vardı orada,bana kapatması gerektiğini ve başka zaman gelmemi söyledi. Ama pantalonun önünde gördüğüm kabarıklık başımı döndürmüştü ve ısrar edip mağazaya girdim En sexsi ve açık iç çamaşırını elime alıp nerede deneyebileceğimi sordum.O da bana kabi
DAYI KIZIYLA KAÇAMAK SEKS
 Slm Bay ve Bayan Arkadaşlar.Ben 18 yaşına yeni girmiş, Hiç A milli olmamış bir gencim.1,92 boy 56 kiloyum.Herneyse ben sizleri bekletmeden başıma gelenleri anlatmak istiyorum.Dayımın kızıyla çocukken çok kavga ederdik.Sanki birbirimizi yercesine...Derken Dayımlar Muğla Mils`a Taşındılar.Günler günleri aylar ayları kovaldı ve aradan tam 10 sene geçti.Bu on sene içinde dayımlardan kimseyi görememiştim.Birgün kız arkadaşımla gezerken Babam eve gelmem için telefon etti.Oradan ayrılıp eve gittim.AMAN Allah`ım birde ne göreyim.Dayımlar muğla milastan gelmişlerdi.Hemen ellerine gittim.Yanlarına
Misafir Kız Nilay
Bu olay tamamen gerçek iyi okuyun... aile dostlarımız bize geldi.. yaz tatili olduğu için tura çıkmışlardı.. çok severdim bu aileyi.. nilay da serpilmiş gelişmiş etine butuna dolgun bi genç kız olmuş.. yaşı henüz 14 olmasına ramen çok seksiydi.. ama ben bu kızı çok severdim.. her zaman abicim der boynuma sarılır bize geldikleri yada biz onlara gittiğimiz zaman hiç beni bırakmaz tüm zamanını bana ayırırdı... işte ölesine sever... gene benle kucaklaştı ama iki sendedir görmediğim için gelişmiş memeleri vücuduma değdikçe bi hoş oldum.. kendimden utandım ve çekildim.. ama o ölemi.. abim seni ne ç
Arkadasimin SevgilisiKuzeni
Arkadaşımın Sevgilisi-Kuzeni Mrblr. Daha önce bi hikayemi daa annatmıştım oda gerçekti buda gerçek onun için sık sık yazamıorm ztn.... Nese bnm samimi bi ark ın çok gzl bi kız ark ı vardı.Duygu. Sarışın 1.70 boylarında vücudu da çok güzel olan bi kızdı. Bi gün bu ark. bana acilen ev bulmam gerektiini o kızı halletcem fln dedi. Bende bana da birini bulursa seve seve bulacaımı sööledim.:) Ertesi gün geldi ve duygunun bi ark ının daa geleceini söyledi. Ama bundan bi piçlik bekliodum açıkçası nese. Ben ilk önce ark.dan ev aramaa başladm sonra da aklıma bzm öbr boş olan ev geldi. Oranın anahta
Komşunun Karısı
Slm ben musti sizlere komşumun karısını nasıl siktigimi anlatacagım üs katta oyuran komşumuz sık sık bize gelirdi yine birgün bize geldi muahabbet ederken bi ara bana baktıgını gördüm ama bu bakış başkaydı nreyse biras sohbetten sonra gec oldu diyerek kalktı ertesi gün pazardı ben evdeydim işe gitmemiştim bi ara sesler duydum dışardan geliyordu kapıya yaklaştım birde ne göreyim bizim komşu kapının önünde domalmış yerleri süpürüyo ben bunu görünce bende şarteller attı ve kapıyı acıp ona arkadan sarıldım ince bir ses tonuyla ayyyyyyyyyyyyyyyyy diye hafif hafif bagırdı arkasını dönünce benim oldu
Once Erkek Kardesi Sonra Ablasi
Önce Erkek Kardeşi, Sonra Ablası ;-) Kısadan keseceğim. Öyle uzun uzun anlatıpta sizi kıvrandıracak değilim. Murat diye sevdiğim bir arkadaşım vardı ve sürekli sevgilsinden bahsederdi. Bir gün sizi tanıştırayım dedi olur dedim. kızla tanıştık, balık etli hoş sayılabilecek biraz aptalca tipli bir kızdı. Biz bu kızla gel zaman git zaman iyice samimi olduk birbirimize yatıya gidiyordu. Beraber alışveriş sinema falan. Bir gün eda (yani bu kız) muratla ayrıldı. Tabi biz hala arkadaşız. Bunun o sıralar morala ihtiyacı var, sürekli temastayız. İş çıkışları beraberiz falan. Bu arada edanın tolga
Tebessüm 2
Ben bağlıyken yanıma bir arkadaşı ile birlikte geldiler saat gecenin geç vakitleriydi. Artık ayağımın biri fazlasıyla yorulmuştu. Cafeci arkadaşına dönerek işte sana anlattığım kişi burada baksana nasıl masum masum bakıyor iplerden kurtulmaya çalışıyor ama nafile hiç yol alamamış daha dedi. Birlikte ayağımın birini çözdüler artık yere daha sağlam basıyordum kanın havada kalan ayağıma doğru gitmeye başladığını hissettim. Duvardaki düzenekten ellerime bağlı olan ipi çözdükten sonra ipin bir ucunu boynuma bağladı ayakların uyuşmuştur şöyle bir dolaş dedi. Hafif topallayarak bir iki tur attım beni
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle