Araç & Gereç

Son yorumlar

Çikolata Sürdü
sikmek
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
annenı bana getır bende memnun edeyım
-----------------------------------------------------
Otobusten Santiyeye
0554 *** ** ** altan ankara mamak sadece ankaradan
-----------------------------------------------------
Özlem Sikişir Muratla
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Komşu Kızı
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Karimi Siktirmek Istiyorum
ben sikerim gizemlidolunay123æ
-----------------------------------------------------
Annem Para
güvenilir evli vedulbayanlar msj atın tanışalım ya
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
amını sikiyim götüneğüd
-----------------------------------------------------
Eski Özlemim
slm bayanlar ben ahmet 41 yaşındayım benide böy
-----------------------------------------------------
Strapon Arayışı 1
aÇin
-----------------------------------------------------

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Sex Ve Ben
|kısaca direk açıklamaya gireyim ben 20 yaşında bir gencim arkadaşımın annesi semra yenge her zaman hayallerimi süslerdi birgün arkadaşımı çağırmaya gittiğimde evde birtek semra yenge vardı.bana serkan yok gelsene içeriye dedi bende ya nasıl olur yanlış anlamasınlar dedim ama anlamazlar kim anlıyacak gel dedi bende olur tamam dedim.içeri girdiğimde bana biraz yardım edermisin diye sordu bende ne yapacazki dedim oda bana yatak odasını düzenliyecez ben olabilir ama ordayken biri gelirse yanlış anlamaz mı dedim oda yok olurmu öye şey anlamazlar gel sen dedi bende tamam dedim.ve gittik yatak odas
Annemin Hikayesi
Annem, otuzbeş yaşında bir kadındır. Son derece sevecen, cana yakın ve tatlıdır. O’nun hikayesi ben onyedi yaşımdayken başladı. O zamana kadar son derece mazbut, kendi halinde bir hayatı vardı. Ev hanımıydı ve kocasına da bağlı bir kadındı. Annem daima benim ilgimi çekmiş, benim için ulaşılması imkansız görünmüştür. Daima anneme sahip olmak arzusunda idim. Bu amacıma ulaşamayacağımı da çok iyi biliyordum. Böyle bir şeyi anneme teklif etmekten dahi korkuyordum. Ancak yinede kendime bir türlü hakim olamıyordum. Annem gözüme çok güzel görünüyordu. Bir hafta sonu, sanırım Cumartesi günüydü, evde
Amasyadaki Hatiralarimiz
Amasyadaki Hatıralarımız... Amasyada memurduk. eş dost ve akraba çevresinden uzakta ve yeni evli olduğumuzdan balayında gibiydik. normalde ailemin çevresinde yarı kapalı sayılabilecek eşime orada açık ve mümkün olduğunca dekolte olmasını istemiştim.dekolte olunca lisedeki öğrencilerinin rüyalarını nasıl süsleyebileceğini tartışır fantezi yapardık. amasyanın akşamları güzel olur.hele Yeşilırmak kıyısındaki kordon boyunda sel ağzından istasyona kadar gece direklerinin lambalarının loş ışığının yeşil ırmağın sularında parlaması ve o pırıltılar arasında bay ve bayanların yavaş yavaş birbirl
Dul Evsahibim
Dul Evsahibim slm ben cenk ben üniversite de okurken yurtta ders calısamadığım için tek basıma bir apartman dairesinde öğrenci evi tutmuştum.zaten üst katta da ev sahibim Nejla hanım otururdu.Nejla hanımın eşi 10 yıl önce trafik kazasında ölmüş. bir gün okuldan gelirken evde de yiyecek bir sey olmadığından atıştırmalık bir seyler almak için bakkala girdim. o sırada ev sahibim nejla hanımda oradaydı.bana okulumun nasıl gittiğini sordu ve beraber apartman merdivenlerinden cıkarken bana gel aksam yameğini beraber bende yiyelim dedi.benim işime gelir tabi sıcak bir tas yemek. kabul ettim.
Kadın Kadına Seks
Kadın Kadına Seks Ben daha öncede bu siteye bir hikaye yazmıştım ve bir sürü mail aldım. Bir bayandan gelen maile cevap verdim bir süre yazıştık ve sonra buluşmaya karar verip biribirimize karşılıklı olarak güvenerek telefonlarımızı verip buluştuk. Bizim kendi evimiz müsait olmadığı için direk onun evine gittik. Evide yalnız yaşayan bir bayan için hiç de ani fena değildi. Neyse bu arkadaşım benim yazdığım hikayelerden etkilenmiş ve beraber birlikte sex yapalım mı diye mesaj atmıştı bende işte olyrdu olmazdı filan derken değişiklik olsun diye kabul etttim. İşte eve gider gitmez zamanımız
ABİM VE DİĞERLERİ-1
 Ben şuan 19 yaşında biriyim.Övünmek gibi olmasın güzel ve çekiciyimdir.Almanyada yaşıyorum bu siteyi arkadaşlarımdan öğrendim ve bende yaşadığım ilginç seks tecrübelerimi anlatmak istiyorum.Yılbaşı gecesi evde aile içerisinde bir gece geçirmeye karar vermiştik. Babam, annem, abim ve ben. Tabi daha sonra apartmandan komşularda geldi ama onlar fazla uzun kalmadı. Asıl mesele gecenin ilerleyen saatlerinde babam tam anlamıyla sarhoş oldu, annem biraz çakır keyif denilen şekilde, abim bence uçtu, ben de hafif alkollü durumdaydım. aslına bakarsanız her şey yolundaydı. Kimsenin bir sorunu yoktu
C+B=A
C+B=Asize bir erkegin ne kadar azdigını anlatıcam bilirsiniz köyyerlerinde genelev yada orospu pek olmaz insanlar çogunlukla masturbasyonyaparak duygularını giderir bizinde iki arkadas önceden adı çıkan birarkadaslarını sikmeye karar verir ve işe koyulurlar ve onu kahveye çagırıp batakoynamaya ikna ederler ve oynamay başlarlar arkadaslardan teki öyle sapıkki adıC. batak oynarken türlü türlü fantaziler peşinde koşar artık batagı bırakıp sexhikayeleri kurar eve götürecekleri arkadaslarını kaydınmaya başlarlar ilk önce Cisimli cinsi hormono bozuk olan sapık ---hadi gel bizim eve gidelim uzun eşek
Hayallerim Gerçek Oldu
Herkes hikayesine aynı şekilde başlar fakat sonunda inandırıcı olmaz biliyorum fakat birazdan anlatacaklarım tamamen gerçek.ben askere gitmeden önce bir mobilya firmasında mağaza müdür yardımcısı olarak çalışıyordum.mağazada benden başka 2 tane daha bayan eleman çalışıyor müdürümüz çoğunlukla mağazayı bana bıraktığından ben hep bu iki kızla yalnız kalıyordum.isimlerini değiştirerek yazacağım beni bağışlayın. Özlem tam çıtır denilecek tarzda küçük popolu küçük göğüslü sarışın, Derya ise büyük memeli, balık etli, son derece seksi çıkık bir popoya sahip,kalın dudaklı esmer güzeli bir kızdı.ben he
Kuzenlerim Zerrin Ve Ayse
Kuzenlerim Zerrin ve Ayşe Merhaba ben sevgi 25 yaşındayım, sizlere anlatacağım hikayem tamamen gerçektir. Olay bundan 3 yıl önce omuştu. KuzenlerimZevce.com da kaç tane zerrin varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> zerrin ve ayse daha 18 yaşlarında iki afet sayılabilecek kızlardı.Zevce.com da kaç tane zerrin varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> zerrin esmer ayse ise sarışındı. Aramız çok iyiydi. Sürekli birbirimize kalmaya giderdik. O akşam daZevce.com da kaç tane ayşe varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION
Soğuk Bir Sonbahar
Eve dönmek üzere otobüs durağında bekliyorum . İçim titriyor insanın iliklerine kemiklerine işleyen bir soğuk . Eve git , sobayı yak , ısınmaya çalış , binbir türlü derdi düşününce daha da üşüyorum . Epey bir vakit böyle geçtikten sonra otobüs geliyor ve atlıyorum . Otobüs dışarıya nazaran nispeten sıcak başörtümü yani modern deyimle türbanımı biraz gevşetiyorum. Dışarıyı seyrediyorum yer yer kar kümeleri var . Bir durak sonra yavaş yavaş ilerleyerek durakta duran otobüste yanıma genç bir kız oturuyor . Merhaba ... ne kadar soğuk değilmi hanımefendi ? Evet tatlım gerçekten soğuk ayak parmaklar
KOMsUMUZ GuLER
KOMŞUMUZ GÜLER" Merhabalar ben 25 yaşında bekar biriyim.Adım Orhan.3 sene önceye yan tarafımıza komşu gelen Gülten ile olan maceramı sizinle paylaşmak istiyorum. Gülten 32 yaş civarında balık etli kumral ateş gibi bir kadındı.Evliydi.Kocası da çok iyi biriydi. Ama Gülten ateş gibiydi.Bazen kocası evde olmadığı zamanlar, eşyaların yerini değiştirmeye falan beni çağırırdı.Ben de giderdim.Ama nedense her gidişimde üzerinde etek olmazdı.Anadolu kadınları usulü çiçekli don olurdu. Birgün artık hayalimi süsleyen bu kadını nasıl sikebileceğimin planlarını yaparken, beni çağırmaz mı?"Pencer
Fatosumla
Fatosumla Merhaba.Ben M.Ali.17 yasindayim ve Ankaraliyim.Size aktaracagim hikaye isimler disinda tamamen gercektir. Fatih ilkokul arkadasimdi.Biraz kilolu olmasi nedeniyle cikik olan gogusleri ve yumusacik kalcalari beni cok cezbediyordu.Vucudu da cok tuysuzdu.Yuzu bir kizinki gibi guzeldi.Dudaklari da...Onlari opmek icin buyukZevce.com da kaç tane arzu varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> arzular duyardim.Onun yanindayken sikim hep dimdik olurdu.Kisaca cok guzel bir kiz gibiydi ama maalesef gay egilimleri yok denecek kadar azdi. Cogu erke
Fetis Hikayelerim
Fetiş Hikayelerim... Selam... 24 yaşındayım. Erkeğim. İstanbul`da yaşıyorum ve bekarım. Fazla bir gelirim yok ama durumum kötüde değil. Adımı söylemek isterdim ama başıma ilerde dert açar diye es geçeyim. Bayanların giydikleri naylon çorapları hep sevmişimdir. Bence çok güzeller, ve kendilerine de çok yakışıyorlar. Bununla ilgili fantazilerimi yolluyorum. Hiç bu konuda bir tecrübem olmadı. Ama olmasını çok isterdim. Umarım beğenir ve sitenizde yayımlarsınız. İşe giderken yoldaki bayanların, ayaklarına, giydikleri naylon çoraplara rahatsız edercesine değil de, genelde onlara hissettirme
HALE Abla Seni Çok Özledim
Meraba sizlere 17 yaşındayken yaşadığım bi olayı anlatıcam.karşı daireye yeni komşular taşınmışlardı kısa sürede annemlerin komşu grubu bu yeni gelen hale ablayı aralarına aldılar.Bu hale abla gençliğinde koşuculuk yaptığı için harika bacaklara sahipti.kısacık kot şortlar giyerdi.sonra kocasıyla çocuk yapamadıklarını öğrendim çünkü kocası kısırmış.sonra bunlar bi çocuk edindiler.bi gün eve küçük s. ile geldi.yakası baya geniş bi tişört giymişti bide atlet vardı.çocuğu kollarından tutup yürütmek için eğilince göğüs uçları görünüyodu.işte o zaman dağıldım ve fantaziler kurmaya başladım.sonra bi
Dominant Sevim 4
|Duvar a çarpmanın etkisiyle iyice sersemlemiştim.esma hanım sevim teyzemi dışarı çıkartmıştı.yüzükoyun yerde yatıyodum.gözlerimi açtığımda esma hanımın siyah rugan çizmelerini gördüm.başta zevk aldıgımbu olay beni korkutmaya başlamıştım.bu evde 3 gündür sevim teyze üvey kızı ayşe tarafından tokatlanmış kırbaçlanmış aşağalanmıştım şimdi ise karşımda dev gibi benden 2 kat daha güçlü bi kadın vardı.tek yol itaat etmek ve onlara eksıksız hizmet etmekti.en azından bunu yapmalıydım.esma hanım brden üstüme çıktı çizmeleri sivri topukluydu.üzerimde 80 kiloluk bi kadın vardı nefesim kesiliyor sadece g
Yeğenlerim Ve Ben
merhaba ben sizlere yeni katıldım ve bir hikayeyle katılayım dedim. isterseniz başlayalım. bu yaz başında almanyada yaşayan amcam yengem ve oğulları tatile memleketlerine geldiler. bende bu sıralar yeni askerden gelmiştim kadına ve ama hasret kalmıştım. ve izmirdeki amcam ve yengemde geldiler onlar da tatile gelmişlerdi. zaten almanyadaki yengeme askere gitmeden önce oa karşı olan sex duygularımı belirtmiştim ama hiç başbaşa kalamamıştık. almanyadaki yengemle ilk geldiklerinde onları karşılamaya gittiğimizde onunla öyle birbirimize sarılmıştıkki sanki bir kadın kocasıyla hasret gideriyor birbi
Sex Hikaye ile gelen sex
Dün (25.04.2010) Pazar olmasına rağmen işyerime öylesine uğradım. Msn açtım biraz netten dolaştıktan sonra bir müşterinin websitesini yapmaya çalıştım. Az sonra bir ileti geldi bende kabul etim. 5-10 dakika sonra selam verdi biraz sohbet etikten sonra camı açmasını istedim perensip meselsi kimseye cam açmayacağını sadece meraktan eklediğini bu tür hikayelerin doğru olduğuna inanmadığını söyledi. Gülsüm 19 yaşında 163 boyunda ve bağcılarda oturuyordu ben de Fatih te oturduğumu söyleyince yakın olduğumuzu söyledi. Madem yakınız gel görüşelim istersen dedim. Yok daha neler dedi. Bu cevaba pek şaş
SAPIK FINDIK AMLI
BIZIM SINIFTA BIR TANE KIZ ARKADASIMIZ VARDI BOYU UFAK GOGUSLERI KENDINE GORE SUPER TAM AMA TAM BIR UNIVERSITELI GIBIYDI LISE CAGINDA OLMAMIZA RAGMEN EN GUZEL SU ANA KADAR SINIFIMDA GORDUGUM EN GUZEL SIKILEN KIZ OYDU ONUNE GELEN HER TEKLIFE EVET DEMESINE RAGMEN ZATEN ONA TEKLIF EDEN BIZIM OKULUN ERKEKLERININ MAKSADI O BELLEYDI ABII KIZI BECERMEK AMA KIZ OYLE SEYLERDE GOZU YOKTU ONUNDA KAFA DENGI ARKADASLARI VARDI KIZ ERKEK AMA EN COK BIZ SAMIMIYDIK ARASIRA YERI GELIR ELLESIR OYNASIRDIK ARASIRA DASEX MUHABBETLERI YAPARDIK AMA BUNDAN KIZLARDA HOSLANIRDI BIZE CAKTIRMAMAK BANESIYLE YANIMIZDAN UZA
Sikin Beni
Bi tane adamla tanistim, yalvardim nolur beni sik dedim. o da seni oyle bi sikicem ki.. dedi ama baska bisi solemedi. cok korktum aklima bi suru sey geldi. ya bana zarar verirse deidm ama bana cok iyi seyler yapti. tasmayla sokakta gezdirdi dizlerimini ustunde. beni sikmek isteyene satti hemen . karsiliginda adamlardan 5 lira aldi sadece. aslinda o kadar etmezsin dedi ama kendine bisiler almak icin aliyomus parayi. bi kere apartmanin girisine bagladi tasmayi gitti. ciplaktim o yuzden biraz usuyodum ama en kotusu gelen gecen bana bakip kotu seyler soyluyodu o kadar utandim ki. sonra gotume am
Emmedik Yerimi Birakmadi
Emmedik yerimi bırakmadı 21 Yaşındayım 2 senedir erkeklerle beraber oluyordum, bu beraberliklerimi kız arkadaşlarıma anlatığım zaman hepsi azıyor haliyle. Bazen bir araya gelip porno filim seyrediyoruz. Iste bu gunlerin biride elimize lezbiyen filim geçti. Ama filim kalitesi cok kotu idi, filimdeki sarsin iri goguslu kizda bana benziyordu. Flim bozu oldugundan seyredemedik. Ama pelin dolapdan kaptigi salataligi aldigi gibi bana sen bize show yapacaksin dedi. Zaten mis yerimden sular geliyor. Hemen perdeler kapatılar. Yari saka yari ciddi beni soymaya basladilar, hepimiz gulmekden oluyoruz
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle