Araç & Gereç

Son yorumlar

Çikolata Sürdü
sikmek
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
annenı bana getır bende memnun edeyım
-----------------------------------------------------
Otobusten Santiyeye
0554 *** ** ** altan ankara mamak sadece ankaradan
-----------------------------------------------------
Özlem Sikişir Muratla
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Komşu Kızı
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Karimi Siktirmek Istiyorum
ben sikerim gizemlidolunay123æ
-----------------------------------------------------
Annem Para
güvenilir evli vedulbayanlar msj atın tanışalım ya
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
amını sikiyim götüneğüd
-----------------------------------------------------
Eski Özlemim
slm bayanlar ben ahmet 41 yaşındayım benide böy
-----------------------------------------------------
Strapon Arayışı 1
aÇin
-----------------------------------------------------

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
SİBELİM BENİM
slm.ben murat size bundan 2 ay önce başımdan geçen bi olayı anlatcam. tatıl için antalya ya gitmiştim kaldıgım otelde sibel adında bi afetle tanıştım tek kelimeyle muhteşem bir bayandı oldukça dolgun kalçaları dik gögüsleri vardı ilk görüşte onun için içimde hisler uyandı onunla birlikte olmak için her şeyi verebilirdim. birbirimize iyice kaynaştıktan sonra birlikte takılmaya başladık bundan 2 yıl önce kötü bir evlilik geçirdigi için erkeklere fazla güvenmedini söylüyordu o yüzden ilişkimiz sade iyi arkadaşlıktı ama ben kafama koymuştum ne yapıp edip sibeli sikecektim her geçengün beni dahada
SARIsIN BOMBASTiK
SARIŞIN BOMBASTİK!!! Yine beeeeeen,o kadar çok cinsel ilişkiye girdimki yazmakla bitmez,2 öğretmenle birden sex yapan biri yaşıtlar ya da küçüklerle de sex yapabilir herhald.Şimdi size üst komşumuzla yaptığım şeyleri anlatıciim. Üst komşumuzun adı Banu ve sarışın,O nu ilk kez havuzda görmüştüm ve hayran kalmıştım,göğüsleri fena değildi ama kalçaları ve vücudu muhteşemdi.Bi gün biz onlara yemeğe gittik ve üstünde kot ve bluz vardı Bizi zorla dans ettirdiler ve penisim kalkıyodu ve kızın vajinasına değiodu.Sonra ben aşağıda bişiy unuttuğumu söledim tam aşağıya inerken Banu da senele gel
ABİM İZNE GELDİ
 ben 18 yasinda 170 boyunda sexy görünüslü bir genc kizim. cevremdekiler tarafindan cok begenilen birisiyim. birgun abim avrupadan izine gelmisti abim ise 28 yasinda uzun boylu yakisikli manken gibi birisiydi tüm kizlar abime bayilirdi. birgun annem ile erkek kardesim dugun icin köye gitmislerdi abimlen iki gun bas basa evde kalmistik bizinkis baci kardes degilde daha cogunlukla arkadas gibiydik gece abimlen evde filime baktimiz sirada sevisme sahnesi cikmisti abim hic kendisini bozmadan filime bakiyordu ben ise utancimdan sesimi bile cikarmiyordum abim yataga gectiginde gel baci dedi ne
Eniştemin Tecavüzü
19 yaşındaydım. bebek gibiydim. ablamın yatak odasında aynanınkarşısındaydım.kadın parfümü sıkmış, ablamın askılı kısacık beyaz geceliğinigiymiş kendimle oynuyodum. tüysüz vücudumu, bacaklarımı seyrediyor dudaklarımıboyayıp ne kadar güzel olduğumu düşünüyodum. ablamda eniştemde evde yoktu.eniştem gece güvenlikçisiydi. ablamsa annemlerdeydi.geceliğin eteklerini sıyırıp arkamı aynaya döndüm.m. kalçalarım dolgun vekalkıktı. ellerimle kalçalarımı ayırıp taze kıçımın arasını ortayaçıkardım.deliğim minicikti. hafif kırmızımsı, yumuk dudaklar gibiydi. okuldaoynaştığım bikaç çocuktan başka kimseye sik
SPOR HOCAM
merhaba ben murat şu an 25 yaşındayım ama sizlere lise de yaşadıgım bir hikayemi anlatayım.baden egitimi derslerini çok severdim çünkü öyle bir ögretmenim vardı ki anlatamam.o eşofmanın altından tüm hatları belli olurdu.çok güzel ve taş gibi bir kalçası vardı.yürürken öyle güzel sallardıki her görüşümde kendimi 31 çekerken buludum.bu orada hocam 180 cm boyunda tam bir afet.sarısın uzun saçlı göğüsleri ise dimdik.       19 mayıs çalışmaları vardı,bir gün hocam gönüllü bir yardımcı istedigini söyledi.ben hemen öne çıktım sıradan.bana odasına gidip oaradaki topları ş
Dilenci Kız
Merhaba ben 19 yaşında bir erkeğim. Size 1 saat önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Annem ve babam evden çıktıktan sonra hemen arama motorundan seks hikayelerini arattırıp bu siteye girdim. 5-6 hikaye okuduktan sonra benim alet şahlandı ve bende 31e başladım (yani abazayız işte) tam gaza gelmişim, bir porno film koyayım diye cd leri karıştırırken kapı zili çaldı. Kapıyı açtığımda karşıma dilenci bir kız çıktı. Tahminen 16-17 yaşlarında kirli bir yüzü ve elbiseleri vardı. Ama ben bir kere azmıştım. Kız benden para isterken, bende kızın vücudunu seyrediyordum. Kızın göğüsleri yaşın
Kocasini Kapida Gorunce
Kocasını Kapıda Görünce Ben 29 yasında, evli, uzun boylu, esmer bir gencim. Sizlere basımdan gecen gercek bir hikayeden söz edecegim. Ama isimleri saklayarak. İlk interneti kullandıgım günler cok acemiydim bu konuda. Okey oynanan bir site kesfetmistim. Okeye girdigim zaman bir bey bir kadına küfürler etmekteydi. Bende bu saygısızlıga dur dedim ve karsımdaki erkege agzının payını verdim. Bayan bundan cok etkilenmisti. Ve bana adımı sordu bende hic cekinmeden söyledim. Ve güzel bir arkadaslık dogdu bu olay sonucunda. Biz artık telefonla görüsmeye baslamıstık. Bir gün dayanamadık ve yüz
Karsı Komsum Aylin Teyze
Ben yaz tatilinde çesmeye calışmaya gidiyorum her sene annemler ise memlekete gidiyor.neyse bir gün işten ewe geldim bilgisayarın karşısında oturuyorum porno sitelerinde gezerken kapı çaldı aylin teyze merhaba dedi bana yardım edermisin dedi ewi düzeltcem de ben dedim senn kocan yok mu dedim biraz sert bi cevapla neyse yok dedi tatile gittiler bugün yarın döner dediler neyse yardım ederim ama sende bana en sewdgm yemegi yaparsın o zaman baktım tmm dedi o gün aylin teyze altında kısa şort üstünde ise önü v yaka bi tişört ewe girdim neyse başladık işe ama işi yaparkende kendini bana sürtüyor ama
40 Yaşındaki Aşkım
40 Yaşındaki Aşkım mehaba size geçenlerde yaşadıgım ve çok zevk aldıgım bi anımı anlatıcam . Arkadaşım yaş olarak benden bi hayli yaşlı olmasına ragmen çok bakımlı ve güzel bi bayan fizigi de oldukça güzel iri göüslerini güzel yüzü ve tabi çok hoş olan kalçaları, yine güzel bi havada birlikte spor yapıyoduk ve ben onun partneri olmaktan çok hoşlanıyorum ve kendisine söylüyordum özellikle yer hareketlrinde kalçaları iyice ortaya çıkıyor ve ya domalıyo yada önümde yatıp kalçalarını geri çekiyodu işte o gün ben çok arzuladıgım ve galiba çok derin bakmışım ve fark etti beni deyil aletim kalkma
Saunada
Saunada Ben 34 yaşında seyahat etmeyi ve güzellikleri yaşamayı seven sıra dışı birisiyim. Bu yılın ilk aylarında yaşadığım zevkli bir o kadarda haz veren bir anımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Kuzey Avrupa ülkelerinden saunaları ile meşhur bir başkentine işim nedeniyle seyahatim oldu. Ziyaretimin ikinci günü o övünç kaynağı saunalarından birine otelde tanıştığım iki afet bayanla gittim. Bayanlardan Natali 23 yaşında beyaz tenli yeşil gözlü, Alisya ise 21 yaşında ve harika vücüda sahip dayanılmaz çekici birisiydi. Saunalar orda saatlik üzerinden kiranlanıyordu. Bizde iki saatliğine ki
ANNELERİMİZ
 Arkadaşımla arkadaşımın evinin balkonunda porno dergilerine bakıyorduk. Ailesi evin diğer odalarında idi. Porno dergilerindeki olgun hatunları mahalledeki karılara benzetmek istedik. Şu sikişen aysel tezye, şu sikişen suna teyze, şu şikişen arzu abla diye. Daha sonra grup resimlerinde arkadaşım bu da senin anan dedi. Tam 3 kişi sikiyordu. Biri döt deliğinden biri am deliğinden biride agızına veriyordu. Benim de arkadaşımında siki kalmıştı. Daha sonraki sayfa da ben onun annesine benzettim birini tam 4 kişi sikiyordu. Aynı benim annem becerdikleri gibi ama o birde dördüncününkünü eline al
SINIF ARKADAŞIM SİBELİN KIRMIZI AMI
Mrh bunu birileriyle paylaşmalıyım aylardan mart idi.en samimi arkadaşım sibeldi sınıfta herzeman birlikte oturur birlikte yapardık işlerimizi çok çekici alımlı ve seksi bir bayandı . istanbullu idi. neyse konuya geleyim bir akşam ders çalışmak için bize gitmiştik ondan hoşlanıyor ama söyleyemiyordum.eve geldik ve ben kombiyi yaktım evde kimse yoktu. dışarsı çok soguktu.kombyi son ayarına getirdim ki üzerindekileri çıkarsın diye ben niyeti bozmuştu artık kurtuluşu yoktu.daracık bir pantolon vardı üzereninde amının arasına girmişti dayanamıyordum artık. ders çalışmaya karar vermiştik onunla yak
Arkadaşlarım Fena Dağıttı
Merhabalar,şu an 28 yaşımdayım bunda 3 yıl önce taksım de bi barda biriyle tanıştım.Gece ilerleyen saatlerde hadi benim evimde içmeye devam edelim dedi ve gittik.Evde bana ertan bira verdi,biralarımız içerken bak sana ne seyrettiricem diyerek bi pornı film koydu. Film de gayler vardı ve birbirlerin yalıyorlardı çok etkilenmiştim.Eskiden beri zaten içimde bi kadınlık hiissi vardı.Ertan anlamış olcak ki bakıyorumda hoşuna gidiyo galiba dedi. Kalktı yanıma geldi ve birden pantolonunu indirim sikini ağzıma dayadı.Çok heyecanlandım hiç bişi demeden başladım yalamaya öle bi emdim ki onu birden
Ne Yapmalıydım
Fazla büyük olmayan köyümüzde herkes birbirini tanırdı . Zaten pek fazla olmayan biz genç kızların üzerindeydi bütün delikanlıların hatta evli erkeklerin bile gözleri . Ben pek fazla güzel sayılmam ama erkek arkadaşlarım da oluyordu tabii. Halimiz vaktimiz epey iyi sayılır köyün durumuna göre. En iyi arkadaşım ise Internet idi . Bir yaz gecesi ( çoğu gece olduğu gibi) erkek arkadaşımı tek katlı olan evimizindeki odamın penceresinden içeri almıştım . Hiç vakit kaybetmeden çatır çatır başlamıştık işe halının üstüne hemen domalmıştım. Erkeğimde kol gibi aletinin kafasını sokmuştu ki odamın kapısı
Babamla Harika Tatil
Benim hikayem geçen yaz başımdan geçti ama iyiki yaşadım bu olayı şu an zevk denizinde yüzüyorum lisede okuyorum orta gelirli bir ailenin kızıyım bu yıl tatil için bodruma gitmeye karar verdik annem babam ve ben topladık bavullarımızı bindik arabamızla bodrumun yolunu tuttuk akşamüstü 7 gibi otele vardık otel rezervasyonunda karışıklık olmuş beni babamlarla aynı odaya vermişler ve başka oda yokmuş neyseki birgün sonra odaların biri boşalıyormuş bu günlük babamların odasına bir ilave yatak verdiler odamıza çıktık saat 12 civarı idi duşlarımız aldık yorgun olduğumuz için hemen yattık heralde ya
Teyzem Melek
Teyzem Melek O zamanlar 16 yasında bir gençtim o yaslarda bilirsiniz her genç erkek cinselliğe cok meyillidir nedenide ilk tecrübeyi yasamadıkları içindir. benimde elim hiç bir kadına değmemişti yani seksi yasayamamıstım daha ama bir sürü sex kitaplarım ve filimlerim vardı bende onlarla idare ediyordum fakat ne kadar idare etsemde bilirsiniz her zaman canlı bir kadını sikmeyide aklımızdan cıkaramayız bende güzel kadınları hayal ederek bol bol otuzbir cekerdim.cok iyi hatırlıyorum yine öyle günlerden biriydi annem bursada evli olan ablam lalenin yanına gezmeye gitmişti bende onunla berab
Olgun Petekten Bal Alınır
Birgun komsular altın gunu icin bizim evde toplandılar komsularımızın hepsi gelmişti ama iclerinde birivarkı hatice evli olmasına ragmen cok guzel cok sexdi kocasıda yurt dısında oldugundan ii ce abazalasmıstı kofte felan yogurdular altın cekilisi yaptılar daha sonra pazara gittiler komsularla ama hatice abla evde kaldı yorgunum diyorrdu siz gidin gelin dedi annemgil gittiler ben le hatice abla evde tek basımıza kalldık hatıce abla beni yanına cagıırdı bana kız arkadsın varmı dedi ben de yok dedim gel yanıma o tur dedi ben de yanına oturdum benim aletle oynamaya basladı kız arkadsın olmaması
Otobüste Sex
selam ben 18 yasında bir delikankıyım.Lise sona gidiyorum. bir gün okuldan dönerken iett ye bindim o kadar kalabalıktı ki kim kiminle belli değidi.Bende otobüsün ortalarına dogru yerlesmeye calısıyordum.Basardım, o sırada biri geldi mini etekle biri kumral ustunde sıkı bir bady vardı o kadar azmıstım ki benim içimdeki seytan uyandı, ve ben bu kıza ellemek istedim.Vede basarmak için elimden geleni yapıyordum.O guzel kısa ellemeye basladım.Hiç tepki yoktu. bende kalemimi dusurmus gibi eyildim. bu arada kıs bana dondu hafif bir temessumle bana baktı bende ona aynı sekilde baktım inecegim duraga g
Bilun Kasarini Okulda
Bilun kaşarını okulda.... Bilun okulda inekliğiyle bilinen çok ciks bir kızdır.NaL olorak kodlayacağım okulda bir çok erkekle takılırdı. bende bunlardan biriydim.çok güzel soksa cekerdi ama hiç sevişmeyi tamamlamazdı. iste bi gün ben ve 3arkadaşım bilunu okul çıkışında sinema ayağına kandırıp harabr bir eve götürdük.ne oluyo demesine kalmadan elimi eteğine attım tahirle caner bunu tuttu sıryla 4 dümüzde siktik ama beklediğimiz tadı almadık.bilun ağlıyordu çılgınca. tahir bu bilun orospusuna bzim yaraklar yetmezdedi.ve yerden bir tahta alıpn bilunum pespenbe amına soktu.bilun hem acıda
Ayaklarını Yaladım
Başı ağrıyordu. Kendisini iyi hissetmediği zamanlar inanılmaz huysuz ve kaprisli oluyordu. Ali bu durumlarda kız arkadaşıyla kavga etmemek için onun tüm kaprislerini çekiyordu. Burcu o gün diğerlerinden çok daha kaprisliydi... “su getir bana” dedi emreder bir uslupla. Ali mutfaktan suyunu getirdi. “bu su çok soğuk, git ılığını getir” dedi. Ali rahatsız olmuştu. Üslup ilk defa karşılaştığı bir sertlikteydi. Suyu ılık olanıyla değiştirdi. Burcu Ali’yle ayrılmayı düşünüyordu. Ali’nin kişiliği ve karakteri onu sıkmıştı. O anın geldiğini düşündü. Zaten canıda çok sıkkındı. Fakat durup dururken ayrı
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle