Araç & Gereç

Son yorumlar

Çikolata Sürdü
sikmek
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
annenı bana getır bende memnun edeyım
-----------------------------------------------------
Otobusten Santiyeye
0554 *** ** ** altan ankara mamak sadece ankaradan
-----------------------------------------------------
Özlem Sikişir Muratla
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Komşu Kızı
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Karimi Siktirmek Istiyorum
ben sikerim gizemlidolunay123æ
-----------------------------------------------------
Annem Para
güvenilir evli vedulbayanlar msj atın tanışalım ya
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
amını sikiyim götüneğüd
-----------------------------------------------------
Eski Özlemim
slm bayanlar ben ahmet 41 yaşındayım benide böy
-----------------------------------------------------
Strapon Arayışı 1
aÇin
-----------------------------------------------------

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Karı Kocayla Yaşadıklarım
Ben mert 26 yasindayim ve yasamimi hollandada surdurmekteyim, Size daha once cesitli hikayelerimi yazmistim.! Selam hikaye okuyucular! Ben mert 26 yasindayim ve yasamimi hollandada surdurmekteyim, Size daha once cesitli hikayelerimi yazmistim. Devamli posta kutuma gelen mailleri kontrol ederken birden kemal diye bir beyin maili dikkatimi cekmisti, yasinin 41 ve esinin 40 oldugunu yazmisti ve uzun sure bir erkekle uclu yapmak istemisler ve benimle kontak oramaya karar vermisler! Bir kac ay telefonla ve maille gorustugumuz icin aramizda sicaklik olmustu ve beni tatile turkiyeye geldigimde evleri
O Gunden beri...
Aslinda anlatacaklarim ben 19 yasindayken basimdan gecti. Su anda 33 yasidayim ve Amerika`da yasiyorum. Body building ve atletizm ile hala ugrasiyorum. O gunlerde daha yeni yeni body yapmaya baslamistim. Dogal olarakta vucut calistigim salonlardaki erkek vucutlarindan cok etkileniyordum. Bir gun bench press te zorlanirken halteri kaldirmama 19-20 yaslarinda pek fazla yakisikli olmayan bir cocuk yardim etti. Tesekkur ettikten sonra vucut gelistirme hakkinda oradan buradan konusmaya basladik. Ilk dikkat ettigim vucudunun ust tarafi cok gelismis olmasada bacaklarinin halterci bacagi kadar kal
Leyla Abla!!!
Merhaba arkadaslar anlatacagım olay tamamıyla gercektır.ben 18 yasında genc yaksııklı sayılabılecek bı gencım her neyse mevzuya geleyım.bızım karsı bınamıza yenı bı bayan tasında leyla abla dıye bırısı.ama hatun tam bır manken.30-35 yaslarında cok hosuma gıttı.bunu her balkonda godugumde kesısır ıcerı gırerdı ben ıse nasıl olacak dıye dusunmekteydım.bayagı bır zaman kesıstık bu hatunla ve en sonunda hayalım gerceklesmek uzereydı.dısarıda karsılastık ve ellerınde posetler vardı yardım eder mıısn delıkanlı dedı.tabı dedım eve kadar cıkardım ve bana dönup göz kırptı ve bıseyler ıcseydın dedı heme
KiLOTLU CORABIN SiHiRi
KİLOTLU ÇORABIN SİHİRİ Merhaba 38 yaşındayım evliyim ,,inanılmaz kilotlu çorap hastasıyım ,,hasta derken ,,giyme anlamında değilde ,,hanımlarda enfes bir detay olduğuna inanıyorum ,,,benim hikayem ne bir fantazi nede hayel ürünüdür ,,tamamı yaşanmış ve gerçektir ,iki hafta öncesiydi ,,,netten benim gibi evli istanbulda yaşayan ,,45 yaşlarında bir bayanla üstelik asla sex konusuna girmeden düzeyli olarak mesaj alıp veriyorduk ,,, benim için monoton giden evlilikte ,bir nefes gibi birşeydi ,,,3 aya geçkin bir yazışmadan sonra birbirimize resimlerimizi göndermiş , eğer güven alırsak o resiml
Tecavuz
|merhaba ben ali yaşım 21 bundan 3 yıl once bı pılan yaptım arkadaşlarla annem ve babam ankaraya gitmişti ogun 13 gun gelmiyeceklerdi arkadaşlar bana telefon acıp bız gelıyoruz dedıler tamam dedım ve geldıler tekrar pilanı elden gecırdık saat 16 oldu kız kardeşim geldi ve odasına gectı arkadasımın 4 de ali nasıl sıkecegız bakıre degılmı kız kardesın dıyordu evet bakıre dedım o sırada kardesım ayse odasından cıkıp banyoya gırdı arkadasımın bırı dıkızlemeye gıtmıstı ve dıkızledı arsdan yarım saat gectı ayse banyodan cıktı ve odasına gectı arkadaşım aysenın amını gormuştu amının ustu yenıce k
Otobüste Elime Verdiler
Otobüste Elime Verdiler Bundan iki sene once ben 18 yasindayken tek basima ilk kez Istanbul`dan Ankara`ya gitmeye karar vermistim. Ablam artik Ankara`da yasadigi icin onu ziyaret etmeye gidiyordum. Biletimi bizimkiler aldilar ve beni Istanbul`dan yolcu ettiler. Yanima kim gelecek diye merak ediyordum cunku hep erkeklerden hoslandim ama hic belli edemedigim icin cok isterik olmustum herhalde. Bir de gece yolculugu oldugundan cok heyecanlanmistim. Yanima Mehmet adinda bir adam oturdu. Iki koltuk on tarafa da karisi ve kizi oturdular. Ben biraz uzulmustum Mehmet evli cikti diye. Ama tam h
Ilk Maceram
Adım kerem 19 yaşındayım size yaşadığım ilk hikayemi anlatacam.bi gün annemle birlikte kuzenimi ziyarete gittik.bende ders çalışçam bahanesiyle odaya girdim ve kilodunun tamamını gördüm ve göğsünün bir kısmını gördüm.işte o anda aletim dev gibi oldu başladım onu götünden yavaşça sikmeye yavaştım çünkü uyuyodu.karnım sırtına deymicek şekilde sikimi yavaşça götüne deydiriyodum sonrada o muhteşem göğüslerine dokunmak için tam 2 saat uğraştım ama sonunda o muhteşem göğüslerini avuçlamayı başardım.sonrada mini eteğinin altından amını yavaşça öptüm ve inanmıcaksınız sikim o anda 8cm ken tam 17cme ul
Sexy Kuzenim Benim Olmuştu
Sexy Kuzenim Benim Olmuştu Meraba arkadaşlar şimdi size geçenlerde yaşadığım bi olayı anlatmak istiyorum ve bu olay kesinlikle dorudur yalanla hiç bir alakası yoktur Ben 19 yasındayım ve samsunda yasıyorum benim birde dayımın kızı var benden 1 yaş küçük çok sexi bir vücudu var vücudu çok hosuma gidiyordu onu izlemeye bayılıyordum her fırsatta kapı deliğinden onu soyunurken banyo yaparken izliyordum vücudunu karpuz gibi götümü amını filan izliyordum.onu her zaman elle taciz ediyordum neresine denk gelirse hep elliyordum bu bundan hoşlanmıyordu dur yapma rahat dur filan diyordu ama yapmamam i
ARKADAs KURBANI
ARKADAŞ KURBANI Slm.Ben Çilem.En yakın kız arkadaşımla yaşadığım olayı paylaşmak istiyorum sizlerle. Lise2. sınıfa gidiyoruk.Kankim Yasemin`in o gece ailesi evde yoktu beni onlarda kalmam için çağırdı.Biraz oturup sohbetten sonra arkadaşımın sevgilisi geldi.Beraber bira içtik,müzik dinledik.Sonra onlar odaya çekildiler. Bende yatağımda tlv.izlerken uyuya kalmışım.Birara vücudumda gezinen elle uyandım.Arkadaşım yatağıma girmiş memelrimi okşuyordu.Yalmaya başladı.Dudakları memelerimden aşağalıra kaydı.Amımı yalıyor,emiyordu.Kanapede Murat`ı(rkadaşımın sevgilisi)bizi seyrediyordu. Ho
55yasında Olgun Sexi Bayan
Slm ben mertcan hikayem gercektir interneti takıyordum tabiki boş vaktımde ve canım sıkıldında ha bu arada ben iş icin sık sık yurtdışına gidip geliyorum bu layda almanyada oldu işler ters gidiyor işuzayordu bende almanyada boşboş kaldım can sıkıntısından ınternete takılmaya basladım orda cetlesirken bir bayanla taniştım bayayı sohbeti derinleştirdik oismini soyledi bende derken tel aldım buluşmaya karar verdik gunduzun saat15de bulusacakrık ama o hagenın yakınında bır yerdeydı oraya gelmemi istedi bende essenden kalkıp oraya gittim o arada beni yaşını soylemiyodu ben sesınden anladımki bu
Özel Fotoğraflar
Merhabalar.Ben Hakan.Fotoğraf sanatçısıyım. Ama sanat şimdilik pek karın doyurmadığı için bunu biraz da para kazanmak için yapmaya karar verdim. Bir gazeteye "Her türlü fotoğraf çekiminiz kendi mekanınızda yapılır" diye ilan vererek işi biraz ticarete döktüm.Daha ilanın yayınlandığı akşam bir telefon geldi. Biraz tedirgin bir genç erkek sesi "Çok özel fotoğraflar çektirmek istiyorum.Bu tür çekimlere gelir misiniz?" diye sordu.Niyetini anlamıştım."Erotik içerikli mi?"soruma utanarak "Biraz daha açık olacak" dedi.Bence mahzuru olmadığını söyledim ve yerini,zamanını tesbit ederek telefonu kapa
Ablaya Dikiz
Annemler seyahate gittikleri icin, 2 yıllık evli olan ablamda kaliyodum, ablam 2 yıllık evli ve enistem ondan 12 yas buyuk zengin bir kisiydi, yeni yeni cinsel durtulerim uyanmaya baslamis masturbasyon yapmaya baslamistim, buyuk bir zevk aliyor fakat sikimden meni gelmiyodu, meni gelmemesine karsilik aldigim zevk buyuktu, bir aksam yatakta yine sikimle oynayip o zevki yasamak isterken ablamlarin odasindan ablamin sesleri gelmeye basladi, ablam inliyor garipce sesler çikariyodu, ne oldugunu merak ederek yavasca odasinin kapisina yaklastim.Ablam bacaklari iki yana acik yatiyor ve enistem onun or
MATEMATİK ÖĞRETMENİMLE
BEN MAVİ GÖZLÜ SARIŞIN BİR ÇITIRDIM AMA DAHA 12 YAŞINDAYDIM MATEMATİK ÖĞRETMENİM BİR GÜN BENİ EVİNE DERS ÇALIŞMAYA ÇAĞIRDI BENDE TMM DEYİP GİTTİM ÜZERİMDE DAR VE MİNİ BİR ETEK VARDI SONRA BANA MTM. DERSİ ANLATMAYA BAŞLADI BENDE ONDAN HOŞLANDIĞIMI ZTN O SIRADA ANLADIM SONRA MASANIN ALTINDAN YAVAŞÇA YARRAĞINI ELLEMEYE BAŞLADIM SONRA BANA SSENİ ARZULUYORUM DEDİ BENDE OLUR DEDİM VE ONDAN KIZ OLDUĞUMU OKEY İSTEDİĞİMİ SÖLEDİM EVDE VAR DEDİ HEMEN ANNEM EVDE UYURKEN EVE GİDİP GECELİKLERİNDEN ALDIM VE GELDİM O İSE BOXSERLA TATAK ODASINDAYDI İLK BOXSERININ ÜSTÜNDE YAVAŞ YAVAŞ FANTEZİ YAPTIM SONRA TAŞ G
Tupcu
Tüpçü Sabah kalkar kalkmaz ilk işim duşa girmek olur. Hemen avucumun içerisine şampuanı döker saçlarımı ovmaya başlarım. Oldukça uzun saçlarım olduğu için itina gösteririm. Bu sabahta aynen öyle yaptım. Ancak bir süre sonra su soğuk akmaya başladı. Saçlarımda şampuan ve soğuk su ile asla durulayamam. Saçlarıma bone taktım ve bornozumu üzerime geçirip tüpçüyü aradım. Beş dakika kadar sonra tüpçü geldi. Şofbenin yerini göstermek için önden içeri girdim. O arkamda idi. Burası arkadaşım dedim elimle göstererek. Tüpçünün bana tuhaf tuhaf baktığı görünce irkildim. N’oluyor demeye fırsat b
GENÇLE
tanıişmamız bir yerde otururuken oldu cocuk bilgisayar bilgisi varmı bende o arada benimde bilgisayarımın bir kaç ayar ihtiyacı oldugunu soyledim yaparmısın dedim o da tabi abla dedi geldi.odayız oturdu benim bilgisayar koltuguna bende arkadasında yaptıklarına bakıyorum.bu genç bilgisayarımın format yani silinecegini soyledi cok yogun yani yavaşlamış tamam dedim ama dedim bazı yedeklerim var alalım tamam dedi tek tek bilgisayrın dosyalarına girip bakıyoruz uygun degilse siliyoruz tabii bir kaç yerde garip resimler ve mp3 yazıpta film cıktı ilk başta my music içinde bir bayanın bacak arasına gi
NEFİS BOKUNU YEDİM
BİZİM MAHLEDE PINAR ADINDA ÇOK SEKSİ VE GÜZEL BİR KIZ OTURUYORDU BU KIZLA BEN OKULDAN TANIŞIYORDUK BİZDEN BİR ÜST SINIFTA OKUYORDU BİR GÜN ONLARA GİTTİGİMDE PINAR KAPIYI AÇTI VE EVDE KİMSENİN OLMADIGINI SÖYLEDİ İÇERİYE GİRDİK SONRA KONUŞMAYA BAŞLADIK SONRA KONU CİNSELLİGE GELDİ PINAR BANA NASIL İLİŞKİLER SEVDİGİMİ SORDU BENDE GÜZEL BİR KADININ AGZIMA SIÇMASINI VE ONUN KÖLESİ OLMAK İSEDİGİMİ SÖYLEDİM MEĞER PINARDA DOMİNANTLIKTAN HOŞLANIYORMUŞ SONRA BEN ONA SENİN BOKUNU YİYEBİLRMİYİM DEDİM ODA SENİN GİBİ BİR KÖPEGİN BEN AGZINA SIÇMAM DEDİ ANCAK KLOZET OLRAK KULLANIRIM DEDİ BENDE HEMEN DEDİM VE T
Gosterdi Ama Vemedi
Gösterdi ama vemedi GÖSTERDİ AMA VERMEDİ... Slm hrkese bizler malatyadan cem ve tolga sizlere geçen yaz yaşamız olduğumuz hikayeyi anlatmak istiyoruz malatyada büyük bir alış- veriş merkezinin önün de servis beklerken 1,65 boylarında esmer güzeli bir hatundan çok hoşlandık ve onu elde etmek için baya uğraştık ve yaptığımız espirilerle onun dikkatini çekmeyi başardık. sohbet koyulaştıkça kadına kendimizi sevdirdik ve telefonunu almayı balşardık kadın 1,65 boyların da esmer ve dul bir kadındı. ertesi gün biz kadını sikebilmek için ortam aramaya çalıştık ve cemin uzun u
DONDURMA HOCAM
|BEDEN DERSİ BAŞKANIYDIM BEDEN ÖGRETMENİ İLE BEDEN ALETLERİNİN OLDUGU ODAYA GİRDİK HOCAM BİRDEN İÇİN O SEXSİ BADİSİNİ CIKARTI ARDINDAN SUTYENİNİ CIKARTTI BEN ŞANGINLIKLA ONA BAKA KALDIM HOŞUNAMI GİTTİ DEDİ EVET DEDİM BU GECE BİZE GEL DEDİ AİLEM DEDİM BEN ARARIM DEDİ EVE GİTİM BANYOYA GİRDİM YARAKTAKİ KILLARI KESTİM KOKULAR SÜRDÜM KOLAY CIKACAK SEYLER GİYDİM ANNEM HOCAN ARADI EVİNE GİDCEKSİN DEDİ BENDE NİYE DEDİM EVİNİ BOYUYORMUS DEDİ YARDIM ET BEN BİRAZ SOYLENEREK CIKTIM ANNEM CAKMASIN DİYE EVE GİTTİM SEXSİ GECELİGİ BENİ KARŞILADI İCERİ GİRDİM ORMANTİK TAKILDIK ÖNCE SONRA KOLTUGA OTURDUM YANI
Yengemin Ateşi
Amcam sürekli içen biridir, zaten işide içkili bir yer işletmekdir.Yengemle aram çok iyi, çok bakımlı bir kadın. bir gün ogle vakti evine ziyarete gitmiştim. biz onunla oturup muhabbet ederken zaten hep onu düşündüğümden sikim kalkmış ve kumaş pantolonumdan belli olmuştu. bir şeyler yermisin dedi, bende evet dedim. sonra mutfağa gitti bana buraya gel dedi. bende mutfak masasına oturdum ve o birşeyler hazırlarken poposunu inceliyor elimi gizlice sikime atıp okşuyordum. birden arkasını dönüp yiyecekleri masaya yerleştirmeye başladı ve elimin sikimin üstünde olduğunu görmüştü. çok cilveli kadınd
Aşşkımm Benimmm
|meraba sewgili ateslihikayeler.com okurları sizlere geçen hafta başıma gelen tatlı bi hikayeyi anlatmak istiyorumm.. Ankarada okuyan 17 yaşında bi gencim kızlar tarafından beğenilirim Allahıma şükür.. şu anda 2 yıldır çıktığım bnmle yaşıt bi kız arkadaşım war çok tatlı we güzel bi kzdır, onunla aramızda geçenleri anlatmak istiyorumm (merak etmesin isim wermiyorumm) geçen cuma kızılayda arkadaşlarla gezerken benim kızdan nerdesinn die msj geldi.. arkadaşlarla geziyoruzz die cwp verdimm.. o da ewde yalnızım bi yerde oturuosanız msjlaşalım die yazdı olur oturmuoduk ama oturalım dedim v
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle