Araç & Gereç

Son yorumlar

Çikolata Sürdü
sikmek
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
annenı bana getır bende memnun edeyım
-----------------------------------------------------
Otobusten Santiyeye
0554 *** ** ** altan ankara mamak sadece ankaradan
-----------------------------------------------------
Özlem Sikişir Muratla
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Komşu Kızı
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Karimi Siktirmek Istiyorum
ben sikerim gizemlidolunay123æ
-----------------------------------------------------
Annem Para
güvenilir evli vedulbayanlar msj atın tanışalım ya
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
amını sikiyim götüneğüd
-----------------------------------------------------
Eski Özlemim
slm bayanlar ben ahmet 41 yaşındayım benide böy
-----------------------------------------------------
Strapon Arayışı 1
aÇin
-----------------------------------------------------

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Alanyada Supriz
Alanyada Supriz!!! Selam adim oktay 180 boyunda ve 75 kiloyum kumral oldukca sexi birisiyim Sexte SINIR tanimayan birisiyimdir...Herneyse Ben bir gun basimdan gecen olayi size anlatmak istiyorum.. Bir gun alanya sokaklarinda SIKICI bir sekilde Geziyordum Birden karsima bir bayan cikti ve bana anlamadigim biseyler soylemeye basladi bende ona türk oldugumu ve sadece turkce konusabilecegimi soyledim.Oda türkce biliyormus sadece almanca biliyormuyum diye sormus.. Elinde bir kac parca esya vardi ve bir taksiden inmis ama yanlis yerde inmisti kaldigi yer bir alt sokakta idi ve bana yardim e
Arkadaşımın Annesi
Ben Niğdeden murat yasım 26 esmer 1,78 boyunda bir gencim. size başımdan geçen bir ilişkimi anlatmak istiyorum bundan dört ay önce ağustos ayında iken ben yıllık izinimi mersinde kullanmıştım. Orda benim yakın arkadaşım Mehmet oturuyordu bende onun evine gitmiştim o ve ailesi beraber oturuyordu onun 19 yaşında bekar birde kız kardeşi vardı aslında ben onlarda kalmak istemiyordum ama ailesi ve Mehmet çok ısrar edince kalmak zorunda kaldım mehmetin babası yoktu yani 6 yıl önce vefat etmiş anneside dul bir bayan olarak kızı ve oğluyla beraber oturuyordu. O gün gece saat 24 e kadar oturduk sohbet
Merve Ile Havuzda
Merve ile Havuzda Tüm okuyuculara slm. size kendimi tanıtiyim. 19 yaşında ist üniw kimya bölümünde okuyorm. size başımdan geçen bi olayı anlatıcm. kışın ist te oturuyoruz. yazları ise bodrum daki evimize gideriz. bitişikteki evde ise 29 yaşında ama hala bekar ve taş gibi olan bi hatun wardı. adı merveydi. ailece onlarla tanıştıpımızdan dolayı birbirimize gider gelirdik. aradan 3 yıl geçti. yine bir temmuz sabahı merve yi altında kısa bir şortla üzerinde ise sadece südyen le gördüm. günaydın dedi ve ben de karşılık verdim. daha sonra evde kimse yok annemler yürüyüşe gitti istersen gel bi
Lezler Yola Geldi
Herkese selamlar. Bir hikaye ile daha sizinleyim. Kısaca kendimi hatırlatmam gerekirse ben İstanbul da yaşayan, 19 yaşında, bir üniversite öğrencisiyim. Bu hikayedeki anım hayatımda tattığım en önemli seks macerası oldu. Hikaye yaşadığım semtteki iki liseli kızla geçiyor. İkisi de 17 lik çıtır. Tarif etmeyi fazla beceremediğim için ikisi de müthiş sexy kızlar desem yeter herhalde… Dükkanda durduğum için yazları herkesle muhabbetim var doğal olarak. Bu iki arkadaş da sürekli beraber olarak dükkana gelirlerdi. Bir gün yine geldiklerinde, “Eee kızlar nasıl gidiyor tatil? “ diye
Ev Arkadaşım Ve Eşi
Ben antalyadan ali.arkadaşım İbrahim ile aynı şirkette çalışıyoruz.Eşi Fatma.Güzel,seksi,.büyük göğüslü bir kadın.Eşim h. de seksi.seks de hiç sınırtanımaz.Devamlı yenilik yaparız. Bazen eşimin amına salatalık sokarım ,bazenpatlıcan.benim ve eşim çok hoşuna gider. Eşimin ve benim en çok istediğmizİbrahim ve Fatma ile grup Yapmak.Eşim ve ben buna karar verdik. Sıra bunuİbrahim ve Fatmaya açıklamak da.Eşim H.”Ben Fatmaya açoklar ikna ederim”diyincemmnum oldum.Ben ve İbrahim işde olduğumuz bir gün eşim Fatmayı bize davet etmiş.İşte bu davette her şey oldu. Eşim Fatma ya seks hayatından,bizim deva
Arkadasımın Karısını Sıktım
|cocukluk aarkadasım bulent evlenıp adana ya yerlesmıstı benı de devam lı yanına cagırıyordu o ancak ıstanbul ageldıgınde gorusuyoduk.bende bı ızınde yanına gıtmeye karar verdım benı esıyle beraber karsıladı esı selin i gorur gormez etkılenmıstım ama kendı kendıme sacmalama o senın en ıyı arkadasının karısı dıyodum ama bakısları benı cok tahrık edıyodu bı gece bara gıttık eglenıyorduk selinın bakısları benı ıyıce cıldırtıyodu bulent cok ıcmıstı sarhos olmus gıbıyıdı bulent wc ye gıtmıstı selin dans ederken kalcasını penısıme yasladı kulagıma benı bu gece sık dedı elıylede penısımı sıkmıstı c
KOMUTANIMIN KARISI
Merhaba Arkadaslar bu olay bır sene once oldu ben askerlık gorevimi yapmaya ğittin dogu illerınden bırıne  nobetcı cavustum  ilkkarakola geldıgım gun daha mehmet uzmanınkarısını ğördum hercekten dehset bırsey dı cokğüzel alımlı bırısıydı onu ilk ğördugumden berı arzuluyordum ve kıs tı mehmet uzman ğöreve ğitmişti 3 gunlugune hanımı komur ıstedı ve ben goturdum kapının zılıne bastım kapıyı actıgında ustunde sadece ip incecik bır gecelık vardı onu bır kac kez daha ole ğördum ve dayanacak halım kalmamıstı ıcerı ğir dedı sobanın yanına bıraka bılırsın dedı bana ben de tabı dedım bıraktık
Arzu
slm ben 19 yaşıda yakışıklı bir insanım .size gerçekten başımdangeçen bir olyı anlatacam.ben her yaz turistik bögelere gider ordacalışırdım.geçen yazda öyleoldu.ben orda kivemlerde kalırdım onların benimyaşımda bir kızları vardı.Çok güzel bir kızdı.inanmazsınız am belki yüzlükm gibigöğüsleri,iri kalçaları ve çok güzel fiziği vardı.şimdi, meseleye gelelim.benonu her gördüğümde şeyimi tutar onun görmesini isterdim.bir gün ailece (onlarlabirlikte) plaja gidecektik.tabi oda ve ben bunu duyunca heme onu nasılyapacağımı düşündüm.biz plaja geldiğimizde o güzel vücudu ortaya sermiş ilkolarak güneşleni
Arkadaşımın Çıktığı
Merhaba arkadaşler Ben Emre oLay 2 Sene önce oLmuşdu. Arkadaşımın Biçıktığı wardı kız çok güzel di Herzaman birlikte takılırdıq. Bi gün hep beraberbi yere gittik onLar öpüşmeye başladı bende kendimi hep arkadaşımın yerine koyup31 çekiyodum bi gün bize gittik arakdaşı babası aradı hemen ewe gel arabaya yokarabayı sen aldıysan getir demişdi çocukta kızı bana emanet etti we gitti.Aradan 5 dk geçti kız bira warmı dedi bende dolapda war istiyosan al dedim kıziçmeye başladı 4-5 tene içti sonra SersemLeşmeye başladı Sonra Yanıma geLdi Bedeemre fırsat bu fırsat diyip duruyodum Sonra kız elin emanete a
Ilk Bulusma
| Nevizadede sohbet ediyorduk, rakı eşliğinde. Çakırkeyif olmuştum ağırdan, onun sohbeti keyfime keyif katıyordu. Her konuda konuşacak birşeyleri vardı. Yeni tanıştığım insanları dinlemekten hoşlandığım için onun susmaması işime geliyordu. Hiç sevememişimdir zaten sessiz erkekleri. Oradan buradan konuşurken konuyu bir şekilde cinselliğe getirdim, alkolün de etkisi ortaya çıktı böylelikle. Oldukça genel konuşmamıza rağmen etkileniyordum yavaş yavaş, kasıklarım kıpırdanmaya başlamıştı. Tarzımdan bahsedince birden havanın değiştiğini hissettim. Kısa bir süre sessizlik oldu, sanki saatler geçmişt
Sibel  Ayten
Sibel & Ayten Annemin odamın dağınıklığından şikayetini fırça ile karışık yemiştik. Odayı tertemiz istiyorum bıktım odanı toplamaktan ben Birgül ` e ( birkaç ev ilerideki komşumuz ) gidiyorum sarma sarıcaz akşamüstüne kadar vaktin var . Gelince odanı tertemiz bulucam . Ayteninde morali bozulmuştu benimle beraber fırçayı yemişti çünkü . Neeeeyse diyerek işe koyulduk. Ben elektrik süpürgesini almak için çıktım birazZevce.com da kaç tane oya varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> oyalandımda mutfakta . Geldiğimde Ayten toparlamaya çalışıyordu ortal
Ah Bodrum Ah
Ah bodrum ah... 2003 yazı..askerden gelmişim ve en son bir dişiyle 90 gün önce beraber olmuştum...Bodruma bi arkadaşımı ziyarette gittim..oraya böyle senelik gelen çiftler olurdu...tabiri caiz ise ALMANCILAR... İşte hikayemin kahramanları daha yeni evlenmiş bir çift...Neyse, REDLION adlı kulüpte 4 arkadaş oturup etrafta olan biteni kafamız OVERDOSE halde izliyorduk...evet kafamızda ne ararsanız vardı... kulübe girmeden esrar içtik ve kulüpte acid yapıştırdık... etrafı bir halisünasyon şelalesi gibi görüyordum.ayağa kalkıp kafamın tadını çıkarmaya başladım.derken yanıma bir kız geldi v
O Gece Muthişti
MERHABA ARKADAŞLAR BEN 34 YAŞINDA YARAK DÜŞKÜNÜ BİRİYİM BİRBAHAR AKŞAMI SAAT 20 00 SULARIYDI DIŞARDA KOVADAN BOŞALIRCASINA YAĞMUR YAĞIYORDU BEN İSE İÇERDE SIKILIYORDUM NAPAYIM NE EDEYİM DİYE DÜŞÜNÜRKEN BİRDEN AKLIMA DEVAMLI KONUŞUP SAMİMİ VE SIKI FIKI OLDUĞUM O MUTHİŞ İNSAN GELDİ HEMEN TEL AÇTIM HAL HATIR SORDUKTAN SONRA CANIM ÇOK SIKILIYOR DEDİM ODA AYBETTİN KOÇUM BİZ BURDA NECİYİZ ZATEN BENİMDE CAIM SIKILIYODU YENGENLE ÇOCUKLAR EVDE YOK GEL OTURALIM BİRAZ DEDİ.... E TABİ KÖRÜN İSTEDİYİ BİR GÖZ ALLAH VERDİ İKİ GÖZ HEMEN ŞEMSİYEMİ KAPAR KAPAMAZ FIRLADIM E
Amcamın Kızıyla
slm ben recep ben 20 yaşıma kadr milli olmadım.taki o güne kadar:benyine evde bir gün ihtiyacımı gidermek içi porno seyrediyordum anahtarımı kapıdaunutmuşum kapuının açıldığını duymadım içeri birden palin girdi(amcamınkızı)bvenim de altımda şort vardı benim herşey meydandaydı onu sikisgörüncetoparlandım tam kapatotordum elimi tuttu beraber seyredelim bunlar olağan şeylerdedi.o 18 yaşındaydı okuldan yeni gelmiş evde kimse yokmuş altında dizinin ikiparmak üstü bir etek vardı bacakları çok güzeldi gömleğinin altındadagöğüslerini belli eden dar bir ti-şört vardı.seyretmeye başladık aradab beşdakik
Işte Benim Ailem
Selam ben selin.kısaca baımdan geçen bi olayı sizle paylaşmak istiyorum.benim çok garip bi ailem var.herşey çok yüzeysel yaşanır bizim ilede.ben 17 yaşımda abim ise 20 yaşındadır.babam ve annem herzaman çok rahat davranırlar bize.annem abimi sikinden tutarak canım oğlum bitanecik ekeğim diye sever,babam ise beni sikinin üstüne oturtarak sever,memelerimi sıkar.ben zamanla bu durumdan oldukça rahatsız olmaya başladım.birgün abim ve annemi mutfakta şakalaşırlarken gördüm.abim anneme sikini ellettiriyor annemse yine aynı sözler ve tavırlarla abime cilveler yapıyordu.benim izlediğimi farketmediler.
SEXI BALDIZIM
SLM BEN 38 YASINDAYIM VE BALDIZIM ELVANA ASIGIM. HIKAYEM SÖYLE BASLADI EVLENDIGIMDE BALDIZIM ELVAN BANA BIRAZ TERS GELEN BIR KIZDI COK TERS HAREKETLERI OLDUGUNDAN ONA FAZLA ILGIM YOKTU TAAAAAKI BENI KENDINE ASIK ETRINCEYE KADAR. BALDIZIM ELVAN INCECIK VE ESMER TATLISI SACLARI SIMSIYAH BELINEKADAR UZUN. GÖZLERI HAFIF JAPONLAR GIBI CEKIK YASI SU AN TAM 21. ÖYKÜM SÖYLE BASLADI : BIZ FIRSAT BULDUKCA ONLARDAYDIK ARADA SIRADA ORADA KALIYORDUK ICIMDEN HIC BIR SEY KECMIYORDU. BIR GÜN SABAH BEN ERKEN KALKIP KALKIP TELEVIZYONUN KARSISINDA KAHVEMI YUDUMLUYORDUM ISTE O SIRADA BALDIZIM ELVAN ICERI GELD
Güzel Bir Hatun Gözüme Ilişti
Bir gün iş yerine gitmek için otobüse binmiştim. Genelde sabahları çok kalabalık olduğundan özelliikle kadınların arkasındaki yerimi almak için bekleyip sıkışık olan otobüslere binmeyi tercih ederim. Gene yerimi almak için .1.60 boylarında 50-55 kilo civarında bi hatundu. Arkasına yavaşça yaklaştım otobüs çok sıkışık olduğundan fazla bi uğraş göstermeme gerek kalmadı. Bir müddet sonra başka insanlarında binmesiyle otobüste adım atacak yer kalmadı. Hatunlar bu durumda rahatsızda olsalar bir şey diyemiyorlar. Bu mükemmel bir şey. Müthiş bir götü vardı. Yavaşca yasladım sikimi götüne. Biraz sonra
İlk Kez Ustamla Oldu
Yaşım 35 Sizlere başımdan gecen bir anımı yazmak istiyorum. Bir pazar günü Yazlıkta bazı tamiratlar için usta götürmüştüm. Usta işine başlamış bende vakit geçirmek için kendime uğraş arıyordum. Nihayetinde bir şeyler bulamamış öylece duruyordum. Sonra video ya bir sex filmi koyup izlemeye başladım.Bayağı bir zaman geçmişti. Benim sikim dimdik olmuş artık delik arar olmuştu. Sikimi pantolondan dışarı çıkarmış, ileri geri oynuyordum. Bu esnada ustayı unutmuştum. Gelmek üzereydim ki birden aklıma usta geldi. Ona bakmaya koyuldum. Usta hiç bir yerde gözükmüyordu. Ben yine filmi izlemeye ve sikimle
Ayaklarını Yuttum
|merhaba ben kayhan eskişehir anadolu üniversitesinde okuyorum.istanbulda fatihte yaşıyorum.neyse kısa kesip hikayeme geçiyim.ben yurtta kalıyorum oda arkadaşımın eğlence hayatı falan biraz fazladır kızlarla falan çok takılır ve neredeyse haftada mutlaka birkere odaya kız atardı.bende çıkar başka bir odada yatardım.getirdiği kızlar gerçekten süperdi arkadaşımda yakışıkıydı zaten.bendede müthiş bir ayak hastalığı var kızların ilk önce hep ayaklarına bakarım.arkadaşım getirdiği kızlarla benide tanıştırırdı.birgün yine çok güzel bir kız getirdi ve benden rica etti odaya gelmememi söyledi.bende yi
İş Bize Düştü
Biz küçük bir dağ kasabasında yaşamaktayız arkadaşım ve ailesi buradan yıllar önce ayrılmış okumuş ve zengin bir ailedir.kısaca yazdan yaza gelirlerdi.yine bir yaz buradaydılar ama bir farkla arkadaşımın babası yoktu yanlarında annesi ile aralarında bir problem olmuştu galiba arkadaşımın babası annesini genç biriyle terk etmişti. arkadaşımın annesi Berna hanım 42 yaşında sarışın bakımlı ve sexi idi. onun gibisine buralarda pek rastlanmazdı.askılı bluzlar streç taytlar giyer sanki bütüngüzelliğini ortaya sermek isterdi. neyse arkadaşım ve annesi bu yaz tatilini baya buhranlı geçiriyorlardı. bir
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle