Araç & Gereç

Son yorumlar

Çikolata Sürdü
sikmek
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
annenı bana getır bende memnun edeyım
-----------------------------------------------------
Otobusten Santiyeye
0554 *** ** ** altan ankara mamak sadece ankaradan
-----------------------------------------------------
Özlem Sikişir Muratla
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Komşu Kızı
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Karimi Siktirmek Istiyorum
ben sikerim gizemlidolunay123æ
-----------------------------------------------------
Annem Para
güvenilir evli vedulbayanlar msj atın tanışalım ya
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
amını sikiyim götüneğüd
-----------------------------------------------------
Eski Özlemim
slm bayanlar ben ahmet 41 yaşındayım benide böy
-----------------------------------------------------
Strapon Arayışı 1
aÇin
-----------------------------------------------------

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
KARIM HANDE
MERHABA,ŞU ANA KADAR EŞİM HANDE İLE YAŞADIĞIMIZ OLAYLARDAN 2 TANESİNİ SİZLER İÇİN BU SAYFALARA YAZMIŞTIM,BU DA ÜÇÜNCÜSÜ: ÖNCELİKLE DİĞER YAZDIKLARIMI OKUMAYANLAR İÇİN KISACA KENDİMİZDEN BAH-SEDEYİM:ADIM ADNAN,36 YAŞINDAYIM VE BİR KAMU KURULUŞUNDA ÇALIŞIYORUM.EŞİM HANDE İSE 24 YAŞINDA,1.70 BOYUNDA 58 KG.KISA KIZIL SAÇLI(ŞU ANKİ MODELİ),88-58-90 ÖLÇÜLERİNDE HARİKA GÜZEL BİR KADIN.110 CM.LİK DÜZGÜN BACAKLARI,TAŞGİBİ UÇLARI YUKARI BAKAN AVUÇ İÇİNE SIĞACAK BÜYÜKLÜKTEKİ GÖĞÜSLERİ,YUSYUVARLAK VE HAFİF GERİYE ÇIKIK POPOSU VE KOYU MAVİ GÖZLERİYLE HER ERKEĞİN HEDEFİ OLMAKTA.ZAMAN ZAMANDA GEREK FA
Çatır Çatır Siktiler
Selam,ben Sanem.Başımdan gecen korkunç ama aynı zamanda aşırı heyecanlı bir hikayeyi sizinle paylaşmak istiyorum.Yaklaşık 1 hafta kadar önce bilgisayarıma giren bir hackerın bilgisayarımdan sildiği Windows dosyaları yüzünden bilgisayarım açılmıyordu. Hacker bilgisayarda kayıtlı olan CVmden telefon numaramı bulmuş ve beni arayıp gülerek dalga geçmişti. Sırf Windows dosyaları değil 1 hafta sonra teslim etmem gereken 3 tane projede hackerdaydı. Adam bana dosyaları CDye kaydettiğini ve pişman olduğunu istersem gelip alabileceğimi söyledi. Çaresiz söylediği adrese gittim çünkü ödevleri yeniden yazm
Kuru Fasulye
Ben lise 2 de okuyan ve nispeten güzel bir kızım daha doğrusu kızdım. Kasım ayında o güzel duyguyu ilk defa tattım ama utandığımdan birilerine anlatamadım belki sizlerle paylaşmam birazcık olsun beni rahatlatır diye düşünüyorum. Aslında hiçbir kötü niyetim yoktu herşey başlamadan önce, onun da olduğunu zannetmiyoum, herşey birdenbire oldu denebilir. Kurufasulyeyi bu kadar çok sevmemin bunlara neden olacağını tahmin edemezdim. Amcamın oğlu kürşat abi üniversite ikinci sınıfta mühendislikde okuyor ve tahmin edebileceğiniz gibi fen bilimlerinde süper. Benim de fizik dersiyle büyük sorunlarım va
ASLI ILE OZLEM
ASLI ILE OZLEM Ben 26 yasinda fetisist ve mazohist bir erkegim. Son 5 senedir abd`de yasiyorum. Turkiye`den ayrilmadan once uzun sure birlikte oldugum fakat ayrilmak zorunda kaldigim eski kiz arkadasimla ilgili bir olayi anlatmak istiyorum. Asli ile universite 2nci sinifta tanistik ve cikmaya basladik. Uzun boylu, kumral, oldukca guzel bir bayan kendisi. 38 Numara cok guzel ayaklara sahip. Iliskimiz cok iyi olmasina ragmen, ayaklarina karsi olan ilgimi anlamasi ve de bunu kabullenmesi neredeyse bir seneyi bulmustu. Fakat isin iyi yani, buna alistikca dominant yonu daha da ortaya cikiy
Bok Hayrani
Adim scat ,33 yasinda ve shiting e bayiliyorum, internetten tanistigim bir kiz vardi,kendini 25 yasinda tanitmisti, kendini biraz anlat demisti , bende bunlari yazip gonderdim fantazilerimde zevk aldigim sey hayalimdeki kadin bu uc ozellikten birisinin olmasi: ya shittingi sevmesi - yani bunu bana yaparken ondan haz almasi veya buna ihtiyaci olmasi (ornegin wc bulamamasi, şaka şaka ) ,yani icinde buna ihtiyac his etmesi ,yapma geregi his etmesi, ucuncu se ise ,sevilmeye ihtiyac duymasi ve bunu yaparken cok sevildigini his etmesi,yani o kadar cok hoslaniyor ki shitimi bile yiyior
Ablam Ve Ben
merhaba bir ay önce başımdan geçen bir olayı sizle paylaşmak istedim.annem memlekete gitmiştievde kalıyorduk.ablam 25 ben 19 yaşındayım askere gitmek için gün sayıyorum.aylarca ablama olan özlemim içimde bir çıg gibi büyümüştü askere yakın bir zamanda ne olursa olsun onun benim olmasını istiyordum.ama her seferinde bir başka güne atmaktan ona sahip olmayı artık çıldırma noktasına gelmiştim resmen.bir akşam üstü ablam heyecanla evde bilgisayarda çet yapıyordu arada öylesine gülüyorduki bende hayırdır birinimi işlertiyorsun dedim.yok ya kafa yapıyorum ama herif illada üstünde neler varv şu anda
Eczacı Kız
Anlatacığım olay geçen hafta gerçekleti.. eczanaye ilaç almaya gitmiştim ve ordaki kıza reçeteyi verdim kız ilaçları hazırlmaya başladı bu ara 1 ilaç yoktu 5-10 dk içinde geleceyini söğledi ve bana beklememi söğledi bende tam karşısına oturmuştum üzerinde kısa bir etek ile bady vardı ve eğildilçe badysinin önünden memeleri görünüyodu ben ilk seferde bakmak istemedim ama potakal büyüklüğündeki memeler gözlerii adeta mıknatıs gibi çekiyordu baktıkça eczacı kızı istiyordum kız çık güzeldi ve memeleriyle beni azdırıyordu bi süresonra benim emanet kalmaya başladı sonra ilaç geldi ama 1 tanesini mer
İŞKENCEMİ SEX Mİ BELLİ DEĞİL
YOK BÖYLE SEKRETER Bana hep iğrenç gelirdi yaşadığım şeyleri anlatmak.Zaten anlatmaya kalksam bitmezki.Ben büyük şirketin Yön krl bşk.yrd. yım.Tipim yerinde ve param cebimde olduğu için çok kişi benımle olmak ıster.Ama artık ben bıktım.Neyse hikayeme geliyorum. Bir gün gazeteye sekreter almak için ilan verildi.Ve müthiş derecede iş başvuruları yapıldı.Adeta hangisini sececımızı şaşırmıs durumdaydık.Yıne bır aksam diğer elemanımın masasının uzerinde bulunan iş başvuru formlarına baktığımda içlerinden birinin cv üzerindeki resmi beni çok etkiledi.Hemen müdüre talimat verdım ve bu kız gelsin k
Rulmanla 31
Rulmanla 31 Ben 20 yillik bir doktorum ilk doktor oldugum yillarda basima bir komik olay geldi. Hastahanede nobetteydim bir hasta var dediler acile almislar guzelim hemsireler bir taraftan anlatiyorlar bir taraftanda guluyorlar zilliler. neyse vardim yanina pantolun yerine etek gibi bir kumasla samislar getirmisler ben once sunetci hatasi fan galiba dedim.acin dedim bir de ne goreyim penisin basinda bir rulman penisin kafasi kipkirmizi kocaman olmus kan toplamis tarifsiz acilar icinde bizim hasta bu arkadas dar bir rulmani sikine takarak 31 cekiyormus sinirleri tahrip edince kan top
Türbanlı Yengem
|Adım Murat ailemle İtanbulda yaşıyorum.Abim İşi icabı Bursada yaşıyor, abim beş yıldır evli, yengemin adı Hacer, yengemle aynı yaştayız.Yengem kapalı ve geleneklere önem veren bir insan. Bu yaz tatil için abimin yanına Bursaya gittim. Ben Bursaya gideli henüz üç gün olmuştu abim işi icabı iki haftalığına Diyarkakıra gitti, koca evde yengemle başbaşa kaldık,açıkcası yengemin kapalı olması ve adetlere sıkısıkı bağlı olmasından dolayı aklıma beraber olmak hiç gelmemişti taki anlatacağım gerçek olaydan sonra, bunuda sizlerle paylaşıyorum. Abim gideli ikinci günün sabahıydı yengemle kahvalt
Ilk Kez Annemi Siktim
O zmnlar 14 yaşındaydım orta sonda fakat arkadaşlarımdan farklı olarak çok büyük bi alete sahiptim çok kıllı büyük ve genişti annemle babam ayrı olduğundan dolayı annemle beraber yaşıyorduk annem ise o zmnlar 34 yaşındaydı o yaşlarda daha cinsellik yaşanmaya çok başlanmadığı için daha hiç bi kızı sikmemiştim ama bunun için ölüp bitiyodum banyomuzun kapısında bi aralık vardı ve banyo yapan kişi rahatlıkla gözüktüğünü farkettim bi gün; tabi o günden beri annem her banyoya girdiğinde ona bakmaya çalışıyodum bi gün annem evde yokken banyoya girip o aralıktan bakan birinin belli olup olmadığını den
Evli Ciftle3
Evli çiftle...3 yatma pozisyonundan dolayı kotu belinden sıyrılmış altına giydiği siyah iç çamaşırı gözüküyordu,aklıma şeytan girmişti artık,önce biraz dürtükledim uyanın napıyorsunuz falan...hiç tepki yok,kafalarını kaldırıp tekrar başka tarafa koymaktan başka tepki yok..artık beynim-mantığım herşeyim durmuştu ikisinin arasına oturdum,emine ye uyan artık falan derken göğüslerine dokunmaya başladım,tepki almadıkça cesaretlendim,önce kotunun üzerinden götünü okşadım,sonra sikimi pantolonumdan çıkartıp okşamaya diğer elimlede emineyi okşamaya başladım,korkunç zevkliydi,kocasının yanı başınd
Arkadaaaaaaşın Annesi
Ne kadındı be ben o zamanlar 17/18 yaşındaydım.çok iyi anlaşdıgım bir arkadaşım vardı onunla daima aramız çok iyiydi bir birimizin evine gider gelirdik.annaseinim ilk tanıdıgımda sikim kazık gibi oldu. çok güzel fizigi vardı hele o memeleri ya o götü.bir gün bir elbise giymiş dizinin bir karış üstünde ve güneşe karşı durunca kilotu belli oluyordu sarı ama dantelli.gelelim hikayeye bir gün arkadaşın evine bilgisayarda ödev indirmeye gittim.beraber ödevi yaptık sonra arkdaşın işi çıktı o gitti. benim beklememi söyledi.o zamanda annesi evin bazı bölümlerini boyulordu bu areda becerikli kadın.üzer
Sanki Kuzenim Değildi
Ranzanın alt katında yatanın teyzemin kızı olduğunun farkındaydım. Ama aklımdan hiç böyle bir düşünce geçmemişti daha önce. Ta ki çamaşırlarını askılara asmaya, oraya buraya bırakmaya başlamadan önce. Oysa her zaman onu kardeşim olarak görmüş, güzelliğini de böyle algılamıştım. İnsanoğlunun zaaflarından biri olmalı mutlaka cinsellik... Suçsuz olduğumu söyleyemeyeceğim, yaptıklarımın doğru olduğunu da. Ortada bir kışkırtma vardı, bende buna tepki verdim yalnızca. Tatile çıkmadan önce bazı hareketlerden anlamıştım aslında. Teyzemin kızının cinsel dürtülerinin olabileceğini. Beni görünce abiciğ
Referansı Iyiydi
Kısaca kendimden bahsederek başlamak istiyorum.27 yaşındayım ve ülkenin önde gelen şirketlerinden birisinde insan kaynakları sorumlusu olarak çalışmaktayım.Zaten başıma ne geldiyse bu sayede geldi.Yine her zaman ki gibi sıradan bir iş günüydü.İnanın o gün canım bizim department da çalışan Necla hanımın frikiklerini bile yakalamaya çalışmak istemiyordu.O ki burada çalışan herkesle yatmasına rağmen hala aranan bir hatundur.(Aramızda kalsın iyi saxo çeker.) Recep efendi kapıyı tıklattı ve iyi bir yerden referansı olan bir hanımın beni görmek istediğini söyledi.Hemen içeri buyur etmesini söyledi
Aşık Olduğum Çocukla
Slm ben sezin.16 yaşındayım ve lise 2 ye gidiyorum.doğrusunu söylemek gerekirse canım bir erkekle birlikte olmayı çok istiyor ama korkuyordum.ben bizim okuldan bir çocuktan inanılmaz derecede hoşlanıyordum.onun da bana karşı bişeyler hissettiğini düşünüyordum.çünkü inanılmaz güzel bakışları vardı.hep birbirimizle bakışır ama bir türlü birbirimizle tanışmak nasip olmamıştı.bizim okulun maçının olduğu bir gün okuldan sadece iki sınıf maça götürüldü.çok güzel bir tesadüf sayesinde onların ve bizim sınıfımız.bizim bakışmalarımız maç boyunca sürdü ve artık ona deliriyordum gelip benimle konuşması i
Yaz Tatilim Bodrum`da
selam,arkadaslar.. ben 21yasindayim ve yurt disinda kaliyorum.Bundan yaklasik 2 ay önce bodruma tatile gitmistik ben ve arkadasim. Ben gizli bir Gay im.Arkadasim dahil kimse bilmiyor. Sonra ilk günümüzde Kuaföre gittik orda biriyle tanistik. coook yakisikli esmer harika vicuta sahib olan biri, derken 3 gün icinde cook yakin arkadas hatta kan kardesi olduk. Benim arkadas bodrumda 1 kiz a takildi... onla gezip tozuyordu. Ben ise yeni tanistigimiz kankimle geziyorduk.. bir gün kankiimle sabaha kadar gezdik, sonra beni otelime birakti. ben tek kaliyordum odada. Odaya gelsene, sohbetimize orda deva
GÜZEL SEVGİLİM
mrb adım güney herkez gibi bende arada bir burdaki hikyeleri okuyorum .gercekten okumak bile insanı etkiliyor.ben size sevgilimletanışmayı ve nasıl seviştigimizi anlatıcam.ben kova burcuyum 32yaşındayım melek 27yaşında sevgilim yani.ben sigorta şirketinde calışıyorumistda oda stajer olarak girmişti ama o zmanlar  cok hoştu bişekilde neyseayarladım bunu ve o akşam daha bara eğlenmeye gittik üzerinde inçeasklı elpise ve cıplak bacakları zaten beni deli etmeye yetiyordu arada bir dans ederken ona sürtünmek tahrik ediyordu beni dans ederken egilip kulagına istiyorum kızım senidedim.bana bakıp
Sevgilimin Gizli Sırrı
Sexi sevgilim Elif le askerliğim öncesi çıkmaya başladık.Askerde büyükşans,onun oturduğu Trakya da görev aldım.Onunla her izinbuluşur,koklaşırdık.Tabuları olan,Pek ilişki yaşamamış biriydi.Elif İnanılmazderece seksi ve dolgun vücuda sahiptir.İri ve yalamaktan doymadığım büyüklüktememeleri ve geniş ve dolgun kocaman kalçaları ve seksi hatlı vücuduylabalıketidir fazlasıyla..Onunla sevişmelerimiz,yazlık izinde bi sahilpansiyonunda başladı.Onla baş başa ıssız bir yerde denize girdik.Giydiğibikinisiyle beni acayip tahrik etmişti.Suda seviştik.Gece onu çırılçıplaksoydum.İlk kez oral sex yaptırdım on
Güzeller Güzeli Teyzem
Güzeller Güzeli Teyzem merhaba bende size teyzemlen yasadigim hikayeyi siz anlatmak istiyorum. ben 18 yasindayim teyzemi sorarsaniz teyzem 30 yasinda mankenler kadar cok güzel bir kadindir. ben teyzemi cok beyeniyorum ama hic yanlis bir gözlen bakmamistim ona. ancak bir gün teyzemlerdeydim. macim vardi yorgun ve actim. bizim evdede kimse yoktu diye teyzemlere gittim. (ayrica bu hikaye 2 ay önce olmustur). neyse teyzemlere vardim. enistem evde yoktu calisiyordu ve eve gec gelicem demis. teyzemi birde oglu var 5 yasinda. ogluda o gün halamlardaydi. yani evde sadece benlen teyzem vardi. te
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle