Araç & Gereç

Son yorumlar

Çikolata Sürdü
sikmek
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
annenı bana getır bende memnun edeyım
-----------------------------------------------------
Otobusten Santiyeye
0554 *** ** ** altan ankara mamak sadece ankaradan
-----------------------------------------------------
Özlem Sikişir Muratla
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Komşu Kızı
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Karimi Siktirmek Istiyorum
ben sikerim gizemlidolunay123æ
-----------------------------------------------------
Annem Para
güvenilir evli vedulbayanlar msj atın tanışalım ya
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
amını sikiyim götüneğüd
-----------------------------------------------------
Eski Özlemim
slm bayanlar ben ahmet 41 yaşındayım benide böy
-----------------------------------------------------
Strapon Arayışı 1
aÇin
-----------------------------------------------------

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Verilen Ceza
Ben 26 yaşında fetisist ve mazoşist bir erkeğim. Son 5 senedir ABDde yaşıyorum. Türkiyeden ayrılmadan önce uzun sure birlikte olduğum fakat ayrılmak zorunda kaldığım eski kız arkadaşımla ilgili bir olayı anlatmak istiyorum. Asli ile üniversite 2nci sınıfta tanıştık ve çıkmaya başladık. Uzun boylu, kumral, oldukça güzel bir bayan kendisi. 38 Numara çok güzel ayaklara sahip. İlişkimiz çok iyi olmasına rağmen, ayaklarına karşı olan ilgimi anlaması ve de bunu kabullenmesi neredeyse bir seneyi bulmuştu. Fakat isin iyi yani, buna alıştıkça dominant yönü daha da ortaya çıkıyor, bana giderek sert davr
Dünya Güzeli Askım Sevda
|BEN ANKARADAN kemal sevda benım cıkdıgım kız aynı lısedeyız ben son o ıgıtdım se lıse 1 ben bunu ılk gunku gıbı hala sevıorum vede sureklı sıkmek ısdıordum sevdaya hıc acılamadım sıkmek ısdedıgımı soleyememısdım bıgun ogle tatılınde sevdaların sınıfına gıtdım ve on yemek yemek ıcın bı yere gıdeım dedım sevdada zaten ac oldugunu soledı okuldan cıkdık ben sevdaya bızım eve gıdelım dedım bu seferde kabul etdı eve geldık ıcerı gırdık evde kımse yoktu annemler gıtmısdı ızmıre sevdaya ıcerı gec otur dedım bu oturdu dedımkı sevda senı cok sveıorum ama ılıskıyede grmek ısdıorum dedım sevda bakdı ben
4 Yıllık Kankimizdi
Günlerden cumartesi evde boş boş yatarken sınıf arkadaşım ali aradı bu gün içmek için beni çağırdı tabi bende atladımgeldiim ki arkadaşım mutluda ordaydı. ilk olarak porno izledik ve bu aradabiralarımızı açmıştık ve bu da bizi azdırdı. birden ali 4 yıllık arkadaşımızVildan`ı aramayı akıl etti tabi bizde yoldan köpek çağırsa sikecek durumdaydıkve Vİldan 20 dakka sonra kapıda biz tabi 3ümüz birden kapıda ve Vildan beyazbadisi ve altında pembe taytı bizi daha kapıda ateşledi o anda götümüzün kapağıdüştü. içeriye girdi ve içtiğimizi görünce bir bira istedi tabi bizde içmedikiçirdik... Vildan tuva
Beni Tahrik Etti
Ben 27 yaşlarında yakışıklı bir erkeğim daha 1 hafta önce tanıştığım kız arkadaşıma kafayı takmıştım cunkı hatun sanki beni sıken yokmu dermıscesıne ortada dolasan mini etekler dar badiler giyip her buluşmamızda çükümü koca bir yarraga cevıren harika vücut hatları olan ukala şımarık bir kadındı daha 4 kere buluşmamıza rağmen aklımda onlarca pozisyon kurup becerdıgım hayal kahramanım olmuştu bile ama her buluşmamızda ona karsı ne kadar istekli olduğumu anlatmaya calıssamda anlamamazlıktan gelip sanki beni hıc umursamıyormuşçasına dalga geciyormuscasına tavırlar takınırdı sonunda yeter dedim art
Üst Kattaki Komşumun Oğlu
21 yasındaydım.hep erkeklereilgiduyardım. bazen annem evde olmayınca ben dısarıda kalmayım diye anahtarı komsumuza bırakır. işte böylebirgünde yineannem evde yoktu üst komsumuza cıktım anahtarı onlara bırakmadığını annemin söylediler içeri davet ettiler komsumun oglu oguz 19 yasındaydı cok yakısıklı bircocuktu hep onunla hayal etmiştim beniodasına davetetti hemenpornodergileri gösterdi annesi yemek yapıyordu.resimlerden birgay porn resmi gösterdi bunu denemek isteyip istemediğimi sordu bayılırım dedim nerede diye sordum burada yanıtınıverdi yaennen o odama gelmez dedi soyun
İlk Defa Yaşamak Güzel Olsa
İlk kendimden bahsedeyim ben size 28 yaşında istanbulda ailesiyle yaşayan 180 boy 68 kg kumral kılsız bir bayım .Ama bir de yalnız kaldığımda bir görseniz tanıyamazsınız.Siyah tangamı giyer Jartiyerli çorap siyah sütyen ile çok tatlı çıtır bir kız olurum Tabiiki Sarı peruğum ve makyajımla tam bir afet olurum. Faklat bu afeti bugüne kadar bağırtıracak biri olmadı.Siz nedersiniz.Benim Hikayem Bodrumda geçti.bu bayram.Bodrrum`a attım kendimi İçkiyi fazla kaçırtıktan sonra sikin diye bağıracağım tuttu .Ama kimseye söyleyemezdim.Bende pansiyona gidip güzelce giyindikten sonra vibratörümle mutlu ol
Halamin Kizi Uyurken
Halamın Kızı Uyurken Halamın kızının adı meltemdi ve cok guzeldi. Onlara gıttıgımde hep ona bakarak cekıyordum. O gün onlarda kalmaya karar verdim ama erkek abisi isi cıktıgı icin ben onlarda kalıyordum. Ben 16 yasındaydım, o ise 18 ben. Ona ben gec uyanırım senin uykun agirmı diye sordum. Cünkü sikecektım. Oda evet dedi. Neyse sabah olmustu. Yazın oldugu icin sadece amının üstü örtüktü. Odasına girdim ve meltem kalk sabah oldu dedim. Oda uyku sersemlıgıyle ya git işine dedi. Ben cıktm odadan tekrar girdim, goguslerını yaladım. Ben coktan bosalmıstım. Annesi işe gittigi icin ikimizdik evd
Karımın Halası
ilk gördügüm günden beri karimin halasi ilgimi cekiyordu. Bitiryordum o kadina. Cok güzel bir vücudu vardi. Henüz 32 yasinda. Iki cocuk dogurmus olmasina ragmen taptaze duruyor. Sütun gibi nefis bacaklari yazin kisa etek giydigi zaman daha iyi belli oluyor. Yürüdügü zaman caktirmadan arkasinda bakiyorum. O güzel poposu aklimdan hic cikmiyor. Neyse birgün bir dügüne gittik beraberce. Kocasiyla beraber süslenmis, onlar da gelmisti. Ayni masada oturduk, normal sohbet havasi vardi. Zaten o beni yegeni gibi görüyordu. Ben ona hasta olsam bile onun bana seksi bir ilgi duyabilecegini tahmin etmiyordu
Zevkten Dört Köşe
ize yazın başımdan geçen bir olayı anlatacam tatile antalyaya gitmiştim. orada kaldığım otel in persoleni olan bir bayan benim hizmetimi karşılıyodu. bir gün odamı temizlemeye geldi bende banyoya saklandım ve onun balık eti kalçalaarını süzüyordum.yatağımı düzeltirken mecbur olarak eğildi ve altındaki tanga ile beni azdırmayı başarmıştı.banyodan çıktım ve arkadan onun o güzel götüne yapıştım.onunda dünden razı olduğunu bilseydim onu daha önceden sikerdim.ama çok geç sayılmaz hemen onu yatağa attım ve soyundum oda göğüsünü elliyor beni bekliyordu onu iyice zevke getirdikten sonra odaracık amın
Seyahat Acentesi
Seyahat Acentesi Özel bir seyahat acentesinde denetleyici olarak görev yapıyorum. Otobüs seferlerinin kontrol edilmesi,yolcuların seyahat esnasında ki rahatlığı benden soruluyor,yani müşteriye verilen hizmetin en iyi olması için çalışıyorum. Yolculuk sırasında yolcularımızın karşılaştıkları sorunları gidermek,otobüs şoförlerinin en rahat biçimde çalışmaları ;güvenli bir yolculuk için gerekli şartlar. Bunun yanında,zaman zaman ilginç olaylarla karşılaştığım oluyor. Yolcularımızla çok kaynaşmakta bazen umulmadık olaylara sebep oluyor. Bunlardan birini size en ince ayrıntısına kadar anlataca
Arabadaki Kapali Bayan
Arabadaki Kapalı Bayan seLam sizelere Ya böle bi olayı biri bana anlatsa inannin güler gecerdim bu isteyi bi arkadaşım tavsiye ettiği icin girdim bircok hikaye okudum ve kendi basımdan gecen kısa bir olayı sizinle paylaşmak istedim. bir aksam üstü dersane cıkısı tıklım tıklım olan bir minübüse bindim iceri kendimi zor attim benden sonra kapalı bir kız bindi ve geldi önümde durdu ister istemez kıza deydiriyordum kızdan bunun farkına varmaya başlamıstı cünki sikim kazık gibi olmustu bir süre sonra kız kalcalarını bana doğru ittirmeye başladi ve ne olduğunu sasırdım bende bundan cesare
Mavi Gözlü Dul Kadın
Ben 19 yasında bı erkegım.2 sene önce yeni bı yere taşınmıştık annem ben ve kardesım kalıyorduk babam annemden ayrılmıştı.yenı tasındıgımız daırenın yan tarafında 35 yasların sarısın mavı gozlu dul bı kadın vardı annemle hemen dost olmuslardı sureklı bıze gıdıp gelıyodu.Aradan bı 3 ay gecmıstı kadınını ben bı kere olsun makyajsız ojesız gomemıstım kısın bıle ayagına corap gıymıyordu sureklı ayaklarına ve bacaklarına bakıyodum.Annem ve kardesım 2 haftalıgına tatıle gıdıceklerdı annemler sabah yola cıkıyolardı Eda o gece bıze geldı gec gıttı yıne tum seksılıgı ustundeydı zaten oglenden azmıstım
Halamla Hardcore
Halamla Hardcore Merhaba.Ben 16 yaşında bir gencim.Kardeşim yok.Benim Leyla adında bir halam var.36 yaşında olan halam bu güne kadar hiç evlenmedi.Yani evde kaldı.Halamla aile ilişkilerimiz iyi olduğundan bayram, yılbaşıgibi günlerde uzun süreler bizde kalır.Evimizde 2 salon bir mutfak,2 yatakodası,2 tuvalet var.Leyla halam benim yatağım 1.5 kişilik olduğundan küçüklüğümden beri benimle aynı yatakta yatar.Bende son birkaç yıldır halam cinsel yakınlık hissederim. Ve ne yalan söyleyeyim beraber yattığımız geceler onu düşlerim.Halam yine 3 günlüğüne bizde kalmaya gelmişti.İlk gece erken ya
çiftlere özel 3.
selam ben mehmet Sizlere cok ilginc bir olay anlatacagim. Belki inanmayacaksiniz ama hepsi gercek. Siz hic grup seks yaptiniz mi? Ben yaptim. Hem de bir kari koca ile birlikte. Bir hafta sonuydu. Haftaligimi alarak meshur Arap Sukru Sokagi’na giderek bir restoranta oturdum. Amacim ufak bir raki icmek ve Iskender kebab yemekti. Az sonra istediklerim geldi ve kendime ziyafet cekmeye basladim. Biraz sonra tam yanimdaki masaya orta yaslarda bir cift gelip bana, “Afiyet olsun” diyerek oturdular ve onlar da icki icmeye basladilar. Adam yakisikli, beyefendi birine benziyordu. Bayan da 30 yaslarinda b
Komsu Kızı
SeLam ben cenk 14 yasındayım ıst de yasıyorum orta son oqrencısıyım neyse bızım yan komsunun kızına ben hasta oLmustum cok quseLdı hep onu sıkmeyı ısterdım ve onu dusunerek 31 cekerdım bir qun tum komsuLar bıze qeLdi cay ıcmeye o kızda bu arada 23 yasında oda eve cep teL ını aLmaya qitti bende pesınden dedi sen neden qeLdin ses wermedım neyse dedı ıcerı qittin odasına qirdi kapıyı kapattı ben merak ettim napıyor dıye mehersem sütyenını deqistiriyormus ben buna baKaraK yıne 31 e basLadım bu aniden kapıyı actı napıyorsun sen dedi ben o anda yusum kıp kırmızı oLdu utancımdan yerın dıbıne qirdim
IETTde
İETT`de... Slm ben 17 yaşında lise 2 ye giden biriyim.Hergün okula otobüsle gidip geliyorum ve birçok olaya şahitlik ediyorum.Kimisi kimisine dayıyo... Bende dayıycam bakıyım noluyo diye birgün birine dayamaya karar verdim.Hatta belki bişeyler olur diye cep telefon numaramı bi kağıda yazdım.Bişey olursa kıza kağıdı vereceğim hesabı... Okul çıkışı Üsküdar`dan 16A`ya bindim.Eski turuncu-mavi otobüslere binenler bilirler.Arka kapının yanında 4`lü yan koltuklar vardır.Bende kapının yanında olan koltuğa oturdum.Ve kapıyla koltuğun arasına çantamı koydum.Otobüste oturacak yer kalmadı ve 19
Ben ve Aynam - 5
Evden çikip deniz kenarına indim ve kayalara oturup saatlerce denizi seyrettim. Ayaklarım hem eve gitmek istiyor, hem korkuyordum. Eve gitmek istiyordum çünkü kardeşime nasılsa açılmıştım artık ama onun isteğiyle ama zorla onu seyredecek ve onu öpüp koklamanın bir yolunu bulacaktım. Gitmek istemiyordum, daha yeni yeni gelişen cinselliği tanımayan kardeşime bunları yapmak istemiyordum. Ama sonunda yılların açlığı baskın geldi ve evin yolunu tuttum. Anahtarımla kapıyı açıp eve girdim, odama geçerken salondan kardeşimin sesini duydum ağabeycim sen mi geldin, evet odamdayım biraz uzanacağım dedi
60 Vardı
Selam arkadaslar benimhikayem biraz garip bigün isten eve gidiyordum saatonbir bucuk vardı 60 yasında birkadın tabikinerden biliyotrsunuz diyeceksinniz yasını sonradan ögrendim neyse elinde posetvardı yardım edermsin delikanlı dedi tabi abla dedim ve posetlerialdım evine kadar gittik veb yukarı cıktık iceri mutfaga bıorak dedi girdimiceribıraktım mutfaga ve iceri gittim biraz bekle dedi sonra bi baktım üzerinde bi kısa tayt geldi yanıma ve oturdu bana sen ne hossun dedi ve sasırdım acaba nedemekğistedi acaba derken elini aletimin üserine koydu sasırdım tecrüben coktu ana bu yasta biriy
OoOoFF  OOooOFFFFF
OoOoFF OOooOFFFFF merhaba lar gene karsınız da ben bebeg baya bı uzun aradan sonra yenı sex hıkayelerımle karsınızdayım bıldığınız uzre benım bır çıktığım vardı ismı özcan bır gun onun erkek arkadası olan özgur ve onun çıktığı kızla bır gun bulustuk özgurlerın evdeydık yıyor içiyorduk hersey hoş guzel megerse bızım özcan özgure herseyı anlattmıs yasanan olayları özgurde bursalı bır çocuk fakat gaymıs özcan benden önce bunun la bır kaç kez yatmıs onu becermıs neyse kız arkadasıda bundan bır bılgısı olmadığı için bızım komuz sex e gırdı ve yapamazmıyız dıye dusunurken ben özgurun kız arkada
36 Yaşındaki Halam
Size başımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum bundan iki yıl önce istanbulda halamlarda yatıya kaldığım gece her şey başladı. Halamlarla beraber yemek yedikten sonra (halam 36 yaşında etine dolgun koca memeli bir avrat) ben TV izlemeye koyulmuştum eniştemde bir isinin olduğunu söyleyip dışarı çıkmıştı yani evde ikimiz tek basına kalmıştık tam bu sırada halamın cay yapıp odaya gelirken ayağı takılıp yere çaydanlığı düşürdü ve sıcak suyun bir bolumu ayağına döküldü bende mutfaktan soğuk suya tutulmuş havlu almak için mutfağa gittim mutfaktan gelirken halamın üstünde sadece gömlek ve bembeyaz k
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle