Araç & Gereç

Son yorumlar

Çikolata Sürdü
sikmek
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
annenı bana getır bende memnun edeyım
-----------------------------------------------------
Otobusten Santiyeye
0554 *** ** ** altan ankara mamak sadece ankaradan
-----------------------------------------------------
Özlem Sikişir Muratla
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Komşu Kızı
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Karimi Siktirmek Istiyorum
ben sikerim gizemlidolunay123æ
-----------------------------------------------------
Annem Para
güvenilir evli vedulbayanlar msj atın tanışalım ya
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
amını sikiyim götüneğüd
-----------------------------------------------------
Eski Özlemim
slm bayanlar ben ahmet 41 yaşındayım benide böy
-----------------------------------------------------
Strapon Arayışı 1
aÇin
-----------------------------------------------------

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Cok Acidi
Slm ben 24 yasindayim denizli pamuk kale unuversitesi son sinif ogrencisiyim.adim aydan kilinc size ilk deneyimimi anlatmak istiyorum beni sevgilim yurtdisinda calisiyor onunla 5senedir cikiyoruz ama hic sevismedik.ama artik canima tak etmisti ve birisiyle sevismek istiyordum ama sevgilim yurtdisindaydi.ve ben onun enyakin arkadasiy cikmaya basladim tabi sevgilimin haberi yok ney tatil icin eve donerken sevgilimin arkadasiyla bulustuk ve rahat edeceyimiz bi yere gittik ve deliler gibi sevismeye basladik bir cirpida badimi cikardi ve goyuslerimi yalaya basladi banimde ammim sulanmaya baslamisti
Otobüsdeki Liseli
|merhaba arkadaşlar her sabah vakti tıklım tıklım otobüsle işe giderken koltukda oturan liseli çıtırı görünçe benimki hazır kıta kalkdı onun yanına yavaşca gittim tepesinde durdum.otobüs sallandıkca benimkini onun omzuna sürttüm.bana baktı tepki vermediğini anladığımda liselinin kol tarafına sürttüm.sıra eline gelmiş di.oda gözünü benimkinden alamıyor kaçamak bakışlarından anlıyordum.o sırada çantasını açıp su alma bahanesiyle benimkini elledi dokundu bena heyecen ve zevki bir arada yaşattı.suyunu almadan çantasını kapattı bana bakmayı ihmal etmedi.ineceği durağa gelmeden koltukdan kalktı yer
Ayferimm
|selam ben 36 yasinda almanyadan yaziyorum karimin kuzinesi Ayfer ile aramizda gecen o cilgin geceyi sizinle paylasmak istedim Ayfer 30 yasinda ve sekreter olarak calisiyor kendisi iki sene önce bosandi bir aksam bize misafir gelmisti ve sabahladik karim cok yorgun oldugunu söyleyip yatmaya gitmisti o sirada tv kanallari geziyordukki sifreli kanallara denk geldi ve ayfer neden sifreli bu kanal diye sorunca bende bu kanalin porno kanali oldugunu söyledim oda gülümseyerek ver sunun sifresinide biraz bakalim coktandir sex hayatim yok zaten dedi bende seve seve actim tam o sirada adam kadinin amin
Zevkin Doruklarında Uçuyorduk
|Hemde cok ozlemisim, onu gorene kadar bu kadar ozledigimin farkinda degildim. Yıllar olmustu onu gormeyeli, ara sira aklima geliyordu ama yolda gorsem bile tanimam diye dusunuyordum. Ama dusundugum gibi olmadi, karsilastigimizda ikimizinde agzi acik kaldi. Gozlerime inanamadim. Yillardir gormemistim ve simdi neredeyse burun burunaydik. Lise askim, bir tanem, karsimdaydı ve tabi cok sey degismisti. Evlenmistim, onun evlenip evlenmedigini bilmiyordum, bildigim tek sey Ankarada olduguydu ama simdi Sisli de karsimdaydi. Sarildik birbirimize kokusu ayniydi neredeyse, bir garip olmustum.
Öğretmenim
Merhaba ben alper sizinle bu geçen olayımı paylaşmak istedim ben üniversite 1 e gidiyorum okulda genç 22 yaşında bir öğetmenim wardı aşıktım ona ve bilmiyodum onunda bana tavrı güzeldi değişikti sanki yıllardan beri aşk yaşıyoruz ben bu öğretmenimi yani dilara ismi bir gün çıkışta hocaya dedim ewe bırakıyım isterseniz diye arabamla oda tmm dedi ewe gittik bu olay bir iki gün sürdü en sonunda ewe çağırdı bukadar yoruldun dedi gel bi kahve yapıyım içelim dedi bende olur dedim dünden razıyım zaten çıktık yukarı kahve yapmaya gitti geldiğinde üstünü değiştirmiş içinde kilotta yok südyende benim ki
Emrah abi Zorla sikti
Selam adim alper bu olay başimdan 16 yaşinda geçti şu anda 17 yaşindayim uzun boylu balık etli birisiyim herkes benle şakalaşirdi taş gibisin filan diye neyse hikayeme geçeyim mahallede emrah abi diye biri vardi 19 yaşinda işte bi gün mahalledeyken dedi alper gel beraber takılırız bu akşam dedi bn işim var abi filan dedim la gel nolcak dedi kiramadm tmm dedim akşam oldugunda ben mahalledeydim 10 dk bekledikten sonra bi araba geldi içinde emrah abi vardi gel dedi bindim ben arkaya hiç gezinmeden direk bi eve geldik inerken çocucuk emreah abiye zevkine bak dedi anahtar verdi ben bişiler olduğunu
Dolunayım
Bundan 15 gün önceydi.Komşumuzun kızı dolunayıbim marketinde gördüm ve konuşmaya başladım. Hal hatır sorduktan sonra ne yaptığımı sordum bende memurluk tercihlerimi yaptığımı söyledim.Dolunayda gülümse- yerek iyi hadi hayırlsı dedi. Bende darısı sana. Bimden çıkarak eve doğru yürümeye başladık Bu ara- da dolunayın bana karşı akışları değiş mişti. Laf lafı açıyor, derslerini sordum. Oda iyi dedi ama matematiğinin zayıf olduğuu söyledi.Anlamadığının bir yer varsa öğretebilirim dedim.Dolunayda zaten dünden razıymış gibi hemen kabul etti.Bana ne za- manların boş olduğunu söyledi ne zaman isters
Eskisehirli Sexi Kimya Muhendisi Esra
Eskişehirli sexi kimya mühendisi esra size müthiş bir gerçek yalansız.ben istanbulda oturuyordum eskişehirden netten bir hanımla tanıştım kendisi kimya müh.bende doktorum.ben eskişehire gittim görüştük müthiş göğüsleri ve fiziki vardı yanımda gezerken bayanların bile dikkatini çekiyordu. babası subay olduğundan hiç kimseye elletmemiş bu yaşına kadar yaşıda 25.ben kızlar konusunda müthiş deneyimliyimdir elletmediği belliydi.haftasonu eskd e görüştük hatunun annesi ve babası yazlıktaydı evi boştu ben sende kalayım dedim ama olmaz dedi kabül etmedi bende mecbur arkadaşımda kaldım.ama o müthi
Acimasiz Kiz
Acımasız Kız.. Bir kızla bir bahise girmiştik.Bahisi o kazanırsa bana dilediği gibi her şeyi yapmakla serbestti.Bende onu bağırtana kadar sikecektim...! Birbirimize söz vermiştik şartlar ne olursa olsun istediklerimizi yerine getirmek için...!O`nun kazanması büyük talihsizlikti...ve bende hemen sözümde durdum.Evet nedir dileğin diye sorduğumda şok olmuştum..Kızın bir isteği vardı ki olanları erkek arkadaşınında paylaşmasını istiyordu.. Şok olmuştum ama sözümde durmalıydım ne de olsa sözümde...Ve isteğini sordum kendisine ne yapmak istediğini...Bana işkenceler yapmak istediğini ve erke
Cay Bahcesinde
Çay Bahçesinde Merhaba. Size 17 yaşındayken başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Erkek arkadaşımla sürekli birlikte olmak istiyorduk fakat gidecek yerimiz olmadığından hep onun arabasının kendi çapımızdaZevce.com da kaç tane oya varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> oyalanıyorduk. Bir gün bakırköy sahilinde gezerken bir çay bahçesi keşvettik. Arabayı sahile doğru park edip, çaylarını arabanın içinde içebileceğin bir yerdi ve bizde zaman kaybetmeden sahile çektik ve çaylarımızı ısmarladık. Kış mevsimi olduğundan hava kapalı ve karanlıktı. Ayrıca me
13 Yaşındaki Kızı Çadırda..
Bunu okuyun ve çocuklarınıza sahip çıkın... 2002 senesi.. benim alt dairede iki tane üniversite öğrencisi kız oturuyo.. kiracım yani.. ama çok temiz bir kız birisi.. biriside olabildince sürtük.. sürtük izmirli.. diğeri temiz olan kütahyalı... son seneleri okullar bitmek üzre mezun oluyorlar... izmirli olanın akrabaları ziyarete geldiler.. eşyalarını falan alıp gidecekler.. annesi babası halası dul kocasından ayrılmış ve 13 yaşındaki yeğeni.. babası 2 gün sonra döndü iş icabı.. ama küçük kız beni bi sevdiki bana baba demeye başladı... annesine eğer rahatsız olmazsanız desin dedim malum çocuk b
Dayı Kızı
Benim bir dayımın kızı varki herkesin onu sikmek için sırada beklediğinden eminim. Taş gibi göğüsleri ve amı. Süper birşeyler yahu. Birgün kuzenimin düğünü vardı. Herkes acele ile işlerini yapmaya çalışıyorlardı. Bende 19 yaşlarındaydım. Dayımın kızı gelerek evlerinde giysilerini giyeceğini. Benimde evlerine beraber gelmemi istediğini söyledi. Bende kabul ettim. Evlerine gittik. Ben giyiniyorum dedi, odasına geçti. Arada 5 dakika felan geçti. Dayımın kızı sütyen kilot yanıma gelerek sütyeninin tokasını vurmamı istedi. Aman allahım böyle göğüs ve göğüs ucu görmedim. Taş gibi göğüs ve kocaman
Duygunun Kölesi Oldum
Mrb ben hemen konuya gireyim bizim bi alt komşumuzuzn kızının adı duyguydu ben duygunun ayaklarını hep yalamak istemişimdir bir gün duygunun ayakkabısı kapının önündeydi bende dayanamayıp hemen yalamaya başladım tam kalkıcakken duygu kapıyı açtı beni o vaziyette görünce yüzüm çok kızarmıştı beni içeri aldı ve sert bi tokat atı ve bana dedi eger ailene söylememi istemiyorsan benim dediklerimi yapıcaksın bende kabul ettim sen bundan sonra benim kölemsin dedi eger emirlerimi yerine getirmezsen benden çekecegin var dedi şimdi köpek vaziyeti al dedi bende onun dedigini yaptım köpek oldum duygu beni
Kuru Fasulye
Ben lise 2 de okuyan ve nispeten güzel bir kızım daha doğrusu kızdım. Kasım ayında o güzel duyguyu ilk defa tattım ama utandığımdan birilerine anlatamadım belki sizlerle paylaşmam birazcık olsun beni rahatlatır diye düşünüyorum. Aslında hiçbir kötü niyetim yoktu herşey başlamadan önce, onun da olduğunu zannetmiyoum, herşey birdenbire oldu denebilir. Kurufasulyeyi bu kadar çok sevmemin bunlara neden olacağını tahmin edemezdim. Amcamın oğlu kürşat abi üniversite ikinci sınıfta mühendislikde okuyor ve tahmin edebileceğiniz gibi fen bilimlerinde süper. Benim de fizik dersiyle büyük sorunlarım va
Alanya Gayleri
Alanya Gayleri Slm ben alanyadan emre. 20 yaşında, 173 boy ve 74kğ ağırlığında aktif bir erkeğim. Size bu yaz başımdan geçen bir anımı yazmak istiyorum. Yazın alanya kanalında kız nicki girmiş(sonradan ortaya çıktı) biriyle chatleşmeye başladım. karşımdakinin erkek olduğunu anlamama rağmen yinede içimden gelen sese kulak verdim ve yazışmaya devam ettim. Eleman resmen kafa buluyordu. Konu sexten açıldı. Bende biraz kafa yapmak içinZevce.com da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> aslında gay ilişkiden daha çok hoşlandığımı ve ar
Babannemle Gece Fantazisi
Bundan 2 sene falan once 18 yaşındayken.yazları koye cıkıp orda kalıyodum.sadece babannemle ben kalıyodum.bir gece saat 3 lerde uyandım.canım sıkılıyodu.koyde kız mız yoktu.tam abaza olmuştum. babannemin yattığı odada televizyon izlemeye gittim.cine 5 de porno film izliyodum..1 2 kez boşaldım.sonra su içmeye mutfağa gittimm.donuşte babannem gozume carptı..kalçaları açılmıştı..muthiş kalçası vardı.pürüzsüz.daha once bole bişe aklıma hiç gelmemişti.ama dayanamıyodum.. babannemin arkasına yattım.etek giymiş altında hiç birşey yoktu..eteği komle yukarı cektim..ve once sürtmeye başladım
Iki Lezbiyen Beni Becerdi
İki Lezbiyen Beni Becerdi Adım mehmet. Tatile yanlız cıkmıştım. Fetiyenin barlarını dolaştıktan sonra birkaç kutu birayıda sahilde bitirdim. Hiç yapmadığım halde çok sarhoş olmuştum. Pansiyonun merdivenlerinde zorla çıkmaya çalışırken 40 yaşlarında iki bayan geldi ama benden geçemeyince beni odama çıkarmak istediler. Beraber çıktık, odalarımız yanyana imiş. Beni odalarına aldılar. Neden bukadar içtiğimi sordular. Sohbet ilerledikçe işler karışmaya başladı. O geceyi fazla hatılamıyorum ama sabah kalktığımda arkamın kötü acıdığını hissediyordum. O gün beraber denize gittik. Geçe çok mutlu o
60 Vardı
Selam arkadaslar benimhikayem biraz garip bigün isten eve gidiyordum saatonbir bucuk vardı 60 yasında birkadın tabikinerden biliyotrsunuz diyeceksinniz yasını sonradan ögrendim neyse elinde posetvardı yardım edermsin delikanlı dedi tabi abla dedim ve posetlerialdım evine kadar gittik veb yukarı cıktık iceri mutfaga bıorak dedi girdimiceribıraktım mutfaga ve iceri gittim biraz bekle dedi sonra bi baktım üzerinde bi kısa tayt geldi yanıma ve oturdu bana sen ne hossun dedi ve sasırdım acaba nedemekğistedi acaba derken elini aletimin üserine koydu sasırdım tecrüben coktu ana bu yasta biriy
Kocamın Inadına
kocamla devamli sikisirken devamli hayel kurmasini cok severiz bazensex sitelerine bakariz bazen ise bana sex hatlarini telefonla arattirir ve baska bir erkekle konusdurur ben konusurkende beni siker sesimizi dinlettirirdibu cok hosumuza giderdi.. bir gun ben ona dedimki bak murat devamli baskaerkeklerle konusduruyorsun yakinda baska erkekler de amimi sikerse ozamangorursun dedigimde olsun ne olacak sende bu arada baska bir sik gormus olursundiyordu.. biliyordu benim yapmayacagimi.. bana devami seni baska bir erkeklesikmek isderdim sen aramizda ben onden o kisi arkadan felan deyip amimi iyices
Ilk Mağlubiyetimi Aldım
Selm arkadaşlar ben halil.hani kuzeni aylin ile güreşen ve sonra onu siken kişi.ilk 2 hikayemi özetleyecek olursak aylin i iki maçtada yendim ve sonra barıştık.ama ben bu işi sevdiğimi söylemiştim,aylin de bana çalıştığı yerden arkadaşı tuğbayı ayarlamıştı.ayarladıktan 1 hafta sonra bizimkilerden ayvalıktaki yazlığın anahtarını alıp oraya gittim.ertesi günü de o gün işinde izinli olan aylin ve tuğba geldi.aylin beni tuğbayla tanıştırdı ve biraz sohbet ettik.ben tuğbadan çok hoşlnamıştım.aylin ise tuğbadan hoşlandığımı anlamış ve kıskanç kıskanç bana bakıyordu.her neyse sonunda tuğbayla güreşme
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle