Araç & Gereç

Son yorumlar

Çikolata Sürdü
sikmek
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
annenı bana getır bende memnun edeyım
-----------------------------------------------------
Otobusten Santiyeye
0554 *** ** ** altan ankara mamak sadece ankaradan
-----------------------------------------------------
Özlem Sikişir Muratla
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Komşu Kızı
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Karimi Siktirmek Istiyorum
ben sikerim gizemlidolunay123æ
-----------------------------------------------------
Annem Para
güvenilir evli vedulbayanlar msj atın tanışalım ya
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
amını sikiyim götüneğüd
-----------------------------------------------------
Eski Özlemim
slm bayanlar ben ahmet 41 yaşındayım benide böy
-----------------------------------------------------
Strapon Arayışı 1
aÇin
-----------------------------------------------------

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Erkek Arkadaşımı Sikişim
Mrb ben ali lafı fazla uzatmak istemiyorum bildiğiniz gibi 17 yaşında çoğu erkek ateşli olur caner adında bi arkadaşım war beraber porno seyrediyorduk ikimizde azmıştık aklıma bi fikir gelmişti evde babamın uyku haplarından vardı kolasının içine 2 adet uyku hapı attım kolayı içtikten 15_20 dk sonra sızıp kalmıştı annem ve babam 9 dan önce gelmiyordu ve saat öğlen 12 ydi bayaa zamanım vardı ilkönce caneri soydum götü kıllıydı ama o kadar azmıştımki gözüm kıl mıl görmüyodu sokacak bi delik arıyodum. Banyodan krem getirdim götünün deliğini kremle iyice açmıştım işaret parmağım sonuna kadar giriyo
Berna`ya Tecavüz
Herkese merhaba adım nuri, ben oto tamircisiyim bir yerli otomobil tamir servisinde calısmaktayım anlatacagım olay bu yaz agustos ayında yasandı.cumartesi ögleden sonraydı her zamanki gibi samimi oldugum iş arkadaslarım fatih ve ugurla birlikte bi yandan servise bırakılmıs olan arabaların bakımını yapıyor diger yandan zaten sıcaktan ter içinde kalmıs bir sekilde tulumların içinden çalışmaktan sikayet edip hemde arabalarını servise getiren hatunları konusup fanteziler kuruyorduk..servise her zaman gelen palio marka arabalı berna adında 23-24 yaslarında kısa boylu ancak göğüsleri kalçası herseyi
YENGEM
Ben 15 yasındayım Annemler ıs ıcın ankaraya gıttıler bende yengemlerde kalcaktım her 31 cekısımde yengemı arzuluyordum cunku yengemın cok buyuk gotu wardı kot pantolan patlıcak gıbı oluyordu walla goguslerıde buyuktu yengen bana ara sıra fırıkler werıyodu hep bole gıdıyordu we annemler gıttı ben yengemlerdeydım amcam ewe gelmıcektı yengemınde 2 tane coocugu war onlar uyud gece saat 1 fılandı yengem ben yatıcam dedı tamam dedım bende tolette yengemın ıc camasırlarına bosalıyordum we artık kendımı tutamadm we yengemın odasına gıttım altında gecelık wardı acılmıstı altında kırmızı tangası wardı
Banyoda Çiş Keyfi
Ben 32 yaşında evliyim. İşyerinde beraber çalıştığımız hülyanın üniversite sınavından sonra bizim eve gelecekti. Hanımı annesigile göndermiştim. Sınavdan çıkan hülya telefon açtı evin önünde olduğunu söyledi bende daireyi tarif ederek gelmesini söyledim. Hava sıcak olduğu için üzerimde atlet altımda şortum vardı. Kapı çalındı Hülya geldi sınavın nasıl geçtiğini konuştuk. beraber yemek hazırlamak için mutfağa geçtik, yemeği hazırlayıp beraber yedikten sonra kolamızı ve sigaramızı içerken yanına iyice sokulup elini elime aldım ve okşamaya başladım. Herhangi bir tepki gelmeyinde onunda beni isted
Utanıyorum
Merhaba ben utangaç cüneyt ve şu an sakaryada askerim yaşım 21 size başımdan geçen gerçek bir hikaye anlatıcam bundan 2 yıl önce samsuna yaz tatiline gitmiştim bir gün köyden telefon geldi beni köye fındık toplamaya çagırıyordu oradakı akrabalarım bu arada beni akrabalarım cok sever galıba dürüst oldugum ıcındır herneyse tel geldı bende tamam yarın gelırım dedım ve kapadım. Sabah arabaya binip köye gittim beni dayımın kızı karsıladı tabıkı ailenin diger birimleri bahcede fındık topluyorlardı.Ve Ben dayımın kızını hep hayal ederdim onu becermenin yollarınıda arıyordum.Biraz sohbet ettiktten so
Afet Bir Kadın
Karşı komşumuz F.T 39 yaşında olmasına rağmen tam bir afet ve bizim yaşımızdakilere taş çıkartacak güzellikte bir kadın. Neyse ben lafı daha fazla gevelemeden konuya giriyim.Bi gün filiz teyze bize geldi ve kocasının iş için antalyaya gideceğini söyledi ve beni 2 gece onlarda kalabilirmiyim diye sormaya gelmiş.ben de hemen tamam dedim ve o gün hazırlandım,giyindim ve onlara gittim.o gün evde temizlik yapıyordu ben de televizyon izliodum. Tam o anda yerleri temizlemeye başladı bende onun götünü izlemeye başladım.Sonra dayanamayıp odasına gittim ve külotlarını koklamaya falan başladım ve dayanam
Kızkardeşimin Arkadaşı
Merhaba ben kemal bundan 2 ay kadar once yasandı benim sikisim. cok guzel bir kizi siktim anlatcam. kız kardesim msnden arkadaslarıyla konusurdu ve bu adreslerde kayıtlı kalırdı bende eklerdim habersiz. birtane bayan arkadasıyla baya sohbet etmeye basladık kızın kamerasıda vardı kendisini gorebiliyordum bir gece muhabbet sexten acıldı ve yavas yavas azdırı konusmalar olustu bende bundan istifade onun yavasca soyunmasını istiyordum oda kamera karsısında yavas yavas utangac tavırlarla soyunmaya basladı bir kac gece devam ettik bu sekilde ve artık utangac kız gitti yerine cok azgın bir kız geldi
Doymadik Doyamadik
Doymadık, Doyamadık Meraba arkadaşlar biz fucker-team (ben, kardeşim ve kankim). Kankimin acaip bir grup-sex fanatiği hep bize gelin grup yapalım der ama biz kabul etmezdik. Bir gün gine bize teklif etti neden bilinmez biz de kabul ettik. O günün akşamında bir cafede iki afet kestik kardeşim ile ben. Yarına söz kestik. Benim kankimde iyi bir manita bulmuş meğer. Aradan 3 gün geçti. Kızlarla artık yoğun ilişkiye girmeye başladık. Bizim kankide artık yapalım şunu diyince iş bize düştü. Neyse uzatmiim kabul ettiler. Akşam kankimin evi boştu geçtik oraya kızlarla. Kankim ve kız soyunmaya başl
GÜZEL KAYNANAM
Karımla cok guzel bi beraberligimiz vardı gecen seneye kadar maddi problemlerden dolayı tabi. Oncesine donelim kayın validem bosanmıs dul bir kadındı bizden ayrı baska bi adamla nikahsız yasıyodu bizde karısmıyoduk. Uc sene onceydi yaklasık bigun aksam bize cıkageldi ve bizde kalcagını soyledi. ne oldu diye sordugumuzda ayrıldıgını soyleyerek aglmaya basladı. Ve ustune gitmedik ogun odasını hazırlayıp yatırdık. Kayın validem 42 yasında 1.60 boylarında fizigi cok guzel bir bayandı. Aradan bir iki ay gecmisti. Bigun gece yarısı karımla deli gibi sevişiyordukki kayın validemin bizi izledigini far
Ahırda Ilk Defa Top.1
|Ozamanlar orta okula gidiyordum kasabada yaşıyorduk tabi yarı köysayılır akşam dışarıçıkmıştım sokakta dayımın benden üç yaş büyük oğlu ismil ile memetle buluştuk biraz dolaştıktan sonra ismail bende sigara var hadi sizin ahırda ısınır içeriz dedi ahır evimize uzak vede kenarda idi gittik beş altı hayvan olduğundan sıcaktı zaten beşdakika sonra kokuya alışmış idik sigaralardan sora biraz oturduk memet haydi siklerimizi çıkartıp bakalım hangisi büyük dediğinde pantolonları actık en küçük benimki idi o arada ikisininkide kalkmıştı ismail bana bakıp gülümsedi aa sende amma vücut var çok beyaz ve
Ahhh Banyo Ahhhhh
Ahhh banyo ahhhhh Selam siteyi uzun zamandan beri takip ediyorum. ve bir gun dedimki bende böyle olaylar yaşıyabilirmiyim.. neyse fazla uzatmadan başımdan geçen gerçek bi olayı sizlerle paylaşayım... Olay İstanbulda kadıköy-mecidiyeköy iett otobüsünde geçmektedir. Bir gün gs maçı için mecidiyeköye geçerken kadıköyden iett ye bindim. otobüs çok sıkışıktı. arkalarda anca kendime yer buldum.. önüme 4 tane kızdan oluşan bi grup yaklaştı.üstlerinde gs formaları wardı.onlarda maça gidiyorlardı. Kızların içinden bi tanesinin üstünde kırmızı bi body altındada sarı bi mini etek wardı we kız
BODRUMDA KARIMIDA BENIDE SIKTILER
BIZ ORTA YASLI SEX DELISI KARIKOCAYIZ BODRUMDA TATIL YAPARKEN HAZIRLANDIK VE LIMANDAKI GEZMEYE CIKTIK.ONCE BARLARA GITTIK KAFALARI CEKTIK.IKIMIZIN ORGANIDA TAS GIBI OLMUSTU.ZATEN KARIM BARDA YANDAKI ADAMIN SIKINIDE OKSAMIS AZDIRMISTI.IKIMIZDE KULOT DA GIYMEMISTIK. MENDIREKTE YURUDUK YORULDUK OTURDUK.ORTALIK COK SAKINDI BIRAZ UZANDIK.KARIMIN GOTU VE TAS GIBI BACAKLARI BENI DELI EDIYORDU.TAM YATIRIP SIKMEK UZERE IDIM, BIRAZ ILERDE IKI KARALTI BELIRDI VE YANIMIZA GELDILER.BEN ARAPCA KONUSMAYA BASLADIM ESIM KONUSMUYORDU.ADAMLAR ELLERIYLE ONLERINI AVUCLUYORLARDI.TURKCE ILTIFATLAR YAGDIRIYORLAR E
Muhtesem Geceydi
Muhtesem Geceydi ! Selam ben Hakan Almanya Münichte yasiyorum , 34 yasinda siyah sacli ela gözlü bir bayim , Esimin bir Arkadasi Barbara vardi o Kadina hastaydim esime herzaman diyorum Barbarayla 3 lü yapsak acaba ne der diye , Esim bana gülerek istersen söyle ona ben cesaret edemiyorum nebileyim birazcik utaniyorum ya evet yada hayir der ne diyecek diye bana konustu.... Birgün ona Telefon actim vaktin varmi Kahve suyu koy ben geliyorum dedim oda tamam Hakan buyur gel bekliyorum dedi bende esime ok ben gidiyorum bakalim bugün söylemek istiyorum ne diyecek dedim oda hadi sansin bol olsun b
Bol Aksiyon
Bol Aksiyon Herşey ben 14 yaşında iken başladı. Babam,Annem,Ben ve 5 yaşındaki kız kardeşim birlikte mutlu yaşıyorduk.Babam normal sınırlarında orta fizikli ve standart bir adam. Memur ,aşırı sigara ve içki içer geceleri eve hep geç gelir spor hiç yapmamıştır.Ben 189 cm. boyunda basketbolla ilgilenen iri fizikli ve sekse çok küçük yaşlardan itibaren ilgi duyan hergün bir yada iki kez mastürbasyon yapan birisiyim.Kız kardeşim ise çok küçük ve çevresinde yaşadıklerıyla ilgili habersiz, bilgisizdir. Babam 42 yaşında, Annem ise o dönemde 34 yaşındaydı. Annem oldukça hoş görünümlü orta boylu,g
Komşum Ayten Ile
Çok sıcak bir öğleden sonra idi . Ben de komşum Ayten` i çay içmeye çağırdım . Can sıkıntım biraz lafla geçer düşüncesindeydim .Geldiğinde yüzünde gülücükler uçuşuyordu . Askılı , beli dar , geniş etekli , bahar renklerinden oluşan çok güzel bir elbise giymişti . Karşılıklı oturmuştuk hoş geldin faslından sonra . Televizyona yeni aldığım azda olsa erotik sayılabilecek bir aşk filmi koymuştum.Çay içerken seyrederiz diye.Filmin ilk anlarında başroldeki kız çıkınca sahneye Ayten Ne kadar güzel bir kız nereden buluyorlar bunları gibi laflar sarf etmişti .Bende senin ondan neyin eksik kızım diyere
Aaa Teyzem
|ben izmde ali bu hıkaye dun geldı basıma ben oldum olası teyzemı sıkmek ısterdım ama teyzem acılamamktaydım bır gun eve geldım evde kımse yoktu evde oturuken zıl caldı gelen afet teyzemdı daracık kot ustunde badı vardı ıcerı gectı anemlerı beklerken muhabet edıyorduk ban sordu kız ark arna naıl bende kotu dedım ayrıldık ama gozum hep gotundeydı sonra laf lafı acar konu sexse geldı ben ona dedım senıstemle aran nasıl kotu dedı zaten teyzemı ark hepsı orospu onları dıscoda gordum adamlarla ve sonra ben emen agzına yumuldum ılk ıhtıraz eettı ama oda ısatıyordu sonra eyıldı benım pantolana actı d
Yarak Delileri
Benim adım Özgür 24 yaşındayım ve okuyorum. Size amca kızımı ve annemin amca kızını nasıl siktiğimi anlatmak isterdim ama annemin amca kızını sikişim daha zevkli olduğundan onu anlatcam. Olay yaklaşık 2 hafta önce başıma geldi adı sevil. Sevil 32 yaşında 2 çocuk annesi bi kadındı etine dolgun kocaman götü ve memesi olan çogu zaman onlara gider akşam da onu düşünüp 31 çekerdim bir gün gene gittim evde yalnızdı sırtı ağrıyomuş orospunun bende istersen masaj yapayım dedim oda olur dedi fırsat bu fırsat başladım ben omuzdan özellikle sütyen askılarını tutmam onu azdırmıştı sesi soluğu kesilmişti o
Arkadasmi Ve Beni Cok Azdirdi
Arkadaşmı ve beni çok azdırdı arkadaşımla evde oturuyorduk kızarkadaşım ve onun aekadaş eve geldi mert diğer kızla içeri geçti daha doğrusu ben öyle söyledim ve gittiler benimki beni öpmeye başladı yatrdm ve göğüslerine doğru indim sonra yalamaya başladm beni itiyordu ama ben onu çok istiyordum zorlada olsa soymay başardım sonra mert içeri girdi öbür kız göndermiş bizi o halde görünce dayanamayıp geldi ve oda yalamaya başladı kız ikimizide itiyor ve ağlıyordu bizim çekilmeye hiç niyetimiz yoktu sonra mert kızn kollarndan tutup yatırdı bende aleti çıkarp zorla azına verdim mert çabuk l
Erkekler Okumasın
slm ben gamze amerikada üniversite de okuyorum 21 yaşındayım 3 sene dirburdayım ben daha önce bir iki defa burda kızlarla oynaşmıştım ve çok zevkalmıştım ama daha tam bir kadınla yatmamıştım oturduğum binada bir ressam bayanvardı amerikalıydı sanırım 40 yaşında bir bayandı sarışın harika kalçaları dikgöğüsleri vardı aynen 20 sinde ki bir kız gibiydi ondan çok hoşlanıyordum bununiçinde onunla çok samimi olmaya çalışıyordum bir bir defa binada bazı şişmanyaşlı dedikoducu kadınlar konuşurken dumuştum bizim ressam fotomodel olarakgetirdiği kızlarla resimlerini çizdikten sonra yatıyormuş onun hak
KILLI AMCIKLARA BAYILIYORUM
Herkese selamlar. Ben oldum olası kıllı amlara hatta koltuk atltı kıllı olanlara deli oluyorum. Bir çiflikte calışıyordum. Burda çalıaşan çok kız vardı. onlarla birlikte çalışırdık. İşler yoğun olduğundan sabah erken başlar aksam geç bırakırdık. İş bittikten sonra duş almaya giderdim. Duş yerlerimiz ayrıydı. Arada ince bir konteplak vardı. Ben herzaman ensonda yapardım usluğu ve kapısı biraz bozuk olduğu için burda kimse banyo yapmazdı. Yine banyoya girdim, ve çivi ile çok küçük delik açtım. Duş aldım tam çıkacakken kızlardan biri duşa girdi. Çok heyacanlandım, hemen deliğe yasladım gözümü on
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle