Araç & Gereç

Son yorumlar

Çikolata Sürdü
sikmek
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
annenı bana getır bende memnun edeyım
-----------------------------------------------------
Otobusten Santiyeye
0554 *** ** ** altan ankara mamak sadece ankaradan
-----------------------------------------------------
Özlem Sikişir Muratla
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Komşu Kızı
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Karimi Siktirmek Istiyorum
ben sikerim gizemlidolunay123æ
-----------------------------------------------------
Annem Para
güvenilir evli vedulbayanlar msj atın tanışalım ya
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
amını sikiyim götüneğüd
-----------------------------------------------------
Eski Özlemim
slm bayanlar ben ahmet 41 yaşındayım benide böy
-----------------------------------------------------
Strapon Arayışı 1
aÇin
-----------------------------------------------------

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
 EN SONUNDA YEGENİM MELİKE YOLA GELDİ
Selam ben istanbuldan şaban yaş 23 belki beni diyer hikayelerimden tanırsınız meil ve yorumlarınızı bekliyorum ama bu hikayemde en sonunda istedigime kavuşuyorum. Hikayem yegenimle ilgili adı melike ...yaşında 1.65 boyunda fizigi süper olan bi kız hele bi götü var hep beni çıldırtmıştır lise bire gidiyor uzun zamandan beri yegenimin peşindeyim ama bi türlü sikemiyordum bi seferinde uyku ilacı verdim uykuda arkadan sürtünerek boşaldım ama bu böyle olmuyordu ona açılmaktanda korkuyordum ben bir süre çalışmadım bizim iş yeri ekonomik kriz nedeniyle kapalıydı bende uzun bi süre ablamın evinde kald
Bu Konser Baskaydi
Bu konser başkaydı... Okulun bahar şeklinliklerinde her akşam konsere gidiyorduk. O akşam gelen sanatçı çok ünlü olduğu için konser tıklım tıklımdı. Ben de konsere bir kız arkadaşımla gitmiştim ama sadece arkadaşımdı. Ortam çok kalabalık olduğu için onun elinden tutmuş ilerlere bir yerlere gitmeye çalışıyordum. Kalabalığın arasında, kimin eli kimin cebinde belli değildi. Ben de bu ortamda kendimi tutamıyordum. İlerlerken yanından geçtiğim güzel kızları şöyle bir yokluyordum. Bazıları sinirli sinirli bakarken bazıları da hafifçe gülümsüyordu ama arkamdan gelen arkadaşın bunu farketmesinden
Mesaide
|BEN BİR TEKSTİL FİRMASINDA USTA BAŞI OLARAK ÇALIŞIYORUM.O GÜN İŞİ BİTİREMEDİĞİMİZ İÇİN SABAHLAMAYA KALACAGIMIZ HABERİ GELDİ.NEYSE KALACAKLARIN LİSTESİNİ GÖNDERDİM.CALIŞMAYA DEVAM ETTİM.GECENİN İLERLEYEN SAATLERİNDE HERKESE BİR SAAT MOLA VERDİM.MOLA SIRASINDA İŞÇİLERDEN AYTEN İSİMLİ KADIN BENİM YANIMA GELİP YA USTA SABAH OLURMU FALAN MUHABBETİ YAPMAYA BASLADI.BENDE OLUR OLUR DEDİM.SONRA BANA ASAGIDAN KOLA ALACAGINI FAKAT ORA KARANLIK KORTUGUNU GİDİP BERABER ALALIM DEDİ.BENDE KORMA SENİ KİMSE YEMEZ DEDİM.ISRAR EDİNCE ASAGI BERABER İNDİK.KOLASINI ALDIKTAN SONRA ONUME GECTI BASLADI KIVIRMAYA AYTE
Ablama Masaj  1
Slm ben batuhan 18 yaşındayım ablam ise 22 yaşlarında 90 65 98 bir fizige sahip biz istnbul şişlide oturuyoz ablam herzan düşünüp sikmek isterdim ablam ünv okuyo ben ise dersane hazırlık okuyom ablam cok sexs bir hatundur babam ve ane ayrı yaşarlar ben le ablam aynı evi baylaşırız ablam beni cok sever bende ablamı severim ablam mini etek giyer beni delirtirdi erzaman onu düşünüp 31 cekerdim birgün dersaneden erken gelmiştim tv de born izliyodum 31 cekiyodum ki birden ablamı karşimda gördüm şok olmuştum ablam bişey söylemeden odasına giti yarısaat sonra odasına gittigimde ses geliyodu ablamın b
45 Yaşındayım Ve Dulum
Ben Melisa uzun 45 yaşındayım dulum istanbulda yaşıyorum.maddi sorunum yok evliliğim çok kötü geçtiği için erkeklerden nefret ettim kocam kıllı kabasaba bir adamdı beni devamlı götten sikerdi. Siki 15 santim fakat çok kalındı. siktiği gün götümün üstüne oturamazdım. Ben toy delikanlılara hastayım kendime göre intikam alıyorum. Özellikle genç sübyanları seçerim.Bir gün mertoda genç birisini gözüme kestirdim. içerisi çok kalabalıktı kalçamı çocuğa dayadım.Başladım sürtünmeye sinyali almıştı oda bana dayanıyordu. Elimi arkaya attım pantolonunun üstünden okşamaya mest olmuştu o da boşdurmuyor elin
Titreyerek Boşaldım
Herşey sıcak bir yaz günü başladı. Staj yapıyordum, Çalışmakta olduğum masadan başımı kaldırdığımda camla ayrılmış olan yan odada TATLI KIZın masaya abanmış birşeyler baktığını gördüm. Üstündeki tişörtün geniş yakasından sütyeni ve göğüsleri görünüyordu. O anda birşey yapamadım ama o gece sabaha kadar TATLI KIZ ile bereberdik. Ne yazık ki sabah uyandığımda yatağım boştu. Günler geçiyor, stajın sonuna yaklaşıyorduk. Ama ö görüntüyü beynimden silemiyordum. O yeşil gözler, balık eti vücut, dolgun kalçalar, ille de SİYAH SÜTYENİN İÇİNDEKİ DOLGUN GÖĞÜSLER. Bu arada samimiyetimiz artmış, yavaş yav
YAKISIQLI Jigoloizmir
Selamlar millet ben izmirden hakan 21 yasındayım bir anımı anlatıcam bi ara bilmedim bi numara beni arıyodu heralde jigolo arayan biridir dedim actım telı 2 kız arkadas arıyolardı yasları 17 miş onlarla iliksiye girmemi istediler hangı sehır olduklarını sordum İzmir dediler yerde anlastık kızlar bi ew ayarlıcaklardı kızlara once sızı gormem gerekıyo dedım msnde camlı yada normla dısarıda bı yerde bulusalım dedım tamam dedıler msne gırdıler konustuk ne zaman olcanı ayarlıyalım dedım gunu ve saatı ayarladık kızlar camı actılar 2 sıde guzellerdı nese werdıklerı adrese gıttım kapıyı catılar 2 sıde
KANKAMIN KARDEŞİNE TECAVÜZ
|merhaba ben 21 yaşında bir gencim adım mehmet olay 3 sene önçe oldu gercekdir. kankamla dogduk dogalı birbirimizi tanırız kankankamın adı fatih her konuda birbirimize güveniriz neyse olaya gelelim arkadaşımın kardeşi daha 14 yaşında adı esra cok güzel bir kızdır kumral ela gözlü elma gibi gögüsleri dolgun kalcalar vardı ne zaman onu görsem sikim kalkıyordu birgün fatih hadi eve gidip içelim dedi annemler evde yok dedi bi kaç tane bira aldık eve gitdik evde sadece kardeşi vardı ve içmeye başladık ve fatih cebinden extasy cıkardı 1 tane bana verdi kendisi 3 tane attı ben hapı attım sadece akl
Gülcanla Okulda
Ben adanada yaşayan bir kişiyim. okulun en çekici ve en yakışıklı kişisiyimdir.bütün kızlar peşimden koşarlar.neyse olayıma başlıyim bir gün dersimiz boş oldugu zamantuvalete inmiştim.tuvaletteyken kapının önüne gülcan geldi.gülcanda okulun en tatlı kızıdır.baktım içeri girdi.napıyorsun dedim bana hiç sesini çıkartmadan pantolonumu indirmeye başladı.nedense çok hoşuma gitmişti. pantolonumu indirdikten sonra cinsel organımı yalamaya başladı.daha bir sonraki dersimize yaklaşık 35 dakika vardı.artık bende azmıştım. gülcanını duvara yasladım ve etegini indirmeye başladım.içine girdigimde çok ta
Arkadaş Kazığı
Annelerimiz o yillarda sirayla eve gelirler temizlik, çamasir vs. islerimizi hallederlerdi. Sira anneme gelmisti ve annem eve geldi. Annem o zamanlar 39 - 40 yaslarinda güzel bir kadindi. Kendine baktigindan çok hafifti ve yakisan bir kilosu vardi, okul kampüsünde bile arkadaslarimi kendine baktirabiliyordu. Neyse Annem, odasinda uyuyakalmisti. Saga sola döndügü için askili ve diz üstü olan elbisesi kaymis sütun gibi bacaklari ortaya çikmisti. Siyah külotu da tüm ihtisami ile gözüküyordu. Can, eliyle sus isareti yaptiktan sonra yanina gitti ve etegini örtermis gibi yapip iyice siyirdi.
Unutulmaz Bir Mesaiydi
selam ben arzu iş yrinde gece mesaisine kalmıştık bütün arkadaşlarişleri bir an evvel bitirme çabasındaydık saat 10:30 olmuştu bile artık işlerazalmaya başlamıştı patron semih bey odasına çağırmıştı beni ben biraz sonraolacakların farkında bile değildim semih bey elindeki dosyayı bana uzattı dosyayı 1 saat içinde bitirmemi istiyordutabiki bu mümkün değildi semih beyin niyetini az sonra anlıyacaktım yarım saatsonra herkes evlerinin yolunu tutmuş semih beyle baş başa kalmıştık ben dosyaylauğraşırken semih bey beni izliyormuş başımı kaldırdığımda masanın ucundaoturuyordu daha ne duruyoruz bu vakt
Bodrum Bodrum
Bodrum Bodrum :) 2 sene önce. Yaz, Ağustosun ortalarında Bodrum/Gümbette ki Oasis alışveriş merkezinde iki kankam Cemal ve Engin ile birlikte bende güvenlik görevlileri olarak çalışıyorduk.Günlerimiz yoğun geçtiğinden çoğu zaman geceleri Bodrumun gece hayatına çıkamıyorduk bile çünkü çok yorgun düşüyor ve sabahları erkenden işimizin başında olmamız gerekiyordu. O gece ortaklaşa anlaşıp çıktığımız gecelerden biriydi ve halikarnasa gitmeyi düşünmüştük ama kapının önünde yığılan kalabalık gözümüzü korkutmuş bizde barlar sokağında dolaşmaya çıkmıştık. Cemal ve Engin benim çocukluk arkadaş
Guzelligi Ve Sesi Beni Delirtiyor
Güzelliği ve sesi beni delirtiyor Siz hiç eşinizin bir başkasıyla sevişmesinden dolayı çıkardığı seslerden zevk aldınızmı?merhaba ben hakan bu size ikinci hikayem. Eşim> aslı çok güzel 30 yaşında 165 boyuna 60 kilo ağırlığnda bir kadın. Bundan bir sene evvel chetten bir çiftle tanıştık. Ve ayrı ayrı yazışamaya başladık. Sonra telefonla görüşmeye başladık. Hem chette hemde telde defalarca seviştik orgazm olduk. Ben chette yazışırken eşim aslı arzunun eşi metinle telde sevişiyordu. Ve zevk iniltileri kulağıma geldiğinde ben deli oluyordum. Müthiş tahrik oluyordum. Sonunda buluşmaya karaverd
Orta Kapıdan Bindim
sevgılı arkadaslar bu hıkayem tamamen gercektır bır gun ıse gıtmek ıcın yola cıktım o gunde hastanede işim vardı işimi halledıp işyerıne gıtmek ıcın otobus duragına dogru ılerledım nıhayet otobus gelmıstı ama zınga zıng doluydu araba neyse orta kapıdan zar zor bındım otobuse on dakıkalık bır ılerlemeden sonra otobus daha cok doldu nerdeyse kımse yanındakını bıle goremıyordu benımde onumde 25 yaslarında guzel bır bayan vardı yuzu bana dogru dönüktü nerdeyse nefes alamaz hale geldı ve arkasını cama dogru donup nefes almayı denedı tabıkı bende arkadan ona nefes vermek için sabırsızlanıyordum ve y
Hayallerime Ulaştım
Arkadaşlarla fetiş duygularımı paylaştığımda hasta muamelesi görüyordum beni yabancılar daha iyi anlar umuduyla Almanlarla, Japonlarla konuşmaya çalıştım alman jenny i de bu esnada tanıdım henüz 20 yaşındaydı kısa bi muhabbetten sonra fotoğrafını da yollamıştı sarışın tipik bi almandı. güzel bi kızdı hoşlanmıştım ondan ona fantezilerimden bahsettiğimde de pek yadırgamadı beni arkadaşlığımız hemen hemen hergün konuşmaya başlamamızla epey ilerlemişti ikimiz de bu sayede ingilizcemizi geliştiriyorduk ben jenny ye fantezilerim doğrultusunda sorular sorduğumda hep geçiştiriyordu bi akşam yine icq d
EŞİ HARİKAYDI
 slm ben aykut bu yazacağım yaşanmış gerçek bir hikayedirbenim 3 tane çift arkadaşım var bu arkadaşlarla sörekli buluşur ve sabahlara kadar sex yapardıkbu arada ben27 yaşında 1 80by 75kg 21 cm kumralımbu arkadaşlar arasında bir çift varki özlem ve kaan özlem 27 kaan 35 ben özlemi anlatmak kesinlikle kelimeler yetmez buna emin olunözlem 178by 60kg sarışın afet   kaan 175 kumralözlemle tanışkıktan sonra inanın  gerçek yaşadığım sexin tadına vardım          ilk tanışmamız özlem kaan ve ben  oturup sohpet ettik mkafa yapımız uyg
PASTANEDEKİ DULUN GÖTÜNÜ PARÇALADIM
ADIM AYHAN YAŞIM 32 KUMRAL BİR GENCİM GECE İŞ ÇIKIŞI RASTGELE GİRDİĞİM PASTANEDİKİ KADINLA TANIŞTIM NERELİ OLDUĞUNU YAŞINI EVLİMİ, DİYE SORDUM DULUM DEDİ KİMSEM YOK BURDA DEDİ SANA YARDIMCI OLURUM GEZDİRİM DEDİM GİDİP GELMEYE BAŞLADIM BİR GÜN NUMARAMI VERDİM BENİ ARADI EVİNE DAVET ETTİ GÖTÜ ÇOK HOŞUMA GİDİYORDU İÇKİ ALDIM EVE GİTTİM BENİ KARŞILADIĞIN ÜSTÜNDE ASKILI BİR TİŞÖRT İÇİNDE BİR ŞEY YOKTU GÖĞÜS UÇLARI BELLİ OLUYORDU ALTINDA SORT VARDI MUHABBET ETMEYE BAŞLADIK BANA BURASI ÇOK SICAK DEME DEDİ EVET DEDİM ÇIKAR TİŞÖRTÜNÜ ÇIKARRIĞIMDA VÜCDUDUM HOŞUNA GİTMİŞTİ KILSIZ İTLAYAN ERKEĞİ GİBİYDİM
Kuzenimi Siktim
Selam ben ece.yaklaşık 4 yıldır lezbiyeni.birçok ilşkim oldu ama kuzenim denizden başka kimse beni çıldırtamıyor.ona aşığım.ama onun bundan haberi yok.lezbiyen olduğumu da bilmiyor.bir gün onlara gitmek üzere yola koyuldum.teyzem bzdeydi.deniz evde yalnız.beni beklediğini söyledi teyzem.ben de hiç vakit kaybetmeden yola koyuldm.evlerine vardığımda deniz daha yeni duştan çıkmış.üzerinde küçük bir havlu.bütün bacakları meydanda.hatta göğüslerinin yarısı da dışarda.o an amın feci derecede ıslanmıştı.çünkü muhteşem bir vucudu var.tüysüz bir tene sahip oldukça düzgün hatları var.inanılmaz göğüsler.
Dul Müşteri
Merhabalar ben kaan ben istanbulda kendi oto tamirhanesi olan 27 yaşında ailesi ile yaşıyan bekar bir gencim size bundan 1 sene önce yaşadıgım olayı anlatıcam bir yaz günü dükkanda otururken cep telefonumun calmasıylsa hareketlendim arıyan bizim taksici müşterilerimizden biri yolda bir bayanın arabasının arıza yaptıgını gelip gelemyecegimi sordu bende gelirim diyerek adresi aldım(kadın taksiciden yardım istemiş)gittigimde karşımda 40 yaşında mankenlere taş cıkartacak kadar güzel ve bakımlı biri vardı şöyle oldu böyle oldu derken ben arabayı yaptım arabayı yaparken konuşmalarımızda eşinin 1 sen
Patron Ve Garsonlar
Merhaba adım Galip(gazi) ANKARADA oturuyorum33 yaşındayım,geçen pazar günü Arkadaşın biri bara davet etti tabiidavet eden arkadaşla daha önce beraberliğim olmuştu.tekrar beni görmek istemiş,benimle beraber olmak istemiş.Akşam ben bara gittim oturdum beklemeye başladım gittiğimde saat 8di ,saat 10 gibi garsonun biri geldi ve beni patronun görmek istediğini odasına davet ettiğini rica eeti anlayamamıştım ama kalktım gittim Patron 40 yaşlarında efendi biri konuşması gayet düzgün samimi Beklediğim arkadaşı tanıdığını kendisini aradığını ve geç geleceğini söyledi ben teşekkür edip kalkacağım sırada
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle