Araç & Gereç

Son yorumlar

Çikolata Sürdü
sikmek
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
annenı bana getır bende memnun edeyım
-----------------------------------------------------
Otobusten Santiyeye
0554 *** ** ** altan ankara mamak sadece ankaradan
-----------------------------------------------------
Özlem Sikişir Muratla
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Komşu Kızı
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Karimi Siktirmek Istiyorum
ben sikerim gizemlidolunay123æ
-----------------------------------------------------
Annem Para
güvenilir evli vedulbayanlar msj atın tanışalım ya
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
amını sikiyim götüneğüd
-----------------------------------------------------
Eski Özlemim
slm bayanlar ben ahmet 41 yaşındayım benide böy
-----------------------------------------------------
Strapon Arayışı 1
aÇin
-----------------------------------------------------

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
AMCIK SULANMİŞTI
Merhaba ben enes 24 yaşında sexdelisiyim bu 2.hikayem tamamen gercek. Bizim evin az ilerisinde 47-50 yaş cikarı bir almanyalı kadın var,her altı ayda bir yalnız gelir,sonra ceker gider,ben ona teyze derim bir gün evden dışarı cıkmışken balkonda gördüm oğlum perdeleri yıkadımda takamıyorum boyum yetmiyor sen bi zahmet takabilirmisin dedi,tamam takarım teyze dedim,perdelerini taktım cok teşekkür edip allah karına kavuştursun dedi,ha bu arada ben 3aylık evliyim eşim yurtdışında nasip olursa benide alıcak,ben evden cıktım,aklımda hiçbir kötülük yoktu,aradan 2gün geçmişti,bizimkiler dayımlara if
sunanın yanan amcığı
suna ile amcamın oğlu rarcılgı ile tanıştık tlf konusup dertleşiyorduk ha unutmadan suna evli ve kocasından memnun olmayan bir afet konusmalarımız zamanla ilşkilerimize ve seksse geliyordu ve sonunda benimle ilişkiye girecegini söyledive bir gün belirleyip kocası işe gittikten sonra cocuklarını okula gönderip beni saat 8.30da evine davet etti evi 2.kat zili calınca kapı otomatine basıldı ve merdivenlerden yavas yavas cıkıyordum sessizce ve karşımda artık üzerinde siyah bir penye ve altında yine siyah bir esofman beni görünce güldü ve hemen sessizce iceri gir dede ve iceri girdim suna
Aslıyı Üniversitede
Ben 21 yaşında esmer üniversite öğrencisiyim. Size anlatacağım olay üniversitemde 2 ay önce geçti. Bizim sınıfta Aslı isminde sarışın pek güzel olmayan hafifçe şişman bir kız vardı. İlk başlarda bana çok itici geliyordu. Ama onunla samimi olmaya başlayınca ne kadar seksi bir kız olduğunu anlamıştım. Onu her görüşümde artık sikmek istiyordum ama bunu nasıl yapacağımı bilmiyordum. O gün derse geç kalmıştım. Sınıfa kadıngirdiğimde kimse yoktu. Sadece Aslı vardı. Bana hocanın ders yapmayacağını ve herkesin gittiğini söyledi. Yanına oturdum. Oradan buradan konuşmaya başladık. Konu sekse gelince iki
Ipne Kocam Ce Sikicisi
İpne Kocam Ce Sikicisi Herkese merhaba.aslında bu sitede eskiyim tabi okuyucu olarak.yazıcı olarak ise ilk hikayem.uzun zamandır bu siteyi takip ediyorum.çoğusu yalanda olsa enazından fantazi olarak güzel.bir arkadaşımın tavsiyesi ile bu siteye girdim.yaklaşık 5 aydır da okumadığım hikaye kalmadı. Biliyorumki benimkinede bazı kişiler inanmayacak.sadece bu yaptıklarımızı yaşayanlar inanacak.ister fantazi olarak görün isterse gerçek olarak görün benim amacım yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak.ben 27 yaşında gayet alımlı seksi bir kadınım.6 yıl önce evlendim.19 yaşında nişanlandım.1 ay
Baldızımı Siktim
Baldızımı Sikim selam.ben 29 yasinda yakiskli bir beyim.ben size basimdan gecen gercek olayi anlatacam.hemde fazal degil alti ay once ki bir olayi anlatacam. baldizim bizim eve uniovesitede okumaya gelmisti git 18 yasindaydi yani anlayacaginiz cok guzeldi adi ise dilara ydi cok tam 90-60-90 olculerindeydi.bana sorsalar bu kiz ile 5 yil ayni odada ac susuz yasarmisin tereddut etmeden yasardim yani sabahlara kadar sikerdim. tabi benim sikemm oyle bildiginiz sekilde degil yani kadinin ruhunu oksaya oksaya aklina hukmeder.sonra ellerim ile memeleri,karni,bacaklari, ami ve gotunu oksayarak be
Tekrar Yasamaya Deger
Tekrar Yaşamaya Değer Herkes gibi bende bu sitenin müdavimlerindenim sürekli okur bu hikayelerin çoğusunun abartılı bir fantazi ürünü olduğunu düşünürdüm ama bazılarının yaşanmış olabileceğini de hiç aklımdan çıkarmazdım.İşte bu düşünceler içerisinde okuduğum bir hikayenin beni çok etkilemesi nedeniyle hikayeyi yazan kişiye bir mail gönderdim ertesi günü mailime cevap geldi benimle yazışmak istediğini tek şartının aletimin karısının istediği ölçülerde onu doyuracak kalın bir yarrağın olmasını söylüyordu bunun sorun olmayacağını tam karısının istediği ölçülerde bir aletimin olduğunu söyl
Casu Saxo
Slm ben 16 yaşında hafif kilolu yakışıklı bir gencim.benim taaa küçüklükten beri ve hala arkadaşım olan koca götlü cansuyla yaşadıklarımı anlatıyım.biz 2. sınıfa bile giderken filim lerden gördüklerim gibi sevişiyorduktabi o zaman lar küçüktük ne yaptıımızı bilmioduk. bundan 2 sene önce yani 8. sınıftayaken gökan die bir arkadaşım vardı tabii cansu da bizim sınıftaydı habire gökanla cansunun götünden ve amından bahsederdik olum cansunun göte bak yoğurt kesesi gibi o ne sikilir hem götten hem am dan . haa bide sınıfın en çalışkanıydııı.bi güün annemgille ben de cansu gile misafirliğe gittim ta
Komsumun Kizi
Oncelikle bu yazdigim hikaye gercektir ben 15 yasindayim adimi soylemicem .neyse hikayeye basliyorum.ben komsu kiziyla oyni okula gittigimden sabahlari okula birlikte giderdik.ben yakiskli bi cocuk oldugum icin okuldaki kizlar benden hoslanirlar.komsumun kizida hoslanmis olmaliki okula giderken elimi tutmaya basladi kucuk oldugundan deil kadincakizbenden hatta bi yas buyuk.sonra benden hoslandigini soyle di bende dogaldirdedim gulustuk.kizdan bende cok hoslaniyodum gercekten cok guzeldi. onu hayal edip masturbasyon yapardim.bende cesaretimi toplayip bende ondan cok hoslandigimi soyledim.bunu s
Afet Komşumuz
Geçen ay başımdan geçen bir anımı anlatmak istiyorum.... Ben 23 yaşlarında üniversite 4. sınıf öğrencisiyim.Bizim sokağın iki ev aşağısında oturan Aynur hanım dediğim yeni evlenmiş bir afet var, bir afetki ne afet, sarışın taş gibi göğüsleri var. Kocasıyla yeni evli sayılır. 3.5 yaşlarında küçük bir kız çocukları var. Aynur hanım sürekli annemin yanına gelir ev işlerini beraber yaparlar, günlerini berber geçirirler. Karıdan çok hoşlanmama rağmen pek muhabbetimiz yoktu. Birgün annemle sohbet ederlerken ben de yan odada uyumaya çalışıyordum. Annemler benim uyduğumu zannetmişl
Annem Normal Karşıladı
Uzun bir aradan sonra nihayet 1inci hikayemin devamını gönderiyorum. Umarım beğenirsiniz. Sabah uyandığımda her şeyin bir rüya olduğunu sandım.ama bu tatlı bir rüyaydı. siikim kazık gibi olduğundan rahatlatmak için elimi o bölgeme götürmüştüm ki giydiği kilodun anneminki olduğunu fark ettim. Heyecanla ayağa fırladım, tüm yaşadıklarım gerçekti ve makus talihimi yenmek üzereydim. hemen annemin odasına yöneldim ama ev boştu, saatin ev onu geçtiğini o zaman anlayabildim. Öyleyse annem beni bile bile uyandırmamıştı. Sakinleşmeye çalışıp anneme telefon ettim. -Anne? okulda mısın? (annem öğretmendi
Yengemle
Ben 16 yaşındayım istanbulda okuyorum hafta sonları abimlerde kalıyorum abim askerde yengen yalnız 3 yaşındaki çocuğuyla uzun süredir yengemden hoşlanıyor öyle31 çekiyordum... ara sıra kız kardeşide bizim yanımıza geliyordu birgün kardeşinin bulunduğu odaa gecegirdim yanlışlkla kız yarı çıplak halde yatıyordu. dayanamadım saldırdım uyan dı itti kaktı ama bir sürew sonra yumuşadı 2-3 saat boyunca yaladım yalattım siktim kız bakire değildi. daha sonra yengemin ogece bizi seyrettiğini anladım. birgün sohbet konumuz açılmıştı ben evlenmeden ilişkilerin doru olmadığını söyledim. oda yani sen hiç ya
Teyzemin Koco Amı
Slm arkadaslar ben 16 yasında bir gencim lafı uzatmayam benim teyzem 35 yaslarında birgün aksam bizdelerdi cumartesi günü ve saat 22:00 olmustu teyzem anneme senin olan hem beni götürsün hem bizde kalsın bu gün dedi ve teyzemlere gittik saat:23:30 olmustu teyzemin kücük kızı yattı ve teyzem vcd actı ve porno cd si koydu bakarken bana gel yanıma dedi ben kalktım gittim ve pijamamdan sikimi cıkardı ve cd de olanları yapalım dedi bana bende saskın bi şekilde baktım ondan sonra teyzem sikimi yalamaya basladı o sırada ben bosaldım ondan sonra teyzemin bacaklarını ayırdım ve amına kapandım deyzem in
abimin bana tecavüzü ........
ben 15 yaşında lise 1 e giden güzel bir kızım annem ve babam akrabalrımızn cenazesi olduğu için kayseriye gitmişlerdi bizde abimle evde birlikte kalıyorduk bir gün okuldan geldikten sonra üstümü değiştirir ken abimin bana baktığını fark ettim abim yakışıklı 18 yaşındaydı üzerimi giyindikten sonra salona gittim ve abim televizyon izliyordu gidip yanına oturmdum ve yarrağının dimdik olduğunu farkettim bir süre sonra beni gıdıklamaya başladı gıdıklarken elini kalçalrıma değidriyordu birgün okula gierken evden birlikte çıktık ve otubüse bindik otobüs çok kalabalıktı abim oturacak yer bulmuştu fak
Hic Ummazdim
Iyi gunler adim esra sizin bu hikayelerinizden sonra bende basimdan gecenleri anlatmaya karar verdim.ben 17 yasinda 168 boyunda vucudu gayet guzel sarisin bir kizim fizigim ozellikle erkekleri cok etkiler litvanyaya okumak amaciyla abimle beraber geldik bir ev tuttuk ve yerlestik.bir gun okuldaki derslerimden birine giren ogretmenin hastalanmasi sebebiyle okuldan erkencıkmıs eve erken donmustum eve girmek uzereyken evden bir takim sesler geldigini duydum. sanki birileri bogusuyor gibi inlemeler geliyordu iceri usulca girdim ve sese dogru yoneldim o an gorduklerimden sok oldum. abim kiz arkadas
Pişmanım Ama Oldu Bi Kere
Üniv yıllarında 1. sınıfta yaşadığım bi hikaye anlatacağım.ismim yağmur.bi kız arkadaşım var aslında ilk zamanlar onu pek sevmiyodum ama sonra ısındık birbirimize ortak bi çok noktalarımız olduğunu öğrendim. ben yurt ta kalıyodum o evde ama ben sürekli onda kalmaya başlamıştım. bi gece dışarda yemek yerken bu gece dışarı çıkalım dedi arkadaşı arıyım gelsin dei o da benim gibi sever gece pırıltılı hayatı ama ben ertesi gün sabah sınav olduğunu ve gelemeyeceğmi söyledim ısrar etti sınava yetişiriz dedi tamam dedim.2 kişi almaya geldi bizi bi bara gittik önce biri zaten onun sevgiliymiş sonradan
b.ç.s pornosu
burada sizinle bçs pornosunu paylaşıcam.arkadaşlar bçs demek yani botlar ve çizmelerle sikişmek demektir.bazı pornolarda bunun adı botlusex,bazılarında bdsm veya öğrencifantazisi diye geçer.botlu sex dünyada sadece türkiye hariç.tüm dünya ülkelerinde gayet normal ve en vaz geçilmez sex pornosu haline gelmiştir.bizde bunu türkçeye çevirip sizinle paylaşalım istedik.çünkü öğrencifanatazisi yani botlu sex kadın erkek çocuk yada yetişkin yaş demeden herkese hitap edebilen ve en çok ayrıtısı olan dünyanın en kapsamlı fantazisidir.türkiye dşındaki tüm ülkelerde botlar ve çizmeler en mükemmel sex ma
Banyoda Çiş Keyfi
Ben 32 yaşında evliyim. İşyerinde beraber çalıştığımız hülyanın üniversite sınavından sonra bizim eve gelecekti. Hanımı annesigile göndermiştim. Sınavdan çıkan hülya telefon açtı evin önünde olduğunu söyledi bende daireyi tarif ederek gelmesini söyledim. Hava sıcak olduğu için üzerimde atlet altımda şortum vardı. Kapı çalındı Hülya geldi sınavın nasıl geçtiğini konuştuk. beraber yemek hazırlamak için mutfağa geçtik, yemeği hazırlayıp beraber yedikten sonra kolamızı ve sigaramızı içerken yanına iyice sokulup elini elime aldım ve okşamaya başladım. Herhangi bir tepki gelmeyinde onunda beni isted
7 Yıl
7 YIL  Bılmedıgım halde yedı yıl once baslamıs bır hıkayenın yakın zamanda yasanmıs gercek ustu heyecanını sızlerle paylasımıdır bu satırlar... Ben 32 yasında ozel sektorde calısmakta olan evlı bır bayım,sosyal ılıskılerımın cercevesınde bayanlarla daha ıyı dıalogu olan bırıyım. Isımın geregı ve sahsı ıslerımın dogrultusunda bankalarla cok fazla calısmaktayım ve uzun yıllardır tanıdıgım bır `arkadasım` ıle tesaduf otesı yasadıklarımın sadece bır baslangıcı bu ılıskı.. Dılek; tatlı,sempatık ve oldukca sexy bır kız olmasına ragmen o yıllarda onunla ıletısım kurmama engel ben
Uzgunum Arkadasim
Evli Çiftler -------------------------------------------------------------------------------- Üzgünüm Arkadaşım 1999 Yılıydı. Her tanıştığı kıza asılan sevgili dostum emre ile akmerkez`de bir cuma akşamı karşılaştık. Yanında yüzü çok güzel olmamakla birlikte harika bir vücudu olan bir kadın vardı. Dar bir mini etek ve yakası bir iki düğme çözülmüş hoş bir bluz giymişti. Uzun ve güneş yanığı bacakları dikkat çekiciydi. kız emre`den 4-5 yaş büyük görünüyordu. Tanışma faslından sonra yemeğe oturduk. Emre yemek boyunca inanılmaz gevezeliği ile beni de işık`ı da yormuştu. Ben arada bir s
Alışıyorum Artık
Selam dün gece hayatımda yediğim 2. yarragın hikkayesini anlatacam, vatandasla internet ortamında sohbet ederken tanıştık bıyıklı göbekli ve 21 cm lik aleti olduğunu söledi,adeta kanım canım onun altına yatmayı emretmişt. biraz konuştuktan sonra buluşma yerine gittim buluştuk ve direk beni iş yerine götürdü,iş yeri bomboştu hiç bişey yoktu adamla biraz isteklerimizden konuştuk sonra o kocaman aletini çıkardı omuzlarımdan tutarak yere indirdi beni ve azıma verdi kocaman bir siki vardı, azımın içine sokuyo cıkarıoyrdum tadına bayılmıştım doyamıyodum ve yeter dedi ayaga kalk ve diz çök dedi, be
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle