Araç & Gereç

Son yorumlar

Çikolata Sürdü
sikmek
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
annenı bana getır bende memnun edeyım
-----------------------------------------------------
Otobusten Santiyeye
0554 *** ** ** altan ankara mamak sadece ankaradan
-----------------------------------------------------
Özlem Sikişir Muratla
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Komşu Kızı
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Karimi Siktirmek Istiyorum
ben sikerim gizemlidolunay123æ
-----------------------------------------------------
Annem Para
güvenilir evli vedulbayanlar msj atın tanışalım ya
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
amını sikiyim götüneğüd
-----------------------------------------------------
Eski Özlemim
slm bayanlar ben ahmet 41 yaşındayım benide böy
-----------------------------------------------------
Strapon Arayışı 1
aÇin
-----------------------------------------------------

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Yengemin Ayaklarına Hastayım
Ben 18 yaşında bir gencim. Hikayem yengemle ilgili. Yengem 35 yaşında, kumral, seksi mi seksi, 39 numara ayakları olan bir kadın. Ta ki çocukluğumdan beri onun ayaklarına hastayım. Bize her geldiklerinde genelde ince ten rengi külotlu çorabını giyer. Annem ne kadar ısrar etse de, terlik giymeyi asla kabul etmez.Tabi durum böyle olunca da zevkten uçar, yengemin ayaklarını en ince kıvrımına kadar dikizlerdim. Gene bir gün bize geldiklerinde ten rengi çoraplarını giymişti. Bende her zaman olduğu gibi ayaklarını dikizlemeye başlamıştım. Hem televizyon izler gibi yapıyor, hem de onun ayaklarıyla il
Teyzemm
Teyzemm.. SeLam hikaye okurları bu anlatacaklarım yaşanmış bir aşk ve sex dolu bir hikayedir.ilk olrak kendimi tanıtayım.1.85 boyunda 75 kilda saroşın atletik ve çekici bir erkeğimdir (kız arkadaşlarımda öle bahseder.) konuyu uzatmadan benim askerlik günlerim yaklaştı tabi hayliyle akraba ziyatretleri derken tezzemlere gittim en küçük teyzemede oradım.teyzem benim boyumla aynı kilolarda saylırız sülalade bir onunla boyum ölçüşüyor kocasıda kısa boylu.herneyse beni göürünce camdan hemen kapıya koştu onu görünce sanki kalbim kopacaktı üstünde dar bir buliz ve dar bir tayt vardı zaten uzun
Küçük Orospular
Slm arkadaşlar bundan bir ay önce başımdan geçen bir olayı anlatayım benim oturdugum yer bir site sitede oturduğum aptmanda bir aile oturuyordu bunların 8 ve 11 yaşlarında iki kızları vardı bir gün işten eve döndüm o iki kız kardeş kapıda oynuyolardı mustafa abi hoşgeldin dediler hoşbulduk dedim büyük olan abi senin bilgisayada oyun oynayalımmı dedi olur dedim benim daireye çıktık buarada bende küçük kız delisiyim hemen bilgisyarın başına geçtiler ne oynayacaksınız diye sordum ne olursa dediler tamam dedim araba yarışı vardı onu açtım oynamaya başladılar bende duş almak için banyoya gittim gel
Otel Odamdaki Uc Erkek
Otel Odamdaki Üç Erkek Merhabalar; Ben İzmir`den 24 yaşında , kumral, ela gözlü minyon yapıda bir kızım (bakire olmayanlardan). Sexe düşkünlüğüm aşırıdır. Neyse lafı uzatmadan hikayeme geçmek istiyorum. Msn üzerinde konuştuğum ve sanal olarak sex yaptığım bazı arkadaşlarım var. güzel oluyo böyle bazı gecelerde. Bir hafta önce falan istanbula gelmiştim. aslında istanbulu bilmem fazla. Neyse bi otele yerleştim. Orada iki genç erkekle tanıştım. Onlar bana iki gün istanbulu gezdirdi. Günlerden perşembeyi cumaya bağlayan geceydi ve onlar ziyaretime gelceklerdi. Sadece arkadaş olark. Bend
Arkadasimin Kizi
Arkadaşımın kızı Kısaca olaya gireceğim bu olay tamamen gerçek. Karşı dairede arkadaşım oturuyor ha unutmadan ben 41 yaşındayım. Tatil için eşim ve çocuklarımı memlekete göndermiştim. Karşıda oturan arkadaşımın da 17 yaşında güzel mi güzel bir kızı var bana da sürekli amca diye hitap eder. Eşim ve çocuklarım tatilde iken bir cumartesi güne iş olmadığı için saat sabahın 10 u olmuş ben hala yatıyordum birden kapının zilinin sesi ile uyandım. Ve uyku sersemliği ile gittim kapıyı açtım arkadaşımın kızıydı. Elinde bir tabakta börek vardı. Amca sana börek getirdim çayla içersin dedi. Bende
GÖRMEDEN BİRBİRİMİZİ
merhaba sevgili arkadaşlar size 1 yıl önce başımdan gecen bu olayı anlatayım izmirde yaşadığım için arkadaş ortamım tam fırlamalarla dolu birgün ismail diye bi arkadaşım vardı polis onunla bi arkadaşımızın yerel bi radyosu vardı ve yanına gittik. misafir odasına girdikradyonun ve arkadaşım telefonla bi kızla konusuyordu. bende sordum dedimki kim bu kız kızlar 3 arkadaşmış ve evde yanlızla kalıyorlar dedi. ben olaydan hemenn bi plan çıkardım anında ve bunlarla tanısalım dedim. arkadaşım ise bana acele etme dedi ve biz zaten 3 e 3 olduk ve her birimiz ayrı telefonlarla konusyorduk. fakat bulusma
Mahallenin Köpeği
Okul gereği uzun sureden beri İzmir dışındaydım. maalesef üniversite. bitince geri dönmek zorunda kaldım.haliyle çevrem çok fazla geniş değildi. Yani anlayacağınız amcıksızlıktan çok sıkılmaya başlamıştım. para desen parada yok ki orospu sikeyim. Gözüme mahallenin bir nevi koruculuğunu yapan kırma kurt köpeğini kestirdim. onu sikmek için fırsat kollamaya başlamıştım. hatta bana alışsın diye yemek bile verir olmuştum. neyse ki bir sure sonra aradığım fırsatı buldum.. Köpeğin ayağına bir demir batmış ve ayağının üzerine basamıyordu. Çevredekilere onun ayağını saracağımı söyleyip eve soktum. sans
Okul Öğretmenim
Ben emrah. buradaki yazıları oukyunca anlatma isteği doğdu bendeyaşadığım olayları ben şuan lise sona gidiyorum ilçeden şehire geldiğimdeoluyor.Neyse bigün yine ilçeden gelirken arabada yer kalmadığından orta 3öğretmenimin yanında sıkışık oturuyordum hocanın adıda ayşe idi çok güzeldianlatamam neyse sıkışık olduğundan dolayı onun bacakları benim bacaklarımınüstünde idi ve acaib olmuştum hocaya bakarak onu okşuyordum hocamda bana sevimlibir şekilde kızacakmış gibi bakıyordu il merkezine geldiğimizde beni cağırdı venasihatlere başladı bende onu zevkle dinliyordum göğüsleri ve kalçası çok büyükol
Kopegim Ve Ben  2
Köpeğim ve ben - 2 Merhabalar, hikayem yayınlandıktan sonra birçok e-mail aldım. Çok beğenilmiş, teşekkür ederim. 1 hafta önce Köpeğim ile yaşadıklarımdan yine güzel bir anımı anlatmak istiyorum. kız arkadaşıma bu yaşadıklarımdan bahsettiğimde, manyakmısın sapık dedi ama sonra onun yanında köpeğimin penisini boşalana kadar okşayınca çok heyecanlandı. Ertesi gün beni aradı ve köpeğimle birlikte onun evine gelmemi istedi. Bende tabiki dedim ve annemlere , Tedy`i 2 saat dolaştırıp geleceğim dedim. Ne yapmak istediğini telefonda anlamıştım. Evleri bize çok yakın ve 10 dakika sonra kız arkadaş
Okan`ın Bazukası
Gergin,monoton is yasantisi,bu gune kadar karsima cikmis olankismetlerimi ve eski erkek arkadasimi,nazlarim ve kaprislerimle usandirmis olmamve hepsinin beni terketmesi,artik otuzlu yaslarinin basindaki bana fazlageliyordu.Gunasiri arzu ile doluyor,sismis pembe gogus uclarimi dilimleyaliyor,ellerimle puruzsuz esmer tenimi oksuyor,kalcalarim,bacaklarim,hele helekadinlik organim alev alev yaniyor,kendi kendimi tatmin ediyorum.Eni konuguzelim,beni bir goren ister erkek ister kadin,donup tekrar tekrar banabakmaktan kendilerini alamazlar.Yuzum,gozlerim,cildim,saclarim her zaman cokbakimli ve cekici
Yaşlı Sahibe
|sabiha hanım45 yaşlrında dadır .ben ise32 idim.sabiha hnm paçalı don giyer lastikli çorap kullanırdı. bir gün beni evine davet edip çay ikram etti. kendime geldigimde yataga baglı ve onun iç çamaşırları ile giydirilmiş buldum kendimi.paçalı don ile karşıma geçip şimdi seni köpek gibi itaat ettirecegim dedi.önce donunun agını bana koklattı ve kokla köpekitaat edene kadar disiplin edecegini söyledi.sonra ben tuvalete gidiyorum diyerek 15 dk. sonra geldi. vebu sefer kıçını yalammaı emretti. yaladım.sonra beni yere yıkarak tasmalı şeki,lde çizmeleriyle tekmeliyordu. hızlı vurupben yalvardıkça dah
Dogum Gunu Hediyem Sex
Dogum Gunu Hediyem ``Sex`` Kisa bir süreden beri siteyi ziyaret ediyorum. Sitedeki birçok fantazi hikaye okuduktan sonra en yakin arkadasim ile basimdan gecen gercek bi olayi sizlerle paylasmak istedim. 17. Dogum gunume 4-5 gun kala en yakin arkadasim ile plan yapmaya basladik. Ilk olarak annemi evden nasil gonderecegimizi dusunduk. O aksam anneme evde dogum gunu partisi yapacagimizi soyledigimde evi bosaltacagini, zaten isi oldugunu soyledi. Ertesi gün alisverise ciktik ve olabildigince fazla sey aldik. Sira kizlara gelmisti. Bu parti 4 kisilik (ikisi kiz :)) olacakti. Aksam sevgilil
tatilde teknede sikiş hikayem
merhaba arkadaşlar 23 yaşında esmer uzun boyluyum.yaşadığım bu olay tamamen gerçektir ve bunun gibi birsürü hikayem anım var.:) antalya da yatlar da çalışıyorum yazları sezonda.Çalıştığım tekneyle birgün yine 2 saatlik düden şelalesi turuna çıkmıştık.Ve teknede türk yabancı turistler karışık insanlar vardı.ben dümende idim ve güverte de tam karşımda esmer bir bayan vardı.ikide bir dönüp dönüp bana bakıyordu ve bende kamarota bayana bir çay ver ikramımız de benim gönderdiğimi söyle dedim.Kamarot götürdü verdi kız çayı aldı yanımada ki masaya oturdu.Bende dümeni gemiciye verdim ve geçtim masasın
14yaşındaki Esra
Merhaba neyse ben bir ara tatile gittim bizim köye neyse dayımın oğlu mert le birlikte idim bir hün yine onlara gittim mert evde yalnızdı dediki abi ben bir yere gideeğim işim var neyse o gitti bir baktım ki komşu kızı geldi hayırdır serap dedim hiç ölesine gekldim neyse oturduk serap dedim bize çay hazırlasana tamam dedi o mutfağa girdi bende ardından gittim o küçücük poposu beni çıldıtmaya başlamıştı neyse benim kikalkmaya başladı yavaşça serapa sokulmaya başladım sürtmeye başladım ne yapıyorsun demeye kalmadan eteğini kaldırdım onun o güzel daracık götünü sıvazlamaaya başkladım serap bir
Yengemmm Amin Nefisdi
Mrb ben hollandadan Aysen 16 yasindayim yengemle benim aramda birsey gecti onu anlatacam size : Bizim ev tamirata oldugu icim biz yengemlerde kaliyorduk sabah kaldigimda evde sadece yengem vardi ben kapidan bakiyordum beni gormedi banyoya girecekdi ustunde hicbirsey yokdu arada amini oksuyodu sonra o banyoya girdikden sonra ben kapinin deligin ona bakiyorduum yere oturmustu elinde bir dildo vardi ve amini onu sokup cikartiyordu ben masturbasyon yapmaya basladiim parmaklarimi amimaa sokdukca deliriyorduumm ustumde artik hicbirsey yoktu hemen tuvalete girdiim ve bosaldim sonra onun yanina gitme
Grup Ama Ne Grup
Grup ama ne grup bi gün arkadaşlarla oturuyorduk.o arada bizim aşaki evde oturan derya gecti.taş gibi götünü sallaya sallaya bi de pantolonu aşagıya indirmiş göbeği açık tam 31 lik dedim herkes güldü sonra ben tuvalete gittim dediğimi yaptım büyük bir şevkle 31 cektim o gotu o gobeği hayalimde siktim. sonra kafaya takmıstım tabi gece dısarı cıktım yolda bi kac kız gördüm sokak tenhaydı ve karanlıktı gittim birinin götüne pandiği bastım kız takmadı bile meğer sarhoşmuş birisi bana döndü ne var dedi evinize götüreyim dedim yardımsever biriyim neyse bu arda ben planı kurdum eve girince k
Istemek3
Istemek3 merhaba hikayeme kaldıgım yerden devam ediyorum umarım cok bekletmedim. tülin cekmeceden 20 cm takma yaragı cıkartı ve beline taktı kocasına arkamı kremlememi istedi.cahit beni yatagın üzerine yüzükoyun yatırdı ve arka deliğimi yalamaya başladı arkam ıslanmış ben inlemeye başlamıştım arkamı yavaş yavaş kremlemeye başladı 2 parmagını deliğime sokup cıkarıyordu, tülin cahidi kenara cekti takmayı delime dayadı artık kıvama gelmiştim tülin öyle bir girdiki arkama gözümde şimsekler caktı tülin ensemi kulak memelerimi yavaş yavaş yalıyor beni cileden cıkarıyordu tüline hadi art
Köye Gitmeye Karar Verdik
Uzun yıllardan sonra babam bizi köye götürmeye karar verdi çok sevinçliydik . Hiç Köye gitmemiş hep İstanbul da yaşamıştık. Babam bize oraları anlatır o anlattıkça biz İstanbul dan nefret eder hale gelmiştik. Ben 18 yaşında uzun boylu biriyim. Sportmen yapılıyımdır. Hiç seks deneyimim olmadı şimdiye kadar. Sadece 31 le idare ediyorum. Lafı fazla uzatmayım güzel bir yolculuktan sonra köydeki evimize gittik. Orada ev geniş olduğu için 2 tane kadın oturuyordu. Bir tanesi 35 diğeri ise 40 yaşlarındaydı. Toplu kadınlardı. Babam onlara rahatsız olmamalarını 15 gün kalıp gideceğimizi söyledi. Tatil
Mukemmel Liseli
|merhabalar ben mert denizliden neyse dıketk hıkyeme gecıyım ben unıv okudugum ıcın okula uzak oldugum ıcın ulasımımı otobusle yapıyordum..abı lıselıler de oyle herneyse baya dolu bır otobus oluo eve gelırken de ole olur neyse uzatmıım bır kız vardı tam oınumde mukemmel bacvakları vrdı tek basınaydı tam onume duruodu ben ıse hıc bole bıse yasamamıstım o benı ıster gıbı onumde gıdıp gelmeye basladı bende kendımden sex videogecmıstım tabı alet dımdık olmustu onu sıkmeyı hayal edıodum bacaklarından oksamaya basladım sıra amcıgına gelmıstı elımı kılotuna attım kımselerrın gormesı ımkansızdı kılot
Kızlığım Kuzende Kaldı
Slm ben handan bursada yaşıyorum yaşım 18 1,65 boyum war ve 55 kiloyum sexi bir bayanım her neyse boşwerin bunları benim 17 yaşında repçi bir kuzenim war adı hakan 1,77 boylarında falan yakışıklı bi çocuk.Neyse biz hikayeye geçelim olay 2 yıl evvel gerçekleşti biz kuzenim hakanlarla çook yakındık o zamanlar annemler aret olmuşlardı yani kanki gibibişey her neyse hakanla hep şakalaşır ve beraber takılırdık annemler bi gün bizim eve hakanın annesiyle babasının geliceğini söylediler bende hakanların ewde taklırız dedim sonra hakana gittim evde tektik hakan yine bi şarkı sözleri yazıp o sözleri ba
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle